Bokt-leaks

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:38

Verder vraag ik me nog steeds af wat wij met de BOT van KiWiKo te maken hebben of met al die heisa rondom Slimmerik.
Zoals ik het lees is het een kwestie tussen 2 mensen, of misschien wel wat meer, maar wij staan daar ver van af toch?
Stel dat de quotes op dat forum kloppen, dan nog hebben wij daar toch geen last van?
Als je je gedraagt, hoef je ook niet bang te zijn voor een Ban en hoef je al helemaal niet na te denken over wat er achter de schermen zou kunnen gebeuren.
Dit is iets tussen 'de gebanden' en de Mods en ik vind het dan ook een zeer laffe actie dat dat zomaar even op internet wordt gekwakt.
Op dat andere forum wordt in dat topic vanalles geroepen, allerlei beschuldigingen, maar wijs eens met het vingertje naar jezelf, ze doen precies hetzelfde, maar dat is natuuuuurlijk niet verkeerd.

:r

DDW1190

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:39

Maar waarom dan? als dit niet was gebeurd, was er ook geen ander forum met zulke berichten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:43

Dan was er wel een andere reden geweest. :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:43

KbK, daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat niet over Kiwiko of Slimmerik... Het gaat over hoe men is omgegaan met de sancties die al dan niet gekomen zijn, de werkwijze. Genoeg mensen hier die trouwens ook zeggen dat wat daar gebeurt, op dat andere forum, ook met een korrel zout genomen mag worden.
Laf vind ik eerder achter de schermen met allerlei krachttermen gaan zwieren omdat het toch niet openbaar is en niemand er zo last van heeft... Tot het natuurlijk uitkomt. En dan niet eens je verantwoordelijkheid nemen maar schuilen achter een politiek correcte uitleg van de beheerder.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:45

KoudbloedKim schreef:
Die kunnen wel reageren hoor.. zijn goed in het aanmaken van SA'tjes.. :))

En dat weet jij omdat?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:45

Omdat het er nu erg sterk op lijkt dat of "je je gedraagt" nogal relatief is aan allerlei omstandigheden en een behoorlijke mate of willekeur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:46

Dat snap ik wel, en ik snap ook wel dat daar over nagedacht wordt en dat de quotes, al dan niet kloppend, met verbazing worden gelezen, maar wat hebben wij daar mee te maken?
Als je je aan de regeltjes houdt, heb je zowiezo weinig met de mods te maken.

Nanne: Omdat het op dat andere forum lang en breed wordt uitgelegd. :+

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:47

Nogmaals:

manic schreef:
Omdat het er nu erg sterk op lijkt dat of "je je gedraagt" nogal relatief is aan allerlei omstandigheden en een behoorlijke mate of willekeur...

Jesser

TS dikke duim dat je het geduld en rust kon opbrengen om dit topic te openen! Gisteravond nadat ik me door de quotes op geit had geworsteld was ik woest! Over de manier waarop vooral een of twee mods de rest zo zaten op te stoken, met aannames en giswerk.. En zeker toen er een mid zich ermee begon te bemoeien.. daarna een andere mid die net pas aan het werk was als mid..
De verontwaardiging van het onrecht wat ik daar las trof me recht als een klap in mijn gezicht.. Ik had al een flink pissig topicje klaar.. gelukkig op mijn handen gezeten en het niet gedaan...

Eline, ondanks dat het fijn is dat je hier reageert en het topic open wilt laten is dit niet een 'dit verdient geen schoonheidsprijs' want dit is zoveel meer dan dat het geen schoonheidsprijs verdient..

En weer mag Slimmerik haar verhaal wel doen maar degene wie het treft niet.. en de akties van Slimmerik, het aanmaken van notabene nepprofielen op hyves, mensen belachelijk maken op uiterlijkheden, avatars met een grote dikke banketstaaf die rondlopen.. letterlijk schijt hebben aan alles en iedereen.. tot er iemand opstaat en zegt, en nu is het genoeg.. toen werden er dingen over haar gemaakt.. Die dan ook geen 'schoonheidsprijs' verdient.. maar zoals ik gisteren las wat Kiwikon schreef, ze is geen piepeltje, en de andere dames ook niet..

Los van Nessah was er ook een mod die heel duidelijk schreef, dat er toch wel meer aan de hand moest zijn.. Want dat mensen zulke akties gaan ondernemen is niet zomaar.. Dat mag toch duidelijk zijn.. Dan moet je ergens wel heel erg boos zijn, ontzettend gefrustreerd dat je als volwassen persoon dit gaat doen..
Nee wordt niet naar geluisterd, nee want er zijn zeker twee mods en een mid die erop gebrand zijn dat een persoon het minimaal heeft gedaan.. een persoon die hoe dan ook geband moest worden..
Een persoon die letterlijk voor alcoholist werd uitgemaakt.. en dat was ok... in ieder geval goed genoeg om geband te worden..

KbK, stoken is een kunst, de bal terugverwachten als je het kaatst ook.. Ga niet dan weer zielig zitten huilen als ze niet zo vriendelijke dingen over je schrijven, want dit treft ons allemaal.. Ook degene die er niets mee te maken hebben..
Ik heb met dit hele geval niets te maken, maar het treft mij als persoon en gebruiker.. Mijn gevoel voor onrecht is aangesproken daar er hier heel duidelijk groot onrecht is aangedaan....niet aan een maar aan meerdere mensen..

Ceriadwen

Jammer Kim, ik dacht dat jij je zaken al had uitgepraat maar da's dan een ander gezicht denk ik. Op "forum which shall not be named" hebben jullie toch duidelijk alles uitgesproken en was het allemaal toch goed en ok weer? Jammer dat je dan via hier een trap na moet geven terwijl je duidelijk daar een andere mening was toegedaan.

Anyways, het gaat nog steeds om HOE er word gesproken achter de schermen over de gebruikers, hoe dergelijke zaken hebben kunnen gebeuren, hoe dit te voorkomen en de vraag van Kiwiko. Niet om een lastercampagne van jouw kant af.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:48

Kbk, ook omdat het vrij, zeg maar heel, respectloos is hoe er met informatie wordt omgegaan, dat het giswerk is dat er voor zorgt dat gebruikers geband worden en dat heel dat gedoe er voor zorgt dat imo waardevolle bokkers met waardevolle ervaringen en kennis opstappen, vrijwillig.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:51

KoudbloedKim schreef:
Dat snap ik wel, en ik snap ook wel dat daar over nagedacht wordt en dat de quotes, al dan niet kloppend, met verbazing worden gelezen, maar wat hebben wij daar mee te maken?
Als je je aan de regeltjes houdt, heb je zowiezo weinig met de mods te maken.

Dit lijkt me meer een mentailiteit van: als ik mijn oogjes dicht doe, dan zie ik het niet. Feit blijft dat er zaken gebeuren die weinig professioneel te noemen zijn en je zal degene maar zijn die een keer op de korrel genomen wordt.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:53

{:)
Laatst bijgewerkt door Masada op 23-12-10 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:54

Precies. Ik vind het ook trouwens opvallend dat hier een hoop bokkers in dit topic zitten die verder eigenlijk nooit problemen hebben, dus nou niet echt de relschoppers. Jammer genoeg zijn er wel een paar meegekomen, maar er blijkt toch dat de "gewone gebruiker" de gang van zaken nou ook niet echt prettig vindt. Daar schaar ik mezelf dus ook bij :D

@hopla Dat is jouw mening, die van mij is anders. Ik vond het juist mensen met een degelijke paardenkennis waar menig persoon nog wat van kon leren. Verder ken ik geen van alleen in het dagelijks leven ofzo
Laatst bijgewerkt door manic op 23-12-10 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:55

Idd Nikka, je moet maar bv. Jolliegirl zijn die nu leest wat daar is geplaatst. Leuk hoor :\

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:59

Jesser: ik ga met je mee!
waarom 1 kant van het verhaal..????

Hopla: moet bokt dan helemaal gepennymatiseerd worden?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:00

KoudbloedKim schreef:

Ja dus?

Wat op een ander forum besproken word, ook al gaat het over Bokt, hoef je imo niks mee te doen.

Persoonlijk vind ik het triest als mensen daar dus mee gaan lezen, achter een SA komen en die dan linea recta gaan verlinken bij het Team..

Maar aan de andere kant zijn er genoeg mensen die graag tot aan de elleboog, wat zeg ik?, schouder bij het Bokt beheer er in willen zitten. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:01

Ceriadwen: Ik geef geen trap na, dat is tenminste niet mijn bedoeling.
Ik blijf me alleen verbazen over de enorme heisa die er door alle bokkers, die níks met dit hele gebeuren te maken hebben, gemaakt wordt.
Dat heeft niks met KiWiKo, RK of wie dan ook te maken.. dat is gewoon idioterie..hou je gewoon lekker bij waar je voor die quotes mee bezig was.
Wordt jouw HK-topic er ineens anders van, door het openbaar maken van die quotes? Lees je de topics op ITP of HAW ineens met andere ogen?

Tieneke: En dat snap ik, maar wat hebben wij daar dan mee te maken?

Skygirl: Ik had van KiWiKo ook niet verwacht dat ze een hacker in zou huren en dan zo laag zinken om het op internet te zetten.
Dat is laag, zelfs voor een 'gewone' bokker, maar voor zover ik KiWiKo ken, had ik haar hier niet voor aangezien. :n
Ik vind dat heel erg jammer..

Ik vind het geen mentaliteit van oogjes dicht, dan zie je niks..
Het is gewoon idioot te noemen om met zo'n grote groep mensen aan te vallen, terwijl je niet eens zeker weet of álle quotes wel gepost zijn.
Nou zie ik KiWiKo er niet voor aan om dingen te verzinnen, maar laag is het wel.
Als ik met iemand een erg persoonlijk pb-gesprek voer en ik krijg om wat voor reden dan ook ruzie met diegene, dan ga ik dat ook niet online zetten.
Zoiets doe je gewoon niet, dat is een ongeschreven regel.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:01

{:)
Laatst bijgewerkt door Masada op 23-12-10 17:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:02

hopla schreef:
Ik weet niet of het waar is wat Slimmerik in haar schoenen geschoven krijgt maar ook al is het zo, dan begrijp ik nog niet waarom Kiwiko en consorte zo'n kinderachtige tegenactie zijn begonnen. In mijn ogen ben je dan geen haar beter.
Voor mij waren Kiwiko, Runningkawa en nog een paar altijd al de trollen van Bokt.

Geen haar beter... en dan zelf een uitspraak doen als "trollen van Bokt"...? Moet ik toch even om lachen, eerlijk... :o

En nogmaals: het gaat niet om de inhoud van die vete, wel hoe ermee is omgegaan.

KbK: omdat sommigen onder ons een redelijk rechtvaardigheidsgevoel hebben en willen dat mensen eerlijk behandeld worden, voor èn achter de schermen. Dat het jou niks zegt, wil niet zeggen dat iedereen er niks van moet weten.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:03

@ Tieneke Of Echwel en staatsvijand no1 worden genoemd,waarom werkelijk het gaat nergens over...
Omdat ik het ooit niet eens was met een oplichtster en op het RF een accountje had..
Zodra ik dus op FZ zomaar een antwoord gaf, werd het gewist, kun je lezen zonder enige uitleg en het antwoord was niet eens tegen madam gericht

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:05

hopla schreef:
Kiwiko schreef:
Hopla, heeft het nog even allemaal niet begrepen geloof ik

Hopla mist een stukje essentie......... en dat is dat het niet om mij of slimmerik gaat....... maar om de manier waarop een bot tot stand gekomen is.

Kiwiko, ik lees dit net op Geit.
Denk je nu werkelijk dat het mij en anderen interesseer waarom en hoe jij een bot hebt gekregen? Belachelijk dat je daarvoor zo'n heisa moet maken. Als ik een ban krijg of een bot ga ik er echt niet een speciaal forum voor aanmaken. Heb wel wat beters te doen.
Ik vind het ook ontzettend sneu dat er een aantal bokkers op jullie relforum zo door het slijk gehaald worden. Heb je dan werkelijk geen leven?

Hopla als het echt je bedoeling was om hier een antwoord op te krijgen van haar had je het beter daar kunnen posten... Hier kan ze toch niet reageren en dat weet jij ook. Dit lijkt meer op trollen.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:06

het interesseert mij wel!
ik zou graag 2 kanten hier op bokt zien?
laat ze maar een reden geven van Waarom? en Hoe kon dit zo uit de hand lopen...

het gaat mij trouwens ook meer op de manier waarop alles is gebeurd..
het komt in mijn ogen neer op pure voortrekkerij..

Anoniem

Tieneke: Dat vind ik wel een erg voorbarige conclusie.. dat kan wel wat minder toch..

manic

Ja, die topics lees ik met andere ogen, aangezien er mocht er ineens iemand aanstoot geven aan mijn berichten dat zomaar ineens kan betekenen dat mijn hele hebben en houden er bij gehaald gaat worden, familie, werk, tot aan de ruitershop in de buurt aan toe. Dat is toch volkomen van de pot gerukt?

@hopla Mischien makkelijker om dat daar uit te vechten?