slimmerik schreef:Los van de discussie
Omdat er een aktie tegen mij gestart werd (tegen mijn zin het openbaar maken van mijn privé gegevens (ook hier op bokt), nepprofielen Hyves, facebook, twitter en bedreigende youtube filmpjes, anonieme telefoontjes, anonieme post en bovendien werden mijn omgeving en kinderen lastig gevallen) is in overleg met het team besloten dat topic achter de schermen te plaatsen.
Dit omdat de discussie in dat topic toch uitgekauwd was(stond al een paar dagen op slot) en omdat het blijvend helemaal uit zijn verband getrokken werd.
Dit vind ik nou de reinste onzin!! Omdat jij hier dingen loopt te verkondigen waar bij iedereen de haren recht overeind gaan staan en je antwoorden kunt verwachten die niet gunstig zijn dan word een compleet topic naar de mh geslingerd. Wat er op Hyves en al die andere sites staat daar moet Bokt geen conclusies over trekken en al zeker niet naar handelen, ze hebben lijkt mij aan Bokt meer dan genoeg.
Dit is dus een typisch gevalletje van meten met 2 maten. Dat de discussie uitgekauwd was slaat ook nergens op, ze hebben het bekende slotje erop gegooid. Dat is heel wat anders dan uitgekauwd zijn.
Toch vraag ik me daarnaast af wie jij bent die dit voor elkaar krijgt om een topic wat pas een paar dagen gesloten is naar de mh te krijgen en vele andere ondanks herhaaldelijke verzoeken niet. Graag ook een reactie van een mod of Bart die hier een acceptabel antwoord op kan geven.