Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:sporter schreef:
Niet? als ik tussen de regels door lees ga ik wel die kant op. Kwa dumpen in iedergeval of dat iets met kim te maken heeft zou ik niet weten.
Er is achter de schermen altijd respect geweest voor de vriendschap tussen Kiwiko en Nessah, zowel door de "gewone teamleden" als door de hoofdmods/beheer.
Dat weet Nessah zelf ook heel goed.
Heel veel succes in het zwart en hopelijk komen er voor jou betere tijden aan.
Bubsj schreef:Cayenne, het een een besluit vanuit het beheer/hoofdmods staat in dit topic. Dus wat jullie kleurtjes van die relatie vonden doet er niet toe toch?Zoals ik het lees staan jullie hier geheel buiten.
Roosch schreef:Ik geloof dat er hier nog wel eens vergeten wordt dat mods ook mensen zijn met een priveleven, een eigen mening en sociale contacten.
Soms heeft iemand geen tijd om te modden (wat vrijwilligerswerk is) of heeft contact met iemand die geband is.
Ik vind dat Agnes/het team dus ook geen enkele verantwoording af zou hoeven leggen waarom ze weer zwart wordt.
Er wordt hier nu weer vanalles aangenomen terwijl het in principe een 'ik neem afscheid van het team houdoe'-topic is dat normaal nooit meer dan 3 pagina's telt.
Desalniettemin; jammer Nessah, bedankt voor de inzet en het ga je goed.
Fijn dat je jouw kant belicht hebt.
youngster schreef:Idd Scum, dat is ook echt een onzinnige reden overigens
Onassa schreef:youngster schreef:Idd Scum, dat is ook echt een onzinnige reden overigens
Wat ik onzinnig vind is dat je werk (hier dus op bokt) en prive niet uit elkaar kan houden.
agnes kon dat.
Heb haar nooit op rariteiten kunnen betrappen maar het beleid kan het dus niet verteren dat ze in prive sfeer met Kim omgaat.
Stel als ik nou zeggen dat ik veel met Kim omga(wat niet het geval is)...word ik dan ook extra in de gaten gehouden?
Dit is geen zuivere koffie en de mods die hier niets mee van doen hebben hoeven zich dan ook niet aangevallen te voelen.
Wie de schoen past..........
youngster schreef:Hoe weet jij dat ze dat kon? Omdat ze dat vertelde of omdat jij haar gelooft zonder dat je verder iets weet.
Ik weet uit ervaring dat het modbeheer nooit zomaar iets doet, en zeker niet om deze redenen