Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bubsj

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:39

Cayenne, het een een besluit vanuit het beheer/hoofdmods staat in dit topic. Dus wat jullie kleurtjes van die relatie vonden doet er niet toe toch? :) Zoals ik het lees staan jullie hier geheel buiten.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:41

Cayenne schreef:
sporter schreef:

Niet? als ik tussen de regels door lees ga ik wel die kant op. Kwa dumpen in iedergeval of dat iets met kim te maken heeft zou ik niet weten.

Er is achter de schermen altijd respect geweest voor de vriendschap tussen Kiwiko en Nessah, zowel door de "gewone teamleden" als door de hoofdmods/beheer.
Dat weet Nessah zelf ook heel goed.

Heel veel succes in het zwart en hopelijk komen er voor jou betere tijden aan.

Dat kan best zijn daar weet ik niks van. Ik weet ook niet of het iets met kim te maken heeft gehad, wat ik volgens mij ook zeer duidelijk in mijn post zet. Maar je kunt wel doen alsof er verder niks aan de hand is, iedereen kan lezen dat dat niet het geval is anders had TS alles anders omschreven lijkt mij.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:41

Bubsj schreef:
Cayenne, het een een besluit vanuit het beheer/hoofdmods staat in dit topic. Dus wat jullie kleurtjes van die relatie vonden doet er niet toe toch? :) Zoals ik het lees staan jullie hier geheel buiten.

Maar daar ging het me ook niet om. Er worden gewoon weer snel conclusies getrokken die eigenlijk helemaal niet nodig zijn. Dat is jammer en geeft een afscheidstopic toch weer een vervelende draai, ook voor de TS.

Hopelijk beleef je nog wel leuke tijden als zwartje op Bokt, Nessah. Ik vond je topics over Velvet altijd erg leuk om te lezen! Het zou jammer zijn als je geen foto's meer plaatst.

@Sporter, ik zeg ook niet dat er niets aan de hand is, maar in ieders beleving kan dat weer iets heel anders zijn. Daarom is het altijd verstandig om rekening te houden met de andere kant van het verhaal.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:45

Nessah bedankt voor al je inzet voor Bokt! Ik vind het heel erg jammer dat je deze periode met een rotgevoel afsluit nu en wil je op het hart drukken dat de gebruikers en teamleden je heel erg dankbaar zijn voor al je werk!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:46

He bah, jammer dat hier zo'n naar luchtje aan hangt, een gewoon "ik stop met modden want heb geen tijd meer" topic is toch wat luchtiger.. Ik vond je een goede mod, en jammer dat juist een in mijn ogen goede mod verdwijnt, helemaal op deze manier, maar dat daargelaten..
Vind het trouwens top dat je ondanks alles het toch hebt opgenomen voor Kim en bij je mening gebleven bent, top!
Ik wil je veel sterkte wensen met je privesituatie, en veel plezier in het zwart :)

Je hebt trouwens een prachtig paard ;)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:50

nou, tis te hopen dan voor de overige mods dat ze niet een poosje even rustig moeten doen qwa modden,bij deze,dan sta je blijkbaar op straat :+

dat dat kan bij een vrijwilligersbaantje zeg...echt ik bok toch al een poosje,en zie regelmatig in onderschriften bij modjes staan dat ze wegens ' *zelf in te vullen probleem....* ' even niet bereikbaar zijn of weinig mod werk doen...ken nie meer dus :n

wat een onzin zeg...dit riekt toch bijna naar wat anders......maar goed..

nessah,bedankt voor je modtijd,en alle inzet voor bokt!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:55

vind het ook fijn dat je het voor kiwiko opneemt.respect voor jou.

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:58

Zie dat je inmiddels zwart bent, veel succes nog, met zwart-bokken! :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:06

Ik heb hele verhaal doorgelezen. Heb hier en daar mijn bedenkingen.. maar dat terzijde

Nessah (ik zag dat je net inminddals zwart bent) bedankt voor alles.

Alles komt goed!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:08

Nessah, heel vervelend dat het zo moet lopen, ik kan me je gevoel wel een beetje voorstellen. Maar dat gevoel helpt je niet vooruit, probeer het te laten rusten (al weet ik dat dat moeilijk is).

Bedankt voor de inzet die je getoond hebt, je hebt dat zeker en vast goed gedaan!

Watermeloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:09

Wat jammer dat je moet stoppen. Veel plezier in het zwart. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:11

Ik geloof dat er hier nog wel eens vergeten wordt dat mods ook mensen zijn met een priveleven, een eigen mening en sociale contacten.
Soms heeft iemand geen tijd om te modden (wat vrijwilligerswerk is) of heeft contact met iemand die geband is.
Ik vind dat Agnes/het team dus ook geen enkele verantwoording af zou hoeven leggen waarom ze weer zwart wordt.
Er wordt hier nu weer vanalles aangenomen terwijl het in principe een 'ik neem afscheid van het team houdoe'-topic is dat normaal nooit meer dan 3 pagina's telt.

Desalniettemin; jammer Nessah, bedankt voor de inzet en het ga je goed.
Fijn dat je jouw kant belicht hebt.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:14

Roosch schreef:
Ik geloof dat er hier nog wel eens vergeten wordt dat mods ook mensen zijn met een priveleven, een eigen mening en sociale contacten.
Soms heeft iemand geen tijd om te modden (wat vrijwilligerswerk is) of heeft contact met iemand die geband is.
Ik vind dat Agnes/het team dus ook geen enkele verantwoording af zou hoeven leggen waarom ze weer zwart wordt.
Er wordt hier nu weer vanalles aangenomen terwijl het in principe een 'ik neem afscheid van het team houdoe'-topic is dat normaal nooit meer dan 3 pagina's telt.

Desalniettemin; jammer Nessah, bedankt voor de inzet en het ga je goed.
Fijn dat je jouw kant belicht hebt.

Als je afscheid wil nemen zoals jij beschrijft, dan moet je geen stille hints in die richting geven. Doe je dat wel dan gaan mensen speculeren. Of dat wel of neit terecht is staat daar los van.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:17

Achja ik zou er niet rouwig om zijn,zo belangrijk moet Bokt.nl nou ook weer niet in je leven worden dat dat doortrekt naar je privéleven en andersom.
Het is maar een simpel paardenforum met eigenlijk weinig inhoudt en veel rellen,dus geniet maar lekker van je vrije tijd die je beter aan je betaalde baan en aan je paard kunt besteden!

Sta er wel van te kijken hoe bokt bij sommigen mensen toch een heel belangrijke rol speelt in hun leven en hoe boeiend het schijnt te zijn wat zich achter de schermen afspeelt.
Al gaat bokt vandaag nog uit de lucht dat maakt mijn leven in ieder geval niet minder compleet!

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:18

Welkom terug als zwartje :)
Jammer dat het zo is gelopen.. maar wil je toch bedanken voor jou hulp, nog veel succes!

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:21

Het Boktbeheer mag Kiwiko niet, Nessah wel, en nu wordt ze eruit gepleurd. Geweldig! Dit is toch geen serieuze forum meer te noemen of wel?
En nee, dit is geen speculeren. Als je de openingspost begrijpend kan lezen ben je al ver genoeg.

En de rest van de modjes natuurlijk weer ja Amen :+: tegen het boktbeheer! jammer dat geen een van de modjes voor Nessah opkomt.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:24

t gaat lekker hiero op bokt.....
(heb t andere forum ook gelezen... over hoe sommige mensen hier op handen gedragen worden enzo)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:24

youngster schreef:
Idd Scum, dat is ook echt een onzinnige reden overigens :+

Wat ik onzinnig vind is dat je werk (hier dus op bokt) en prive niet uit elkaar kan houden.
agnes kon dat.
Heb haar nooit op rariteiten kunnen betrappen maar het beleid kan het dus niet verteren dat ze in prive sfeer met Kim omgaat.
Stel als ik nou zeggen dat ik veel met Kim omga(wat niet het geval is)...word ik dan ook extra in de gaten gehouden?
Dit is geen zuivere koffie en de mods die hier niets mee van doen hebben hoeven zich dan ook niet aangevallen te voelen.
Wie de schoen past..........

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:35

Ik ben blij dat bokt nog steeds onder de virtuele wereld valt, die in mijn ogen nog steeds niet 'echt' is.

Ik zou het me dus ook totaal niet persoonlijk aan trekken als ik jou was Nessah, ga gewoon lekker verder
met bokken zoals je zelf wilt, dat is misschien zelfs fijner dan met een bijsmaak modereren.

Weet wel dat ik het hier steeds vreemder en vreemder ga vinden. En Kim heeft zelfs nu ze weg is,
nog een grote invloed op het beheer van Bokt, lijkt het.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:37

Onassa schreef:
youngster schreef:
Idd Scum, dat is ook echt een onzinnige reden overigens :+

Wat ik onzinnig vind is dat je werk (hier dus op bokt) en prive niet uit elkaar kan houden.
agnes kon dat.
Heb haar nooit op rariteiten kunnen betrappen maar het beleid kan het dus niet verteren dat ze in prive sfeer met Kim omgaat.
Stel als ik nou zeggen dat ik veel met Kim omga(wat niet het geval is)...word ik dan ook extra in de gaten gehouden?
Dit is geen zuivere koffie en de mods die hier niets mee van doen hebben hoeven zich dan ook niet aangevallen te voelen.
Wie de schoen past..........

Hoe weet jij dat ze dat kon? Omdat ze dat vertelde of omdat jij haar gelooft zonder dat je verder iets weet.

Ik weet uit ervaring dat het modbeheer nooit zomaar iets doet, en zeker niet om deze redenen

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:39

Vind het onbegrijpelijk.. stop je je vrije tijd er in en als het dan even niet lukt tijdelijk, wordt je maar aan de kant geschoven???!! :?
Voelt niet als eerlijk hoor! :(:)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:41

youngster schreef:
Hoe weet jij dat ze dat kon? Omdat ze dat vertelde of omdat jij haar gelooft zonder dat je verder iets weet.

Ik weet uit ervaring dat het modbeheer nooit zomaar iets doet, en zeker niet om deze redenen

Maar waarom gaan de mods en beheerders er verder niet inhoudelijk op in?
Zij kunnen toch hun kant van het verhaal vertellen? Men zal dan iig een stuk minder speculeren.

Anyway, welkom terug in het zwart. Jammer dat je stopt.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:42

Nessah bedankt voor het modden, die tijd dat je het gedaan hebt.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:44

Jammer dat je weg gaat, maar ik ga er vanuit dat het beheer daar vast niet voor niets voor gekozen heeft. Zal heus niet zijn om jou te pesten toch? :) Overigens denk ik dat het niet aan ons is om te speculeren over de motieven van het beheer om deze keuze te maken.

Bedankt voor het modden Nessah, geniet maar lekker van de vrije tijd die je nu hebt! :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:45

Jammer Nessah... erg jammer...
Vond je een fijne mod. Jammer dat het op deze manier moet gaan.
Wel ontzettend fijn dat je er zo eerlijk over bent. Raar dat je om een dergelijke reden aan de kant gezet moet worden... doet mij ook vermoeden dat er achter de schermen misschien wel (veel) meer rommelt dan hier te merken is. We shall see... :)

Nessah, bedankt voor je inzet, en heel veel plezier in het zwart.