Voorstel: rondetafelsessie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:47

Pucknew schreef:
Klopt Jo, en nu speelt hetzelfde rond twee andere bokkers. de tijd zal leren hoe dat af gaat lopen. Maar antwoorden komen er echt niet, niet oprecht :n

3 zelfs, toch?

Een tienerforum is lucratiever dan een paardenforum denk ik en interessanter voor het overgrote deel van de leden.

LadyMadonna

Re: Voorstel: rondetafelsessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:51

Dat wel, maar zou wel heel jammer zijn :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:54

poes schreef:
Ayasha schreef:
Inderdaad, GEEN bewijzen. Dus ook geen dat ze het wel gedaan heeft... Op bokt is de filosofie "iedereen is schuldig tot het tegendeel bewezen is" ?

Ik geloof date r wel bewijzen waren, en juist geen duidelijke tegenbewijzen van die bewijzen?

Dan geloof je verkeerd. :)

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:01

Ik geloof, als ik het icoontje mag geloven, dat mijn virtuele geheugen te klein is.

Het is driehoekig en geel/ zwart :(

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:02

manex schreef:
Ik heb ook op Geit zitten lezen. Ben het niet eens met alles wat ze daar zeggen, maar dat er hier iets fout zit, daar ben ik het wel mee eens.
Over het meten met 2 maten, daar kan ik niet echt over oordelen. Alle voorbeelden die worden aangehaald zijn min of meer aan mij voorbij gegaan. Wel heb ik hetzelfde gevoel als wat EstherHegt in onderstaande quote voorstelt en waar ik eigenlijk geen reactie van een mod op tegenkom. Er worden meer en meer topics geopend die totaal niks met paarden van doen hebben. En naar mijn idee was Bokt toch, van oorsprong, bedoelt als paardenforum.

EstherHegt schreef:
Ik denk dat bokt eigenlijk een paardenforum is en geen chiuawa forum. Kan het niet iets kleiner en weer naar de basis? Bijvoorbeeld veterinair medisch echt bij medisch laten en geen blabla meer en reclame voor kwakzalvers? ( ik krijg hier acuut Q koorts, hartworm van en last van mijn bijnieren) Geen mensenwelzijn, politiek etc? Daar zijn ook andere fora voor.
Zou dat niet een optie zijn?

Ik tem ;-) Ik vind het ook jammer dat er helemaal geen reactie op komt. En potverdrie hoe schrijf je in godsnaam chiwuawa ( die kleine rothondjes) :-) )Dat is echt topic waardig!! ( nou ja huiswerktopics ... is discutabel)
Na een tem misschien een antwoord over wat Bokt voor forum is.............(tem = op mezelf)
Daarbij kies ik geen enkele kant, ik ben nieuwsgierig.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 07:50

Ayasha schreef:
poes schreef:

Ik geloof date r wel bewijzen waren, en juist geen duidelijke tegenbewijzen van die bewijzen?

Dan geloof je verkeerd. :)

Sja, ik weet niet of jij meer info hebt, maar op basis van de info die ik heb, besluit ik dat het beide kanten op kan.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:01

hestejente schreef:
Ik wist heel niet dat er hoofdmods zijn joh. Hoe herken ik die? Hoe weet ik welke hoofdmod over welke andere mods gaat? Stel ik heb een probleem met mod X, hoe weet ik dan onder welke hoofdmod die valt?

Rechtsboven zit een link naar Wij zijn wij. Daarin vind je een overzicht van de teamleden en daarin staat ook wie de hoofdmoderators zijn.
Overigens is de lijst niet helemaal up to date, aangezien hoofdmoderator zwartwitje wegens prive-omstandigheden tijdelijk op zwart is gegaan.

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:17

@EsterHegt: chihuahua :D

Er wordt op onze vraag wel gereageerd, maar niet door de mods. En de antwoorden dié er komen vind ik te zot voor woorden: maak er een tienerforum van want dat levert financieel meer op. Moet niet gekker worden, tis toch een paardenforum.
Voor tieners en typische tienerproblemen zijn er zat andere fora.

En stel dat het voor Bart echt zoveel meer zou opleveren; maak Bokt dan weer gewoon Bokt en doe er een nieuw paarden/tienerforum naast. Levert het dubbel geld op.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:22

Dank je wel Neonlight :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:30

poes schreef:
Sja, ik weet niet of jij meer info hebt, maar op basis van de info die ik heb, besluit ik dat het beide kanten op kan.

Dus zelfs buiten de info die ik heb om: amper bewezen dat ze het gedaan heeft maar ze ligt wel al van het forum. :)
Is dat echt hoe bokt wil werken?

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:21

Ik zit met verbazing dit topic te lezen

Niemand verplicht hier iemand om te komen meedoen op dit bokt forum
dat is ieders vrijwillige keuze.
Er zijn regels aan dit bokt forum verbonden, die ervoor zijn aan ieder die meedoet op dit forum aan zal moeten houden.
Wil je dat niet? zit je hier vermoedelijk niet op de goede plek....
Heb je het idee, dat je niet kan zeggen wat je graag zou willen? of krijg je daar een ban of ow voor?
dan heb je wederom de keuze, om of je aan te passen, of om dit forum te verlaten.

Respect voor de Mods..., niet altijd ben ik het eens met hun beslissing, maar begrijp het wel, en zou niet graag in hun schoenen willen staan.
Mijn ervaring met de mods, dat ze veelal voor rede vatbaar zijn, en toch kiezen voor een harmonieuze topic.
Lastige is, we zijn allen individuen met eigen ervaringen en meningen, zowel als met de paarden als in het dagelijkse leven.
Die kan je uitwisselen. Het idee van de ene hoeft niet overeen te komen met het idee van de ander.
Ik probeer altijd uit te dragen wat mijn mening en filosofie is in dit forum.
Dit wordt niet altijd hartelijk ontvangen, en blijkbaar prikkel ik sommige egootjes (niet negatief bedoeld overigens)
Waarom wordt een ander boos, als iemand andere ideeën, mening heeft ? die vraag zou je jezelf eens kunnen stellen.

Wat mij opvalt op het GEIT forum, waar ik erg van geschrokken ben, is hoe ze hier oordelen over mensen die ze niet kennen. Diegene die hier iets gepost heeft dat hij (man van de maan) mede oprichter is van GEIT, heeft helaas niet het fatsoen wie hij of zij is. Anoniem dus. Vermoedelijk weet hij of zij al dat hij verkeerd bezig is, want anders zou er niet zo geheimzinnig over gedaan hoeven worden.
Er staan erg veel obscene teksten in, gekopieerd van bokt hier, en veelal compleet uit de context gehaald.
De oprichter of verantwoordelijke van dat forum, zou ik aanraden zichzelf eens goed achter de oren te krabbelen, want ik denk niet dat dit ongestraft kan worden voortgezet.
Er kunnen heel wat claims aan de broek komen van deze oprichter-verantwoordelijke.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:23

Och nombrado, zo verongelijkt omdat jij ook ter sprake komt? Niemand verplicht je om daar mee te lezen.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:30

LuvdaTossa schreef:
Och nombrado, zo verongelijkt omdat jij ook ter sprake komt? Niemand verplicht je om daar mee te lezen.

nee, dat is mijn vrijwillige keuze
en ook mijn keuze hierop te reageren.
maw..., ik voel me nergens toe verplicht.
Ben jij ook een GEIT ganger dan?

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:31

Sorry nombrado, maar wat een bull zeg.

Juist verbeteringen aandragen doe je om een forum te verbeteren. Waarom zou ik in dit topic posten als ik er zo over dacht? Als ik zo dacht had je me hier helemaal niet gezien. Prima dat je iedereen over een kam wil scheren, maar dan ben je zeker in dit topic, en bij mij als bokker die hierin meepraat, niet aan het juiste adres. Het hele punt van dit topic is een gesprek van 2 kanten, en als je dit topic had doorgelezen zie je ook dat er vanuit het beheer/team gereageerd wordt.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:34

Maakt dat wat uit?

Volgens mij is het op bokt zo dat er geen andere forums besproken worden, dus dat moet je maar op het desbetreffende forum doen. Ging in het verleden ook zo met fokt, stijgeren, ruiterforum en nu dus met geit.

Het ongenoegen uit je daar maar.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:38

LuvdaTossa schreef:
Maakt dat wat uit?

Volgens mij is het op bokt zo dat er geen andere forums besproken worden, dus dat moet je maar op het desbetreffende forum doen. Ging in het verleden ook zo met fokt, stijgeren, ruiterforum en nu dus met geit.

mag er dan maar, alles wat hier geschreven wordt door bokkers, uit de context en stukjes gekopieerd worden op het GEIT forum? met naam en alles erbij?
Is er geen copy right op dit forum?

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:39

Bubsj schreef:
Sorry nombrado, maar wat een bull zeg.

Juist verbeteringen aandragen doe je om een forum te verbeteren. Waarom zou ik in dit topic posten als ik er zo over dacht? Als ik zo dacht had je me hier helemaal niet gezien. Prima dat je iedereen over een kam wil scheren, maar dan ben je zeker in dit topic, en bij mij als bokker die hierin meepraat, niet aan het juiste adres. Het hele punt van dit topic is een gesprek van 2 kanten, en als je dit topic had doorgelezen zie je ook dat er vanuit het beheer/team gereageerd wordt.

nee, ik heb geen bull :+
waar schrijf ik dat ik iedereen over 1 kam wil scheren? kan je mij dat uitleggen?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:54

nombrado schreef:
LuvdaTossa schreef:
Maakt dat wat uit?

mag er dan maar, alles wat hier geschreven wordt door bokkers, uit de context en stukjes gekopieerd worden op het GEIT forum? met naam en alles erbij?
Is er geen copy right op dit forum?

nee, dit is een open en toegankelijk forum voor iedereen, zelfs als je geen account hebt
dus een ieder kan hier gewoon teksten kopieren

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:58

ikdoemaarwat schreef:
nee, dit is een open en toegankelijk forum voor iedereen, zelfs als je geen account hebt
dus een ieder kan hier gewoon teksten kopieren

oké!
Neem dus alles, wat men schrijft over een ander (die je niet kent) met een hele grote korrel zout :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:00

dat is aan jezelf wat je wel wil geloven en wat niet
het is tenslotte maar internet, er staan waarheden en leugens op internet, overal zo......

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:01

En niet alleen op internet, ook irl zijn er genoeg roddels. Als je daar niet tegen kunt....

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:02

En om weer ontopic te gaan en in te springen op de situatie.

Bart, zojuist is er een prachtig voorbeeld online verschenen. Hopelijk kan dit vers als het is toch normaal in dit topic besproken worden. Het stoppen van Nessah.

De post van Nessah, maar ook die van Eline, tonen duidelijk aan dat hier meer speelt. Daarvoor waren die opmerkingen niet eens nodig geweest, want een mod vakantie is nog nooit (meen ik) een reden geweest tot gedwongen stoppen en dat weet iedereen. Door het gebrek aan informatie, maar wel acties die lijden tot vragen, vraag je dus om negatieve gedachtes van de gebruikers. Ik vraag me af of je dat zelf ziet?

En daarbij, of het niet pijnlijk is te zien dat de gebruikers van jou forum zo verknipt zijn door al dit soort signalen dat werkelijk overal iets achter gezocht moet worden? Laat staan wat dit voor de mods doet. Denk je echt dat met dit beleid dit soort zaken opgelost worden?

Ik zelf ben bang van niet. En dan? Mods die vertrekken? Waarvoor gebruikers terugkomen die wel in het straatje passen omdat verder niemand meer wil? Waarbij je dus een soort fokt situatie krijgt?

Daar ben ik gewoon echt benieuwd naar. Of jij/beheer uberhaupt vindt dat er iets moet veranderen? :)
Laatst bijgewerkt door Bubsj op 13-12-10 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:03

LuvdaTossa schreef:
En niet alleen op internet, ook irl zijn er genoeg roddels. Als je daar niet tegen kunt....

irl heb ik daar niet mee te maken...
ik verbaas me erover
zal wel jaloezie zijn dan denk ik

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:05

Nou fijn toch voor jou? Al weet je nooit wat er achter je rug om wordt besproken ;)

En als dat op fora wel gebeurt, dan zal er toch aanleiding voor zijn (geweest)?

Vraagje voor het beheer: waarom kan een account wel verwijdert worden, terwijl dit keer op keer tegen gesproken wordt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:12

nombrado: bokt is toch van ons allemaal...? Zonder gebruikers geen bokt lijkt mij.
Dus dan lijkt me, dat als er dingen mislopen, het ook besproken kan worden ipv de reactie van jou "blijf maar weg".

Vroeger kon je je mening geven en fijn discussieren, nu lijkt er soms wel een bepaalde dictatuur te heersen: hier mag je over praten en hier niet over.

Daar kan ik wel mee zitten ja. Is gewoon jammer van bokt..