Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alane schreef:@ikdoemaarwat: hoe kun je dan zien of een pb gelezen is?
ik dacht dat je alleen maar kon zien dat een pb bij een bokker aangekomen is (dus uit je postvak uit naar postvak in van de ontvanger)
ikdoemaarwat schreef:Alane schreef:@ikdoemaarwat: hoe kun je dan zien of een pb gelezen is?
ik dacht dat je alleen maar kon zien dat een pb bij een bokker aangekomen is (dus uit je postvak uit naar postvak in van de ontvanger)
nou dat bedoel ik dus eigenlijk meer.....dat ie uit mn postvak uit weg is.....
maar kom op....als mod moet je op dat soort zaken letten vind ik...
chanicha schreef:Nee Chiqa de eerste keer niet, ik dacht dat het normaal was om dan wel via een andere naam en wachtwoord in te loggen, geen seconde bij stil gestaan.
Was ook zéér verbaasd dat ik een OW had, was me écht van geen kwaad bewust!
chanicha schreef:Nee Chiqa de eerste keer niet, ik dacht dat het normaal was om dan wel via een andere naam en wachtwoord in te loggen, geen seconde bij stil gestaan.
Was ook zéér verbaasd dat ik een OW had, was me écht van geen kwaad bewust!
djuno schreef:Chiqa schreef:Drammen is idd vervelend, wat ik zelf ook als zeer irritant ervaar zijn bokkers die maar blijven hangen in het verleden. Blijkbaar ooit eens een opmerking gelezen die ze niet aanstond en dan jaren lang bepaalde bokkers blijken achtervolgen. Hoe noemen ze zoiets? Vete?
Dit soort bokkers mogen van mij heel snel vertrekken, zo sfeerbedervend.
Chiqa![]()
![]()
![]()
...wil nou niet heel vervelend doen hoor...maar bovenstaand is nou precies wat jij in dit topic deed bij TS
Chiqa schreef:Drammen is idd vervelend, wat ik zelf ook als zeer irritant ervaar zijn bokkers die maar blijven hangen in het verleden. Blijkbaar ooit eens een opmerking gelezen die ze niet aanstond en dan jaren lang bepaalde bokkers blijken achtervolgen. Hoe noemen ze zoiets? Vete?
Dit soort bokkers mogen van mij heel snel vertrekken, zo sfeerbedervend.
Jolliegirl schreef:WW zullen we niet op de man gaan spelen? Lijkt me niet op zn plek.
Mireille schreef:Wilawander, de situatie die je aanhaalt over de reactie betreft de kat komt mij bekend voor. Laat het alsjeblieft duidelijk zijn dat het geen waarschuwing betrof, maar een verzoek om een volgende keer wat meer aandacht te besteden aan je berichten. Dat geldt voor jou, dat geldt voor ieder ander.
Mireille schreef:Modereren op pb's doen we niet. Pb's zijn privé en die moeten privé blijven. Het zou absoluut niet goed zijn om dat stukje privé weg te halen wanneer we wel actief gaan moderderen op pb's. Ik begrijp ook best dat het vervelend is om nare pb's van iemand anders te krijgen. Maar met een quote van enkel dat bericht kunnen we niet zo veel. Er zijn altijd twee kanten van het verhaal. En er is dan maar één manier om die twee kanten te leren kennen; de berichten van beide lezen en beoordelen. Daar doorbreken we dan het stukje privé. Er is besloten om dat niet te doen.
Als je toch graag je verhaal kwijt wilt naar aanleiding van een nare pb dan kun je altijd een moderator pb'en met de quote. We kunnen de pb dan ter archief opnemen achter de schermen en slechts ter info delen met de anderen. Helaas kunnen we echt niet meer doen. Het beste is om de pb's direct te verwijderen, zonder ze gelezen te hebben. Probeer de situatie te negeren, ook al is dat niet makkelijk.
em_papillon schreef:Ruzies worden verder uitgevochten via PB en juist DAT zijn de momenten dat een Mod in moet grijpen.
em_papillon schreef:Er zijn altijd twee kanten van het verhaal.