DanielleTara schreef:wel een goed idee om bitten te gaan verzamelen
het is eens iets anders dan postzegels
Postzegels nemen alleen minder ruimte in haha.
Nee ik ben erg blij mijn verzameling, de basis collectie groeit gestaag en strakshoop ik ook de echt vreemde bitten te kunnen bezitten. 
Aurora3 schreef:*knip*
Als er dingen inhoudelijk heel erg veranderen is dat misschien wel handig om erbij te vermelden later nog, maar ik verwacht dat de werking van de bitten niet heel erg anders zal worden??
Als dat wel zo is moeten we die nieuwe teksten tzt nog maar eens doorlopen.
Bij alle bitten die er tot nu toe op staan heb ik jouw naam en je site vermeld in de beschrijving van de foto. Als je nog iets tegenkomt wat anders moet ofzo dan laat je het maar weten, het kan altijd nog aangepast.
De werking van de bitten veranderd niet, maar soms is het wel zo dat ik een deel van de werking heb aangevuld of dat het toch nog foutieve informatie was. Deze wijzigingen geef ik dan in dit topic ook weer.
En verder bedankt, top!
kehdra schreef:Ik organiseer 25 febr
[EA-CO] Clinic Paard en (ge)Bit. .
Paul neemt zijn bittenbank mee, wellicht kan ik qua foto's of info iets betekenen?
Wat interessant zeg, en zo ver is het niet eens. Ik zal eens kijken of ik er zelf ook naar toe kan. Ik neem in ieder geval contact met je op. 
annebe schreef:Wat leuk dat je verschillende bitten spaart!
Ik heb dit met bitloze hoofdstellen.
Ik weet dat er in Frankrijk ook nog allerlei soorten bitten te vinden zijn.
Zijn er nog speciale soorten waar je naar op zoek bent?
Dat is ook leuk ja en zeker ook een onderdeel waar ik zelf aan zit te denken om er ook bij te voegen.
Frankrijk heeft inderdaad ook allerlei soorten (rare) bitten ben ik achter gekomen, alhoewel Amerika en Engeland tot nu toe aan de top staat haha.
Ik ben altijd op zoek naar bitten. De afgelopen paar maanden heb ik mij erg bezig gehouden met de basis collectie, dus de simpele en gangbare bitten van voornamelijk de Engelse rijkunst. Deze collectie zal altijd aangevuld blijven worden maar de bedoeling is dat ik zometeen echt op zoek ga naar vreemde en rare bitten. Dus als je iets in die richting voor mij hebt, dan ben ik een en al oor! Overigens zijn mooie westernbitten en showbitten ook altijd welkom.