suuzepuus schreef:Wat janflicka zegt moet je maar negeren denk ik....
Why?
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
VivaLaVida schreef:Fok is echt bagger.....heb je helemaal gelijk in, daar krijg je sowieso altijd domme reacties, heb er weleens doorgesurfd, wat een sfeer daar zeg..
aerdenhout1 schreef:Bokt is bokt niet meer.....nee klopt!
Regels prima, zeker bij zo'n groot forum als bokt, maar soms gaat het wel te ver en heb ik ook het idee dat bij de ene bokker meer is toegestaan dan bij andere. Echt voor je menig uitkomen moet je mee uitkijken anders heb je op zijn minst een ow of ban van een dag.
Jammer ook dat de bekende bokkers dus steeds meer weg blijven of een ban krijgen omdat ze het niet eens zijn met de moderaters.
En dat zijn meestal wel de echte paarden mensen die weten waar ze het over hebben, en geen blad voor de mond nemen als iets ze niet bevalt! En waar je zeker wat van kan leren als je er open voor staat!
Dat vind ik jammer, echt jammer!
Heb ook een beetje het idee ( kan er naast zitten hoor) dat veel mods vrij jong zijn en nog niet zo veel ervaring hebben met de "echte" paardenwereld.
aerdenhout1 schreef:En dat zijn meestal wel de echte paarden mensen die weten waar ze het over hebben, en geen blad voor de mond nemen als iets ze niet bevalt!
_Bitje_ schreef:maar kunnen mods wel een ban krijgen omdat ze iets doen wat niet mag eigenlijk?
manie schreef:Bokt is gewoon een heel erg belerend forum als het om de mod's gaat.
Er zijn genoeg fora waar veel minder 'gestapo-achtig' wordt gemod en daar gaat het ook prima.
Chiqa schreef:Ik begrijp verder niet wat sommige klagers hier nog te zoeken hebben, bokt is toch gratis en vrijblijvend? Je bent te gast en zó weer vertrekken toch?
janflicka schreef:Maar ontopic...ik vind dat er veel gemoderate word met de natte vinger.
Sommige mensen mogen een kind van 14 compleet verbaal de grond in boren,en onschuldige reactie`s of topics van anderen worden zonder opgaaf van reden gesloten.
Eerlijk...? Nee!
Willekeur,jaa!
Chiqa schreef:janflicka schreef:Maar ontopic...ik vind dat er veel gemoderate word met de natte vinger.
Sommige mensen mogen een kind van 14 compleet verbaal de grond in boren,en onschuldige reactie`s of topics van anderen worden zonder opgaaf van reden gesloten.
Eerlijk...? Nee!
Willekeur,jaa!
Geef eens een voorbeeld? Of is dit je eigen belevingswereld?
Ik zit al heel wat jaartjes langer dan jou op bokt en ben dit nog nooit tegen gekomen vandaar mijn vraag.
Heb het idee dat iedereen hier gewoon gelijk behandeld wordt.
janflicka schreef:Wat je aanhaald over het aantal jaren op bokt....iedere roker die 1 of 12 jaren rookt,weet dat dat slecht voor de gezondheid is...alleen is de ene wat sneller met opmerken en bedenken dat het slecht is
Shadow0 schreef:Chiqa schreef:Ik begrijp verder niet wat sommige klagers hier nog te zoeken hebben, bokt is toch gratis en vrijblijvend? Je bent te gast en zó weer vertrekken toch?
Gelukkig wel. Er zijn wel eens plannen geweest om ook betaalde lidmaatschappen te beginnen, en dat leek mij toen een heel goed idee want daar kun je leuke dingen mee doen maar ik zou er nu absoluut niet over denken.
Chiqa schreef:janflicka schreef:Wat je aanhaald over het aantal jaren op bokt....iedere roker die 1 of 12 jaren rookt,weet dat dat slecht voor de gezondheid is...alleen is de ene wat sneller met opmerken en bedenken dat het slecht is
Daar heb je gelijk in, alleen heb ik persoonlijk een beetje moeite met iemand die een uitgesproken mening heeft en nog nauwelijks een actief lid kan noemen.
Hoeveel waarde moet ik hieraan schenken en wat zegt dit over jou persoon zelf?
Chiqa schreef:JanFlicka jou manier van reageren geeft mij nu wel een helder beeld bij deze, en doet mij jou reactie niet meer verbazen dat jij het geen hoge pet op heb van de moderators op bokt.
Bokt is gratis en vrijblijvend, dat wist je?