De manier waarop hier op elkaar gereageerd wordt daarin tegen wel.
Dat is voor mij ook de reden om dit topic maar te gaan ontstippen...
Veel plezier

[edit] 5 seconden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kehdra schreef:Wat betreft die flimpjes, ja het is heel vervelend, maar het zit me niet erg hoog.
De manier waarop hier op elkaar gereageerd wordt daarin tegen wel.Dat is voor mij ook de reden om dit topic maar te gaan ontstippen...
Veel plezier![]()
[edit] 5 seconden?I wish...
Chiqa schreef:loesje688 schreef:Dus... moet je maar alle filmpjes zeer uitgebreid gaan inspecteren voordat je ze kijkt? Hmm, beetje overdreven
Laat dat woord 'overdreven' maar weg past niet echt in de context van dit topic, zie dat sommige bokkers dr ander een heel groot punt van maken.
Misser schreef:Als het zo'n grote invloed op je heeft, waarom klik je dan überhaupt nog filmpjes aan op Bokt? Je weet dat dit kán gebeuren en het kijken van filmpjes op Bokt is niet iets wat van levensbelang is ofzo.
Misser schreef:Tsja, dan moet je m.i. dat risico accepteren.
ikdoemaarwat schreef:zo lekker respectloos weer hier
ik zelf hou niet van de filmpjes maar heb er ook geen moeite mee
heb alles doorgelezen en snap beide partijen wel
maar vraag jezelf nou eens af, hoeveel moeite is het voor een ts van zulke linken ,om even [!] erbij te zetten? 2 sec werk!
en dat scheelt zoveel drama voor best wel wat mensen
overmatig schrikken is niet goed voor het lichaam,zelfs niet het gezonde...
sowieso hebben we hartpatienten op bokt, mensen met hyperventilatie of mensen die slecht tegen adreline kunnen
als je lichaam schrikt moet je lichaam ineens een stoot adreline krijgen
de pancreas krijgt dus een spreekwoordelijke opduvel
hierdoor,kan een panreas ermee ophouden en kan suikerziekte ontstaan
bedenk dus eens goed als plaatser van een filmpje dat een [!] een hele kleine moeite is ,maar een heel groot plezier!
dat mensen hier erop tegen zijn, zegt veel over hun respect voor hun medemens.......
pernill schreef:Ik vind het idee van een 2e post eigenlijk ook wel een goed idee, ook vooral met mensen met lichamelijke klachten waarbij een schrik filmpje niet handig is.
En zo is de lol voor de andere er niet af, iedereen blij toch?
love_western schreef:Je kunt toch niet met alles en iedereen rekening houden?
. En hoeveel moeite is om even de reacties op bokt en eventueel youtube te lezenz?
CM_ schreef:Ikdoemaarwat , dat is idd geen moeite, maar zo is de lol voor de andere partij er wel mooi af
Citaat:Er zijn mensen die het wel leuk vinden om te schrikken bij dergelijke filmpjes, en daar heb ik het dus over
Ik blijf van mening, dat als je er niet tegenkan, je even de reacties moet lezen, en staan er geen reacties, dan gewoon even daarop wachten.
En dan pas kijken.
Citaat:Ikdoemaarwat , dat is idd geen moeite, maar zo is de lol voor de andere partij er wel mooi af
smokey17 schreef:Chiqa schreef:Of je past je surfgedrag aan
![]()
Is toch bijzonder dat ik 5 jaar geleden dr ooit eens ingetuind ben en daarna nooit weer
Waar een wil is is een weg
Niet iedereen is zo hoogbegaafd als dat jij bent......en ik ben soms met meerdere dingen tegelijk bezig en klik soms maar zo wat aan