Weggehaalde reacties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:55

Shadow0 schreef:
slimmerik schreef:
Zie dat het eindresultaat is: nl een forum wat prima draait

Als je rondkijkt op de verschillende onderwerpen, vind je het dan een forum dat 'prima draait'? Ik namelijk niet. Ik zie weinig interessante discussies, veel gehakketak, weinig echt respectvol omgaan met elkaar. Terwijl er best een boel leuke mensen zijn, en ook best veel mensen met kennis. Ik zie een forum dat nog niet de helft van z'n potentie haalt... het zou echt iets heel waardevols kunnen zijn, nu is het op z'n best iets dat ik lees omdat ik hier een aantal vrienden heb, Fok nog erger is en ik toch een Nederlands forum wil blijven volgen naast internationale. Maar niet omdat ik Bokt iets vind om trots op te zijn of aan te raden aan anderen, helaas.

Eens, bokt is al lang niet meer zo interessant in de discussies en topics die paardgerelateert zijn als vroegah.
Toen waren er meer gebruikers actief in verschillende topics.

Waarom denk je dat er maar zo weinig ruiters die op een hoger nivo rijden/starten geen foto's meer plaatsen op bokt?

Ik kan de lijst met actieve onderwerpen aanklikken en zo doorscrollen,omdat er maar zulke weinig boeiende topics voorbij komen, en dat is weleens anders geweest.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:56

slimmerik schreef:
Frantic schreef:
Als je mensen beschuldigd moet je ook met bewijzen komen!

Welke"gebanden"zitten op Bokt met een SA????

Kom op, grote meid nu wezen, man en paard noemen of je verdachtmakingen gewoon voor je houden!

Ik noem ze ook met man en paard.... maar dan wel aan de mods :D

Tuurlijk, ik zou niet weten waar jij aan kan zien dat een bepaalde bokker een Sa is van een gebande Bokker!

Niemand anders, inclusief het Beheer pikt ze eruit, maar jij, de Grote Slimmerikk zou dat wel kunnen???

Hou je verdacht makingen voor je! Ga aub ergens zelf een forum starten waar je mensen kan beschuldigen zonder verantwoording ervoor af te hoeven leggen, maar laat Bokt met rust!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 11:00

slimmerik schreef:
Sommige mensen zien toch de mods en beheerders als politie. Mis: ze zijn gastheer. En als je er geen vertrouwen in hebt.... vraag ik me af wat je op "hun" forum doet....

A omdat het niet "hun" forum is.....zonder onze vele bokkers zijn ze nergens
en B ik heb het al eens gezegd maar zal het herhalen, omdat ik vanwege een handjevol groen mij niet laat " wegjagen" op het grootste paardenforum van nederland
en in wegjagen bedoel ik dus , de sanctie's opleggen voor het uitkomen van je eigenste persoonlijke mening..

en dan weet ik wel dan ga je waarschijnlijk antwoorden met van: ja je mag hier wel uitkomen voor je mening ,het is net hoe je het brengt en blablabla

nee, sommige dingen zijn niet in fluwelen handschoenen te verpakken, nee soms is een mening gewoon recht voor zn raap en hard.....
en die posten worden verwijderd! want uitkomen voor je mening is iets wat bokt maar mondjesmaat toestaat....
alleen als het streeft met hun mening....anders wordt het verwijderd...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 11:15

slimmerik schreef:
Die mensen met veel "kennis" menen ook dat ze zich van alles kunnen permiteren.

Die groep bedoelde ik heel nadrukkelijk niet! Er zijn heel wat mensen van Bokt gegaan waarvan men zei dat ze veel kennis hadden, maar waar ik niet al te veel leerzame berichten van heb gezien. Die groep bedoel ik dus niet. Maar er zijn er ook veel die veel gematigder, genuanceerder zijn en juist daarom meer inzicht hebben. Die ze niet delen, omdat nuance en gematigdheid niet bepaald gewaardeerd worden.

Citaat:
En gezien het aantal leden dat zich nog dagelijks aanmeld vind ik dat ze goed draaien.

Gaat het alleen om de cijfers dan?

Frantic

Re: Weggehaalde reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 11:17

ja, bij sommige is kwantiteit te prefereren boven kwaliteit.

Gooi iedereen eraf die nooit paardgerelateerd post en je hebt een heel ander forum!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 11:18

Ik moet wel zeggen dat ik nog maar 1 keer heb meegemaakt dat er veel reacties van me verwijderd zijn en dat vond ik ook niet zo erg :o
Maar dat hele topics worden verwijderd zonder notie, dat vind ik niet netjes.

Overigens, wat FS zegt over de politieke topics, daar herken ik me volledig in. Mijn politieke mening is anders dan die van 99,99& van de bokkers en ik reageer ook niet meer. Je komt niet door de stroom discriminerende, dan wel fascistische posts heen. Ik weet dat als ik blijf reageren, dat ik volledig uit m'n slof zal schieten en dan heb IK een OW aan m'n achterste hangen, vind ik ook een beetje krom, maar ik hou er maar rekening mee.

@doemaarwat, jaha, schijnbaar hebben mensen geen emoties meer en zijn we robots geworden, want je ongezouten mening geven is er niet bij :n Ik heb ook wel eens tegen een felle TS gezegd dat alle reacties van :Je hebt het over gebrek aan respect, kijk nou eens naar jezelf!, me echt gestolen konden worden en dat ze het recht had om eens flink boos te worden. Al dat politiek correcte geneuzel hier komt me afentoe echt de strot uit.

Zo, ik heb gezegd :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 11:42

phormicola schreef:
Overigens, wat FS zegt over de politieke topics, daar herken ik me volledig in. Mijn politieke mening is anders dan die van 99,99& van de bokkers en ik reageer ook niet meer. Je komt niet door de stroom discriminerende, dan wel fascistische posts heen. Ik weet dat als ik blijf reageren, dat ik volledig uit m'n slof zal schieten en dan heb IK een OW aan m'n achterste hangen, vind ik ook een beetje krom, maar ik hou er maar rekening mee.

Dat is nu ook juist het probleem, maar het is toch niet de bedoeling dat maar een zijde zo onmenselijk kan schrijven en de anderen zijde alleen bestraft wordt? Ik kan maar beperkt negeren, u bent daar beter in dan ik. Mede omdat ik weiger dat facistische schrijven te negeren, gaat gewoon te ver en beheerst alles en ieder daar pas ik voor.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 11:46

Ik ben nog nooit bestraft, maar ik heb vaak denk ik wel op het randje gezeten. Ik kan ook niet negeren, ik reageer het gewoon op m'n man af, die gelukkig achter me staat :P
Maar goed, laten we dit nu niet politiek maken FS, want dan zijn wij tweeen over 3 jaar nog niet uitgepraat :D En oh ja, het is verschrikkelijk offtopic, ook dat nog :j

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:11

phormicola schreef:
breezy302 schreef:
Ik vind dat helemaal verwijderd zou moeten worden, de helft van alle topics hier zijn niet eens meer begrijpbaar vanwege al het verwijderen.

Vanmiddag was hier ook een topic over iemand die van bokt afging en commentaarhad over de werkwijze op een normale manier. Nou volgens mij ben ik de enige dei dat topic heeft gezien, was binnen een minuut al verwijders..

ik zag het ook :j Ik wilde reageren...floeps...weg!

Logisch denk ik, afscheidstopics zijn niet toegestaan.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:13

ikdoemaarwat schreef:
nee, sommige dingen zijn niet in fluwelen handschoenen te verpakken, nee soms is een mening gewoon recht voor zn raap en hard.....
en die posten worden verwijderd! want uitkomen voor je mening is iets wat bokt maar mondjesmaat toestaat....

Niet hun mening maar hun regels volgens mij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:14

Slimmerik, ik denk dat jij de definitie van mods volledig hebt gemist.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:15

slimmerik schreef:
ikdoemaarwat schreef:

nee, want regels meet je niet in 2 maten,meningen wel
en dat gebeurd hier op bokt overduidelijk!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:16

Frantic schreef:
slimmerik schreef:

Ik noem ze ook met man en paard.... maar dan wel aan de mods :D

Tuurlijk, ik zou niet weten waar jij aan kan zien dat een bepaalde bokker een Sa is van een gebande Bokker!

Niemand anders, inclusief het Beheer pikt ze eruit, maar jij, de Grote Slimmerikk zou dat wel kunnen???

Hou je verdacht makingen voor je! Ga aub ergens zelf een forum starten waar je mensen kan beschuldigen zonder verantwoording ervoor af te hoeven leggen, maar laat Bokt met rust!

Soms zijn SA's heel gemakkelijk te herkennen hoor. Schrijfstijl.... pb gedrag etc. Soms plaatsen ze dezelfde foto's van die ze eerder onder hun gebande account plaatsten.... :D Werkelijk hilarisch soms....

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:18

slimmerik schreef:
Sommige mensen zien toch de mods en beheerders als politie. Mis: ze zijn gastheer. En als je er geen vertrouwen in hebt.... vraag ik me af wat je op "hun" forum doet....

Sorry hoor maar dat vind ik een dooddoener.
Ook als gastheer kan je fouten maken en dat is heel moeilijk toegeven voor een Mod.
Ik heb ook al bezwaar gemaakt maar ik hoor helemaal niks. Niet eens netjes een antwoord terug.
En ja ik voel me ook weleens op mn pik getrapt als ik door een 18-jarige de les gelezen wordt.
En ik een eindje verder in het topic iemand hetzelfde zie neerzetten maar dat laten ze dan wel staan.
Dus dan wordt er met 2 maten gemeten.
En meestal overkomt dat dezelfde bokker die er tot zo'n eind met hun arm erin zitten.
Of ze zijn heel zielig en mag er niet op hun tere zieltjes getrapt worden

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:20

hilarisch... dat mensen echt geen leven buiten Bokt hebben en dat soort zaken proberen uit te zoeken.... Bokt CSI, directrice...... vul zelf maar in als je je aangesproken voelt....

Echt meid, je doet er alles aan om mijn mening t.o.v. jou te bevestigen. Prachtig dat mensen nu on topic je ware gezicht te zien krijgen!

Hoedt U voor de Penny Bokt CSI brigade!!! Met temt op alles en hebben zo hun eigen regels en inzichten, hilarisch!!! inderdaad

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:20

bonnefooi schreef:
Ik heb ook al bezwaar gemaakt maar ik hoor helemaal niks. Niet eens netjes een antwoord terug.

Toch niet bij ons mag ik hopen? Want ik heb niets binnen zien komen?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:25

Frantic schreef:
hilarisch... dat mensen echt geen leven buiten Bokt hebben en dat soort zaken proberen uit te zoeken.... Bokt CSI, directrice...... vul zelf maar in als je je aangesproken voelt....

Echt meid, je doet er alles aan om mijn mening t.o.v. jou te bevestigen. Prachtig dat mensen nu on topic je ware gezicht te zien krijgen!

Hoedt U voor de Penny Bokt CSI brigade!!! Met temt op alles en hebben zo hun eigen regels en inzichten, hilarisch!!! inderdaad

Ik vind de mensen die onder een SA zich er weer in proberen te draaien veul zieliger.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:26

Iris82 schreef:
bonnefooi schreef:

nee ik denk bij betreffende mod zelf, heb ik ook wel eens geprobeerd,kan je zeggen,totaal nutteloos!

overigens vind ik het hele bezwaar gedeelte een klein beetje nutteloos

of je nou praat over een verwijderde reactie of een ow
de sanctie is al geweest en zal niet terug gedraaid worden, terecht of onterecht

tegen de tijd dat je bezwaar behandeld is , heb je je sanctie al gehad en die is niet meer terug te draaien :n

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:27

Iris82 schreef:
bonnefooi schreef:

Nee niet bij jullie

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:28

ikdoemaarwat schreef:

nee, want regels meet je niet in 2 maten,meningen wel
en dat gebeurd hier op bokt overduidelijk![/quote]

Misschien dat je eens met een goed onderbouwde reactie richting team kunt gaan. Dit zijn kreten die inmens populair zijn onder een groep gebruikers maar zelden onderbouwd.

Hou er ook rekening mee dat sommigen een geschiedenis hier hebben. Een meiske van 17 die 3 maanden op bokt zit wordt nu eenmaal anders beoordeeld als een reller die 5 jaar op bokt zit .....

Ik kan me gewoon minder permiteren als jongere nieuwe bokkers. Kan me voorstellen dat dat als 2 maten overkomt maar is het imo niet....

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:29

Citaat:
Ik vind de mensen die onder een SA zich er weer in proberen te draaien veul zieliger.

je bedoelt toch niet datje serieus denkt ik een SA ben toch???

HILARISCH!!!!!! echt you made my day!!!!

*\o/* *\o/* *\o/* feest--feest--feest--feest--feest *\o/* *\o/* *\o/*

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:34

slimmerik schreef:
Misschien dat je eens met een goed onderbouwde reactie richting team kunt gaan. Dit zijn kreten die inmens populair zijn onder een groep gebruikers maar zelden onderbouwd.

Hou er ook rekening mee dat sommigen een geschiedenis hier hebben. Een meiske van 17 die 3 maanden op bokt zit wordt nu eenmaal anders beoordeeld als een reller die 5 jaar op bokt zit .....

Ik kan me gewoon minder permiteren als jongere nieuwe bokkers. Kan me voorstellen dat dat als 2 maten overkomt maar is het imo niet....

DAT heb ik inmiddels allang opgegeven want is kompleet nutteloos

ik heb ook al voorbeelden aangedragen maar helaas pindakaas
maar ik wil best wel weer nog een keer alles voor een poosje verzamelen (printscreens zijn zo gerealiseerd) en het dan neerknallen?
misschien krijg ik dan betere reactie's :Y)

en wat jij als voorbeeld aangeeft (nieuwe bokker en oude bokker) is dus een meetlint van 2 maten die niet toegestaan zou moeten worden
want waarom mag een nieuwe bokker wel meer over de schreef gaan dan bijv ik? omdat ik een " verleden" heb? Not done, het zou per bericht bekeken moeten worden, niet per persoon!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:37

slimmerik schreef:
Tjonge wat een gedram hier. Jullie posten worden weggehaald? Waarom pb je de betreffende mod of hoofdmod niet. En doe je wat met die reactie. Zij kunnen het hoe en waarom doorgaans prima onderbouwen. Of toets je verwijderde post eens aan de laatste modopmerking !! En als dat antwoord dan niet in jouw straatje past.... tja, dan lees je de regels nog maar eens door.

Altijd die ongefundeerde kritiek hier.... Ik vind dat de meeste hier de handjes in elkaar mogen knijpen. Als er posten van mij worden verwijderd volgt er meestal een OW voor me. Als ik het zo lees hier, zijn de mods super mild voor jullie.

En nogmaals: op Bokt ben je een gast.... je gedraagt je naar de regels van je gastheer. En anders kras je maar op.

Vreemd dat de mensen met de meeste kritiek constant in zeiktopics te vinden zijn. En dan maar gooien op de leeftijd van de mods vind ik helemaal een minne streek.

Mild, hoezo mild ??? Ik heb me nog nooit misdragen, de reacties die van mij weggehaald zijn, zijn om totaal onzinnige redenen.

Enne, wat doe jij dan in een zeiktopic ???

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:38

Ik geloof dat Frantic en Slimmerik al heel wat vetes hebben gehad? :+

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:39

nee, nooit, altijd op mijn handen gezeten, maar me wel aan ge-ergerd hoe ze de laatste tijd Bokkers in de grond trapt en de moderators op een heilige wolk zet!