Shadow0 schreef:slimmerik schreef:Zie dat het eindresultaat is: nl een forum wat prima draait
Als je rondkijkt op de verschillende onderwerpen, vind je het dan een forum dat 'prima draait'? Ik namelijk niet. Ik zie weinig interessante discussies, veel gehakketak, weinig echt respectvol omgaan met elkaar. Terwijl er best een boel leuke mensen zijn, en ook best veel mensen met kennis. Ik zie een forum dat nog niet de helft van z'n potentie haalt... het zou echt iets heel waardevols kunnen zijn, nu is het op z'n best iets dat ik lees omdat ik hier een aantal vrienden heb, Fok nog erger is en ik toch een Nederlands forum wil blijven volgen naast internationale. Maar niet omdat ik Bokt iets vind om trots op te zijn of aan te raden aan anderen, helaas.
Eens, bokt is al lang niet meer zo interessant in de discussies en topics die paardgerelateert zijn als vroegah.
Toen waren er meer gebruikers actief in verschillende topics.
Waarom denk je dat er maar zo weinig ruiters die op een hoger nivo rijden/starten geen foto's meer plaatsen op bokt?
Ik kan de lijst met actieve onderwerpen aanklikken en zo doorscrollen,omdat er maar zulke weinig boeiende topics voorbij komen, en dat is weleens anders geweest.