Overigens heb ik het ook wel eens fout gehad en bied dan zeker mijn excuus aan ....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Pfff denk er na ongeveer 20 bans nog steeds zo over maar uit me niet meer zo....
Quellian schreef:KoudbloedKim schreef:Mij valt alleen op dat er in ontzettend veel topics gelijk wordt gezegd;"Dit topic is niet het juiste topic om in te speculeren."
In sommige topics mag je alleen maar ja en amen zeggen.Als je dan je mening uit, word je gelijk uitgemaakt voor van alles en nog wat.
Kom kom, gewoon jezelf zijn![]()
Als ik ergens een mening over heb dan zal ik die uiten, ook al wordt het door anderen gezien als beledigend. Liever eerlijk dan oneerlijk huichelen, daar heb ik een hekel aan. En ja, veel bokkers zijn mietjes, op alles moet gereageerd worden met 'aaah', 'oooh' en 'jeetje', daar doe ik niet aan mee. Ik heb geleerd eerlijk te zijn, op bokt wordt de users erin geramd om oneerlijk te zijn, alles moet zoetjes en lief, de pot op.
Mjay schreef:tja bij liefdadigheid wordt er gewoon misbruik van je gemaakt.... en mensen die hele verhalen verzinnen die zijn gewoon zielig...
veel erger vindt ik die oplichters in EA, ik baal er zo verschrikkelijk van dat ik gewoon 12 euro aan iemand heb weg gegeven zonder er ooit wat voor terug te hebben gekregen......
KoudbloedKim schreef:Helmoni schreef:Hmm, waarom krijg ik zomaar het idee dat jij niet kunt slapen?Whauw ik ben het er hier zo mee eens!En niet om iemand de grond in te stampen maar KBK zehadden net zo goed jou verhaal ook in twijfel kunnen trekken toch? Dat is denk ik waar Echwel op zoelt en niet om je af te gaan z*iken.
Ik heb ook het broodnodige meegemaakt, maar ik ga dit echt niet in mijn profiel of in een topic zetten gezien de reacties overal.
Voor de rest ga ik me niet meer druk maken over dit topic heb het wel gezien![]()
Als daar aanleiding voor was, hadden ze mijn verhaal zeker in twijfel kunnen nemen.
Maar die is er niet, ook niet als je heeeeeel grondig zoekt en alle lettertjes hebt gelezen.
Wat jij wel of niet doet, kan mij niet veel schelen.. ik voel me er goed bij en doe er niemand pijn mee.
Bye..
Quellian schreef:Juval, nu vergelijk je appels met peren
Als diegene voor de zoveelste keer wordt opgenomen met hersenletsel na een val van een paard zonder cap, tja... wie is er dan naief om te blijven zeggen 'wat erg voor je'?
Mag er dan niet gezegd worden: 'je bent al zo vaak gewaarschuwd'?
hyppolyte schreef:*edit*
Het verzoek om een kaartje te sturen is trouwens toch ook niet zo'n vreselijke ramp?
@slimmerik, ik vind jouw eerdere post ook nogal tegenstrijdig, moet je helemaal zelf weten natuurlijk, maar het is wel raar dat je voor de ene bokker pleit om een kaartje te sturen en dan vervolgens te zeggen dat je best sneu bent als je steun wilt hebben via een forum. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Tenzij je iets heel anders bedoelde met je post, in dat geval snap ik gewoon niet wat je bedoelt.