KiWiKo schreef:ahwelnee........... bokt is gewoon een goede afspiegeling van de maatschappij
Godzijdank niet!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onassa schreef:Bokt is het kampioen forum om mensen af te zeiken....te beledigen en om mensen in twijfel te trekken.
En volgens mij het forum waar de meeste rellers bij elkaar gepropt zijn.
KiWiKo schreef:het zijn de huilenbalken die bokt moeilijk maken
Menino schreef:'t gaat me ook niet om de mascara![]()
Meer om het feit dat een TS uitdrukkelijk zegt ergens geen reacties op te willen krijgen; en wat doet heel reagerend bokt.. Daar reacties op gaan geven. En als TS dan aangeeft dat ze daar dus nou net geen zin in had, dan kan de TS niet met kritiek omgaan...
Dan zoek je imo schuld bij de verkeerde... Als ze er nou mensen mee tot last zou zijn door zo onwijs veel mascara op te smeren. Maar 't was gewoon haar smaak, en niet die van de rest van bokt. Dan kan je toch nog wel fatsoenlijk een vraag beantwoordenHoe hoog in je bol heb je 't als je dan een TS gaat proberen te dwingen minder op te doen.
Maargoed, ik was(ben?) kennelijk de enige die zo dacht.
Onassa schreef:Bokt is het kampioen forum om mensen af te zeiken....te beledigen en om mensen in twijfel te trekken.
En volgens mij het forum waar de meeste rellers bij elkaar gepropt zijn.
Menino schreef:Meer om het feit dat een TS uitdrukkelijk zegt ergens geen reacties op te willen krijgen; en wat doet heel reagerend bokt.. Daar reacties op gaan geven. En als TS dan aangeeft dat ze daar dus nou net geen zin in had, dan kan de TS niet met kritiek omgaan...
BraveSpots schreef:Als het zo duidelijk in de openingpost staat houd ik dan er ook meestal mijn mond over, omdat je anders de TS en mogelijke bijstaanders in je nek krijgt dat je geen kritiek of vraagtekens mag plaatsen.