hoe zit het met gebannede bokkers en hun fora.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:56

een hele berg fantasie

Jilletje

Re: hoe zit het met gebannede bokkers en hun fora.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:57

ja baas ja baas 3 zakken vol

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:58

Jolliegirl schreef:
Een forum zonder beheer en regels.. bestaat gewoon niet ;) Punt.

Een groot forum niet, klein forum gaat best :)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:59

jaaa daar ben je helemaal met zn 1en

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:59

Heino schreef:
Jolliegirl schreef:
Een forum zonder beheer en regels.. bestaat gewoon niet ;) Punt.

Een groot forum niet, klein forum gaat best :)

Ook op een klein forum is er een beheerder... en zullen er regels zijn die vanzelfsprekend zijn.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:10

Forum kan toch niet zonder beheer, die beheren toch het forum?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:11

Jilletje schreef:
jaaa daar ben je helemaal met zn 1en

Ik heb op mijn kleine forum wel moderators, om spam te verwijderen enzo
Mensen aanspreken op gedrag hoeft zelden, regelt zichzelf allemaal eigk wel
Maargoed, ik spreek over 20-30 actieve gebruikers :)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:15

gezellig klein clubje dus

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:30

Jup en dat gaat gewoon goed.
Groot deel kent elkaar irl, via het forum of van school/werk enzo
Maar denk dat je niet ontkomt aan echte moderators op het moment dat die sociale controle door het "ons kent ons" minder wordt :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:02

Dit is het laatste wat ik erover vertel/kwijt wil/kan...

@Dipje
Door het platleggen van oa de (tijdelijke) shoutbox werd ook (een gedeelte van) de server overbelast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:22

Nouks schreef:
Ik snap werkelijk niet dat dit topic nog open is... Zie niet echt in waarom we hier de sores van Dipstaartje moeten bespreken terwijl dit volledig los staat van Bokt

Ik begin de strekking van dit topic ook steeds meer kwijt te raken wat een zielig gedoe eigenlijk :7
FaberSmid schreef:
Maar waarom sneller dan een week verbannen en achteraf week nodig uitzoeken of het terecht was? Met een ban is men dan al een week verbannen?

Maak jij nooit een vergissing? Kom jij nooit eens op iets terug waar je later toch een foutje heb gemaakt?
Bokt is een forum met duizenden leden, leden waarvan het gros vér buiten hun schoenen loopt met een gigantisch eisenpakket , ja dan kunnen ze er wel eens een foutje maken waar ze later dan heel netjes op terugkomen. :j
Zijn zát fora's die dat beslist niet doen laat staan de mogelijkheid bieden bezwaar aan te tekenen (Of je het over een rechtzaak heb :7 )
Vind dat je ze dan best wel eens een keer kan vergeven...En als jij een weekban heb heb je meer geflikt dan een keer boe roepen.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:24

Brainless schreef:
Dit is het laatste wat ik erover vertel/kwijt wil/kan...

@Dipje
Door het platleggen van oa de (tijdelijke) shoutbox werd ook (een gedeelte van) de server overbelast.

dat ben ik 1 keer geweest en voor de rest niet, het probleem is dat jullie me overal van verdenken maar hier hebben meerdere mensen schuld aan gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:25

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:33

Pardon, als ik geen zekerheid doe hebben handel ik daar naar. Op verdenking van kan men niet werken, risico dat men fout begaat en die moet corrigeren. Vandaar het geen ik schrijf, dat is geen heilige schrijver ben is duidelijk. Maar dat wil niet zeggen dat alle bans terecht zijn. Daar ben ik niet de enige in, op welk forum dan ook.
Wat betreft anderen fora onvergeeflijk, kan ik u gelijk geven wat fokt betreft, andere fora geen ervaring.
Waarom moet ik bokt vergeven, als ik die niets doe kwalijo nemen? Maar ik mag toch wel critisch uiten en "mijn" zijde ervaring schrijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:38

Fabersmid....zelfs de officier van Justitie maakt fouten, fouten zijn menselijk.
Het lijkt mij persoonlijk een stuk plezieriger leven als je fouten kan vergeven, zodat menen ook jou kunnen vergeven als je eens iets verkeerds heb gedaan...Je voelt je al banketstaaf genoeg.

Altijd de lat maar hoog leggen, op je tenen lopen doet een mens uiteindelijk omvallen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:44

FaberSmid, het zit je nog steeds dwars hè, die (onterechte) ban? Wat moet er gebeuren voor je het kan laten rusten?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:48

Nogmaals waarom vergeven als ik bokt niks kwalijk doe nemen? En de rest herhaal ik niet, is terug te lezen.
U maakt er nu van dat ik gefrustreerd ben of in die richting? Altijd open eerlijk geschreven dat ik geen makkelijke maar eigenwijs eigenzinnig dwarse bokkige ezel. Dat het moeilijk is voor de moderatoren is logisch, maar waarom moeilijker maken door op verdacht te werk te gaan en bestraffen?

Heino u schiet helemaal mis dat mijn laatste ban dwars zit. Die is onterecht verklaard en terug genomen, dus daar vergaat uw logica.

Trouwens is er bij mij niet op verdacht van verbannen, dat gaat om en over een ander maar betreft mij wel omdat ik de persoon ben waarop het verdacht en ban onterecht gebasseerd is.
Laatst bijgewerkt door FaberSmid op 01-06-10 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:49

Ho, het is geen verwijt hoor. Het valt me gewoon op dat dit regelmatig naar boven komt in topics.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:51

Excuses even wat toegevoegd wat betreft op verdacht verbannen, zie ander bericht eind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:52

FaberSmid, mijn reactie naar jou toe zal niet uit de lucht gegrepen zijn, net wat Heino zegt heb ook het idee dat er een ban niet lekker zat bij je.
Je profiel staat imo ogen vol verwijt en steken onder water naar Bokt toe, mss bedoel je dit niet zo hoor maar zo komt het een beetje op mij over......Best wel een beetje verbitterd.
Ik heb ook wel eens een tik op mijn vingers gehad, maar so be it.
Nogmaals, mss bedoel je dit heel anders zou dan wel willen weten waarom je je profiel vol heb staan met dit soort berichten.
Iets over jouzelf of je paarden was veel leuker geweest je bent geen oninteressant persoon al zeg ik dat zelf, je heb wel dieptegang.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:55

Wat staat er in mij profiel, bedoeld u de 1 april humor? Schrijf toch het tegendeel van wat beweerd wordt, waarom zou een terug genomen ban mij dwars zitten. Het gaat om iemand anders en een anderen ban? En mijn profiel is meermaals veranderd en nu totaal anders dan in het begin? Is humor nu ook al verboden?
Bezit geen paarden dus kan daar niks over schrijven?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:05

Dit topic begint zo langzamerhand meer op een wellus nietus discussie over een ander forum en over specifieke bans te worden. Hier dus een slotje.