Ik zie dat er dus meer last van hebben...Ik ging een foto verkleinen en toen was het mis...verkleinen mislukt en een oude ava wil ook niet meer...
en weer is er een slachtoffer gevallen in het verdwenen avatar debakel hihihibugsy is een cavia in een film met adam sandler met mega grote ogen echt zo schattig
Nee sorry, ik ken Bugsy niet. Bij mij doet Photobucket het dus wel, maar dat schijnt niet voor iedereen zo te zijn?
Heb het topic gevolgd en ik ga nu dus absoluut niet proberen mijn avatar te veranderen Offtopic: Bugsy..
Als je Bugsy niet kent............. dan heb je het topic niet helemaal doorgekeken! Nee mijn avatar mag niet in vrede rusten! Hij moet terug komen!
Midy schreef:Als je Bugsy niet kent............. dan heb je het topic niet helemaal doorgekeken! Nee mijn avatar mag niet in vrede rusten! Hij moet terug komen! Gun jij jouw ava geen pijnloze dood?
Ik heb mijn paard zijn manen vanmiddag iets té enthousiast geknipt. Ik vind de haren nu nog overal terug.
ja lief he die kleine oogjes ja ik wil andere steentjes hahaha en weer 1, dit wordt een zaak voor slachtofferhulp