Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odetteke schreef:Mientjeuh schreef:Mwah, een paar hokjes meer aanklikken is ook het einde van de wereld nietIk heb liever dat ze in mijn fora lekker veel (maar liefst wel op TEM-waardige posts) TEM'en dan dat er bepaalde dingen aan mijn neus voorbij gaan.
En toch denk ik dat in sommige gevallen het heel veel gedoe bespaart als er simpel even gemeld wordt dat er een tem wordt geplaatst. Het scheelt niet alleen een hoop bokkers de moeite van het temmen, maar ook het aantal offtopic reacties (met daarin een inhoud van negatieve strekking) is daarna vaak minder.
slimmerik schreef:pubelia schreef:[
Maar moet je dan als die gene in een topic zeg ik ga temmen, die gene ook nog eens temmen?
In feite wel. Want je màg het niet eens vermelden. Je lokt met dat zinnetje ook nog eens een ruzie uit.
Erger me dan ook dood aan sommige mensen die dat minstens 1 maal per dag hier of daar vermelden. Kots altijd van die surrograat mods. Gewoon temmen. Hoeft niet vermeld te worden hoe groot je mod-wannabee-frustratie is.
Mas schreef:Waarom zou je zoiets graag willen hebben op bokt liesenlizzy?
Het geeft namelijk niet als er meerdere malen op hetzelfde topic getemd wordt en het is nauwelijks meer werk om 1 of 5 tems te sluiten. Bovendien vind ik het wel fijn als er meerdere keren getemd wordt. Ik zie dan in mijn temlijst dat er vaker op een bepaald topic getemd is en dat ik daar dus snel een kijkje moet gaan nemen.