grootste bokt mysterie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 21:01

jaa... Wie heeft verder nog informatie over Pokemon?

Fredlover10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:02

Maar wat had RK nou gedaan? Want dat is het enige dat ik niet begrijp uit dit topic..

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:03

Chantal___ schreef:
Zo, heb even alles gelezen. Was van de meeste dingen wel op de hoogte (als nonaccount bokker & boktvriendinnetjes) maar nu ben ik he-le-maal op de hoogte :)).

RK: Groot mysterie
Miep: Ziekelijk
fabenfroh: geweldig :')
Pokemon: Nog leuker dan Fabenfroh _O-.

Sluit zich hierbij aan, die acties om je mening rondom RK kenbaar te maken regelrechte opstand }> Avatar kopiëren enz :P
Farbenfroh heb ik gelukkig van het begin af niet geloofd :+
Miep...is er niet pas geleden nog een ander meisje dat ook hele verhalen had verzonnen? Ouders en zus waren overleden, en toen vond een andere bokker die beruchte zus op hyves...is hyves toch ergens goed voor :D

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:03

Fredlover:

Iris82 schreef:
RK was een user die veel postte. Altijd veel advies gaf enz. Opeens had ze een ban voor onbepaalde tijd omdat ze op een account van een moderator ingebroken had (naar het schijnt) en de forumgedeeltes van de moderators las. Voor veel mensen is het een mysterie omdat a) niemand het van haar verwacht had b) sommige mensen zeggen dat het helemaal niet klopt.

Tis nu niet de bedoeling natuurlijk om die discussie weer naar boven te halen, maar meer zodat je een idee hebt waar het over gaat.

Sok

Re: grootste bokt misterie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:05

Even een bijzonder relevante quote uit de boktregels:

Citaat:
Off topic en oneliners
Zorg dat je antwoord in een topic relevant is voor het onderwerp van het topic. Off-topic reacties zijn vervelend voor degene die het topic gestart is en stuur je beter via pb. Ook 'oneliners' ("Cool!" "Veel sterkte!" "Ja, ik ook") worden niet op prijs gesteld. Als je geen uitgebreidere reactie weet te typen, kan je net zo goed niet reageren. Reacties met alleen smiley's ( :D ) zijn vaak voor meererlei uitleg vatbaar en ook daarom niet toegestaan. Reacties die enkel dienen om het topic opgenomen te krijgen in je lijst met eigen berichten (stipjesreacties) zijn irritant voor andere gebruikers en worden verwijderd.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:05

Fredlover10 schreef:
Maar wat had RK nou gedaan? Want dat is het enige dat ik niet begrijp uit dit topic..

De moderators hebben nog een extra forum wat wij als gewone gebruikers niet kunnen zien. Daar discusiëren ze over het beleidt, ruzies op bokt, wie er een OW moet krijgen....

Maar RK plaatste blijkbaar berichten over bepaalde zaken die zij volgens de moddies alleen had kunnen weten indien zij op het forum geweest was. Hoe de rest precies kwam weet ik niet, maar ze dachten/wisten/geloofden in ieder geval dat Runningkawa het account van een van de mods gehackt had om zo mee te lezen.

Fredlover10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:07

Oh okee..
En Farhbenfroh (ofzo?)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:08

Fredlover10 schreef:

Tip:
Zoek eens terug in de oude topics op Forumzaken.

Vanaf/rond 20-08-2008 zijn er genoeg topics te vinden die allemaal met dezelfde mededeling op slot zijn gegooid.
Verder een hoop topics uit die tijd waarin hier en daar posts staan waaruit links zijn verwijderd, mededelingen over profielen waaruit hele lappen tekst zijn verdwenen, een hyves-pagina die ineens onbereikbaar werd, topics die meteen verdwenen, etc.

Edit:
Juut schreef:
Sluit zich hierbij aan, die acties om je mening rondom RK kenbaar te maken regelrechte opstand }> Avatar kopiëren enz :P

Da's waar ook. Toen liep ineens iedereen met de avatar van RK rond, uiteraard met toestemming van de eigenares en tot ergernis van de mod's die het te druk hadden met profielen wissen en links naar sites buiten bokt verwijderen.
Laatst bijgewerkt door oomens op 14-12-09 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Fredlover10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:08

Oeps, daar heb ik overheen gelezen.
Ik weet het al. :+

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:11

Fredlover10 schreef:
Oeps, daar heb ik overheen gelezen.
Ik weet het al. :+

Zeker ook over mijn vorige quote uit de boktregels..

Citaat:
Off topic en oneliners
Zorg dat je antwoord in een topic relevant is voor het onderwerp van het topic. Off-topic reacties zijn vervelend voor degene die het topic gestart is en stuur je beter via pb. Ook 'oneliners' ("Cool!" "Veel sterkte!" "Ja, ik ook") worden niet op prijs gesteld. Als je geen uitgebreidere reactie weet te typen, kan je net zo goed niet reageren. Reacties met alleen smiley's ( :D ) zijn vaak voor meererlei uitleg vatbaar en ook daarom niet toegestaan. Reacties die enkel dienen om het topic opgenomen te krijgen in je lijst met eigen berichten (stipjesreacties) zijn irritant voor andere gebruikers en worden verwijderd.

Mustang kan ook al niet lezen..
Daar IS geen topic van, zoals ik al 4 keer eerder zei.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:15

Ik zal wel een uitgebreid verhaal krijgen van Sok,
maar ik vind dat je soms wel ietsje heftig reageert op wat mensen zeggen. :o

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:17

fenna1995 schreef:

Mwoah, wat ze zeggen?
Wat ze juist niet zeggen met hun oneliners bedoel je..

Is het dan zoveel gevraagd om LZP ontopic te blijven en lekker te kletsen en oneliners te plaatsen in de HK, zodat wij hier een beetje herinneringen kunnen ophalen?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 21:22

eehm... Is het illigaal op bokt als je een verdacht iemand uithoord??

Coldplay90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:24

Er is wel meer illegaal op bokt :Y)

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:25

Sok schreef:
fenna1995 schreef:

Mwoah, wat ze zeggen?
Wat ze juist niet zeggen met hun oneliners bedoel je..

Is het dan zoveel gevraagd om LZP ontopic te blijven en lekker te kletsen en oneliners te plaatsen in de HK, zodat wij hier een beetje herinneringen kunnen ophalen?

Het is vervelend, maar dan kun je ook anders formulieren dan ' .. kan ook al niet lezen' bijvoorbeeld. Dat klinkt erg negatief.

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:30

xKatleentjex schreef:
madelief88 schreef:
Ja ik zie wel kort uitgelegd dat ze dus heel Bokt voor de gek had gehouden, maar hoe is dat dan aan het licht gekomen? Echt wel erg hoor..

Miep had hele erge dingen verzonnen, en heel gedetailleerd. Zelfs een adres gegeven waar kaatjes naar gestuurd konden worden.
Maar op de een of andere manier zijn er mensen achterdochtig beginnen worden. Uiteindelijk heeft Heike haar telefoonnummer te pakken kunnen krijgen, hoe weet ik niet meer. Normaal gezien zal je nooit worden lastiggevallen via de telefoon omwille van wat je op bokt zegt (zelfs als ze weten dat het niet waar is), maar omdat het topic zo'n grote impact had op bokkers (een tijdje eerder was er écht een bokker gestorvan aan de gevolgen van kanker, Dorine ) heeft Heike toch polshoogte genomen. En zo is de aap uit de mouw gekomen.

Brrr, ik vind dit zelfs 'eng' ...

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:34

Bok mysterie?? Nog nooit van gehoord :').

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:34

.. dat offtopic ging vast ook over mij. :')

Waarschijnlijk is er niemand die meer kan achterhalen wie pokemon nou echt was, tenzij ze (of misschien dan niet eens) weer met hetzelfde account terug is op bokt.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:35

Ik weet nog een mysterie :))
De mysterie van de ava's van de mods!
Die is uiteindelijk wel opgelost

Sok

Coldplay90 schreef:
Mustang1995 schreef:
oke:O

Dat was er weer één.

Rustig blijven TeM'en, dan stopt het vanzelf. ;)

Jammer hoor, dat zo'n herinneringen-ophaal-topic dan weer totaal verpest word.

"Die" Dorine?! :\
Mag wel wat respectvoller over gesproken worden hoor.
Dorine was ook geen boktmysterie, zij is een paar jaar geleden overleden aan de gevolgen van kanker.
Laatst bijgewerkt door Sok op 14-12-09 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Coldplay90

Dorine? Nu heb ik toch even iets gemist. Wat ik trouwens niet helemaal begrijp, wanneer is er sprake gekomen van HET boktmysterie?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 21:37

verder nog bokt misteries??

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:38

Iris82 schreef:
Verhaal van Daisy quote uit oud topic:
Er was eens een meisje (KellyS) die veel problemen heeft/ heeft gehad? en dat allemaal kwijt wilde, maar anoniem zodat niemand wist dat zij dat was. Zo ontstond Zantis, laterna Daisy. Maar 'Daisy' vond het zo leuk als daisy, dat ze er op door bleef gaan, en het dus gigántisch uit de hand liep. De offcammers (daar zat ze laterna bij, na eerst bij de Nachtbokkers te hebben gezeten) merkten wel, dat nog NIEMAND haar had gemeet, na een behoorlijk aantal pogingen, steeds kwam er iets tussen ed... Foto's en verhalen klopten niet, dus zo ontstond het vermoeden van een SA... Sjoert, als moderator zijnde, kon het IP adres checken, en zo is de ontdekking gedaan dat het IP adres van Daisy overeenkwam met KellyS. Hij heeft ook de ontdekking gedaan dat Daisy op de tijden waar KellyS niet online was, Daisy wel online was en andersom dus ook...

Poeh, daar haal je wat naar boven

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:39

Sjoert schreef:
Iris82 schreef:
Verhaal van Daisy quote uit oud topic:
Er was eens een meisje (KellyS) die veel problemen heeft/ heeft gehad? en dat allemaal kwijt wilde, maar anoniem zodat niemand wist dat zij dat was. Zo ontstond Zantis, laterna Daisy. Maar 'Daisy' vond het zo leuk als daisy, dat ze er op door bleef gaan, en het dus gigántisch uit de hand liep. De offcammers (daar zat ze laterna bij, na eerst bij de Nachtbokkers te hebben gezeten) merkten wel, dat nog NIEMAND haar had gemeet, na een behoorlijk aantal pogingen, steeds kwam er iets tussen ed... Foto's en verhalen klopten niet, dus zo ontstond het vermoeden van een SA... Sjoert, als moderator zijnde, kon het IP adres checken, en zo is de ontdekking gedaan dat het IP adres van Daisy overeenkwam met KellyS. Hij heeft ook de ontdekking gedaan dat Daisy op de tijden waar KellyS niet online was, Daisy wel online was en andersom dus ook...

Poeh, daar haal je wat naar boven

Sjoert! :D Lang geleden!

Heb jij de pb toevallig nog die je destijds naar de oude-garde-nachtbokkers hebt gestuurd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:41

Ik plaats hier even een tijdelijk slotje.