Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chantal___ schreef:Zo, heb even alles gelezen. Was van de meeste dingen wel op de hoogte (als nonaccount bokker & boktvriendinnetjes) maar nu ben ik he-le-maal op de hoogte.
RK: Groot mysterie
Miep: Ziekelijk
fabenfroh: geweldig
Pokemon: Nog leuker dan Fabenfroh.
Iris82 schreef:RK was een user die veel postte. Altijd veel advies gaf enz. Opeens had ze een ban voor onbepaalde tijd omdat ze op een account van een moderator ingebroken had (naar het schijnt) en de forumgedeeltes van de moderators las. Voor veel mensen is het een mysterie omdat a) niemand het van haar verwacht had b) sommige mensen zeggen dat het helemaal niet klopt.
Tis nu niet de bedoeling natuurlijk om die discussie weer naar boven te halen, maar meer zodat je een idee hebt waar het over gaat.
Citaat:Off topic en oneliners
Zorg dat je antwoord in een topic relevant is voor het onderwerp van het topic. Off-topic reacties zijn vervelend voor degene die het topic gestart is en stuur je beter via pb. Ook 'oneliners' ("Cool!" "Veel sterkte!" "Ja, ik ook") worden niet op prijs gesteld. Als je geen uitgebreidere reactie weet te typen, kan je net zo goed niet reageren. Reacties met alleen smiley's () zijn vaak voor meererlei uitleg vatbaar en ook daarom niet toegestaan. Reacties die enkel dienen om het topic opgenomen te krijgen in je lijst met eigen berichten (stipjesreacties) zijn irritant voor andere gebruikers en worden verwijderd.
Fredlover10 schreef:Maar wat had RK nou gedaan? Want dat is het enige dat ik niet begrijp uit dit topic..
Fredlover10 schreef:Maar wat had RK nou gedaan? Want dat is het enige dat ik niet begrijp uit dit topic..
Juut schreef:Sluit zich hierbij aan, die acties om je mening rondom RK kenbaar te maken regelrechte opstandAvatar kopiëren enz
Fredlover10 schreef:Oeps, daar heb ik overheen gelezen.
Ik weet het al.
Citaat:Off topic en oneliners
Zorg dat je antwoord in een topic relevant is voor het onderwerp van het topic. Off-topic reacties zijn vervelend voor degene die het topic gestart is en stuur je beter via pb. Ook 'oneliners' ("Cool!" "Veel sterkte!" "Ja, ik ook") worden niet op prijs gesteld. Als je geen uitgebreidere reactie weet te typen, kan je net zo goed niet reageren. Reacties met alleen smiley's () zijn vaak voor meererlei uitleg vatbaar en ook daarom niet toegestaan. Reacties die enkel dienen om het topic opgenomen te krijgen in je lijst met eigen berichten (stipjesreacties) zijn irritant voor andere gebruikers en worden verwijderd.
fenna1995 schreef:Ik zal wel een uitgebreid verhaal krijgen van Sok,
maar ik vind dat je soms wel ietsje heftig reageert op wat mensen zeggen.
Sok schreef:fenna1995 schreef:Ik zal wel een uitgebreid verhaal krijgen van Sok,
maar ik vind dat je soms wel ietsje heftig reageert op wat mensen zeggen.
Mwoah, wat ze zeggen?
Wat ze juist niet zeggen met hun oneliners bedoel je..
Is het dan zoveel gevraagd om LZP ontopic te blijven en lekker te kletsen en oneliners te plaatsen in de HK, zodat wij hier een beetje herinneringen kunnen ophalen?
xKatleentjex schreef:madelief88 schreef:Ja ik zie wel kort uitgelegd dat ze dus heel Bokt voor de gek had gehouden, maar hoe is dat dan aan het licht gekomen? Echt wel erg hoor..
Miep had hele erge dingen verzonnen, en heel gedetailleerd. Zelfs een adres gegeven waar kaatjes naar gestuurd konden worden.
Maar op de een of andere manier zijn er mensen achterdochtig beginnen worden. Uiteindelijk heeft Heike haar telefoonnummer te pakken kunnen krijgen, hoe weet ik niet meer. Normaal gezien zal je nooit worden lastiggevallen via de telefoon omwille van wat je op bokt zegt (zelfs als ze weten dat het niet waar is), maar omdat het topic zo'n grote impact had op bokkers (een tijdje eerder was er écht een bokker gestorvan aan de gevolgen van kanker, Dorine ) heeft Heike toch polshoogte genomen. En zo is de aap uit de mouw gekomen.
Coldplay90 schreef:Mustang1995 schreef:oke:O
Dat was er weer één.
Iris82 schreef:Verhaal van Daisy quote uit oud topic:
Er was eens een meisje (KellyS) die veel problemen heeft/ heeft gehad? en dat allemaal kwijt wilde, maar anoniem zodat niemand wist dat zij dat was. Zo ontstond Zantis, laterna Daisy. Maar 'Daisy' vond het zo leuk als daisy, dat ze er op door bleef gaan, en het dus gigántisch uit de hand liep. De offcammers (daar zat ze laterna bij, na eerst bij de Nachtbokkers te hebben gezeten) merkten wel, dat nog NIEMAND haar had gemeet, na een behoorlijk aantal pogingen, steeds kwam er iets tussen ed... Foto's en verhalen klopten niet, dus zo ontstond het vermoeden van een SA... Sjoert, als moderator zijnde, kon het IP adres checken, en zo is de ontdekking gedaan dat het IP adres van Daisy overeenkwam met KellyS. Hij heeft ook de ontdekking gedaan dat Daisy op de tijden waar KellyS niet online was, Daisy wel online was en andersom dus ook...
Sjoert schreef:Iris82 schreef:Verhaal van Daisy quote uit oud topic:
Er was eens een meisje (KellyS) die veel problemen heeft/ heeft gehad? en dat allemaal kwijt wilde, maar anoniem zodat niemand wist dat zij dat was. Zo ontstond Zantis, laterna Daisy. Maar 'Daisy' vond het zo leuk als daisy, dat ze er op door bleef gaan, en het dus gigántisch uit de hand liep. De offcammers (daar zat ze laterna bij, na eerst bij de Nachtbokkers te hebben gezeten) merkten wel, dat nog NIEMAND haar had gemeet, na een behoorlijk aantal pogingen, steeds kwam er iets tussen ed... Foto's en verhalen klopten niet, dus zo ontstond het vermoeden van een SA... Sjoert, als moderator zijnde, kon het IP adres checken, en zo is de ontdekking gedaan dat het IP adres van Daisy overeenkwam met KellyS. Hij heeft ook de ontdekking gedaan dat Daisy op de tijden waar KellyS niet online was, Daisy wel online was en andersom dus ook...
Poeh, daar haal je wat naar boven