om moe van te worden, mag het verboden worden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:16

Zwerte schreef:
Ik vind eerlijk gezegd ook dit topic een stuk erger dan de genoemde personen... Komop zeg, leven en laten leven mensen!
Het is erg vervelend als een topic helemaal offtopic gaat door bepaalde mensen die altijd maar doorgaan, helemaal als deze daardoor op slot gaat. Maar het blijft een openbaar forum dus iedereen heeft recht om ergens op te reageren, of anderen dat nou leuk vinden of niet. Of hier nou om gevraagd is of niet! De opties die TS geeft lijken me eerlijk gezegd ook niet eens serieus, mag tenminste hopen dat het niet serieus bedoeld is! Iemand verbieden te reageren? :n

Aangezien hij nu toch al met naam en toenaam besproken is kan ik het toch niet laten er ook wat over te zeggen:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd een beetje moet lachen om alle ophef over HC. Ik vind zijn bijdrage vaak juist erg nuttig en zijn taalgebruik vind ik juist erg leuk, een uitdaging om alles in de juiste context te lezen. Deze uitdaging gaat niet iedereen even goed af vrees ik ;) Ik ben ook nog nooit een aanvallend bericht van hem tegengekomen (eerlijk toegegeven: het genoemde topic heb ik niet gelezen), sterker nog, ik vind het altijd erg objectief en goed beargumenteerd. Daarbij staat hij zeker wel open voor andere visies, mits hier een goede onderbouwing bij zit, en laat deze laatste nou meestal het probleem zijn... Ik ben het zeker niet altijd met hem eens, maar dat hoeft toch ook niet? Haal eruit wat je eruit wil halen en let niet op de rest!
Als ik overtuigt ben dat ik goed bezig ben met mijn paardje, kunnen andere mensen hoog en laag springen, maar aangevallen zal ik me nooit voelen. Kan me echt niks schelen, het gaat er toch om wat ik zelf vind en wat mijn paard me vertelt? Als mensen zich zo snel aangevallen voelen, zit er dan niet toevallig een kern van waarheid in? Zo nee, leg het dan naast je neer en ga lekker verder. Anders is de foei-knop een erg handig dingetje!
Zo, nu houd ik me voor de verandering ook niet aan boktregels en bespreek een andere bokker maar een positieve noot miste ik nog in dit topic 8-)

Hier sluit ik mezelf helemaal bij aan, perfect neergezet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:25

Asyaa schreef:
Dat bewijst maar hoe opvallend het is, dat ik weet wie het zijn :')

Of je kent ze al langer of persoonlijk :)*
Vind het echt opvallend dat je je zo druk hierom kan maken, mannen maken zich toch nooit om vrouwengemuts :D :D
Je bent de eerste man die ik dat zie doen :j mannen maken zich toch alleen druk om auto's en bier?
Nee ben flauw, dit is een grapje niets persoonlijks.
Vind alleen alleen gewoon opvallend dat je zo mee kan discussieren, bokt is immers heel groot.
Zit hier nu al 6 jaar (Dus even wat langer) en heb werkelijk geen flauw idee over wie dit zou gaan tot Arabesk een bericht plaatste.
En dan weet ik nog niets, ik ben niet zo'n fëte mens, al die ingewikkelde ruzie's hier zou niet weten hoe ik daar de tijd en energie voor zou moeten vinden.

Leven en laten leven toch.

geerke

Re: om moe van te worden, mag het verboden worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:31

ik moet even eerlijk opbiechten dat ik het wel vaak eens ben met de twee personen waar jullie het over hebben....niet altijd natuurlijk....omdat sommige dingen gewoon niet haalbaar zijn voor ieder paard...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:33

meld zich ook :j
Erger me niet zo snel, vind het soms vermakelijk, soms apart... maar wel leuk.

Hoop niet dat ik ook tot de selectie behoor .... ;(

want dan zoek ik gelijk een sponsor voor de plaat voor mijn hoofd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:35

Zonder deze bokkers is bokt niet meer leuk, ze schelden nooit, geven altijd aandachtdenkers en willen het beste voor het paard.

Het lampje vind ik wel weer irritant :D maar dat is mij mening... :+ :D :D :+ 8-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:39

Chiqa schreef:
Asyaa schreef:

Vind het echt opvallend dat je je zo druk hierom kan maken, mannen maken zich toch nooit om vrouwengemuts :D :D
Je bent de eerste man die ik dat zie doen :j mannen maken zich toch alleen druk om auto's en bier?
Vind alleen alleen gewoon opvallend dat je zo mee kan discussieren, bokt is immers heel groot.
Zit hier nu al 6 jaar (Dus even wat langer) en heb werkelijk geen flauw idee over wie dit zou gaan tot Arabesk een bericht plaatste.
En dan weet ik nog niets, ik ben niet zo'n fëte mens, al die ingewikkelde ruzie's hier zou niet weten hoe ik daar de tijd en energie voor zou moeten vinden.

Voor zover het mij op valt reageer jij ook op heel andere forumdelen dan de hiervoor besproken mensen. ;) Als je veel in "hun" deel reageert omdat je een interesse deelt dan ken je ze snel. Ik heb het idee dat jij hier iemand "verdenkt" van een SA? :=

Ik kon anders ook al aardig meediscussiëren toen ik hier net zat... Had dag 1 al een reltopic :o := Net omdat bokt zo groot is kom je er makkelijker "in". Echt kleine groepjes zijn er niet op de fora die over paarden gaan. Ik kom nog dagelijks bokkers tegen dat ik denk "goh is die nieuw?" blijkt dat die hier al jaaaaren zit... Tja, die reageerde in een ander deel dan mij en toevallig kruiste onze paden eens. Aan de andere kant zie ik mensen die bokker X niet kennen en dan denk ik " :oo" maar dat zal het zelfde verhaal zijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:44

Chiqa schreef:
Asyaa schreef:

Tja, ik heb een gevoel gekregen voor 'vrouwen discussies' :') zal wel door al die paardrijdende vrouwen komen _O-
Ik zie die mensen de laatste tijd helaas behoorlijk vaak voorbij komen, en wat mij dan pissig krijgt is, dat wanneer we al 10 pagina's aan het discussiëren zijn met elkaar, 'hun' langs komen en het topic om zeep helpen.
Vaak lig ik ook dubbel door sommige uitspraken, al helemaal als ze zichzelf tegenspreken in 1 dezelfde post :')
9 van de 10 keer staan hun voor iets heel moois, een heel mooi doel, maar die manier waarop ze dat over brengen...
Ik ben het niet oneens met hun mening, ik ben het oneens met hoe ze die mening overbrengen.

@pharagirlke
Je denkt toch niet dat ik een SA bent? :')

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:44

russel schreef:
Zonder deze bokkers is bokt niet meer leuk, ze schelden nooit, geven altijd aandachtdenkers en willen het beste voor het paard.

Het lampje vind ik wel weer irritant :D maar dat is mij mening... :+ :D :D :+ 8-)

dit is wel grappig...twee zielen 1 gedachte...op het moment dat jij dit post schrijf ik in een pb naar jou dat deze twee personen Bokt levendig houden!
Alleen begrijp ik de helft van de posten van HC niet ...maar dat zal aan mijn IQ liggen denk ik...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:45

Nee Asyaa, ik denk dat chiqa dat denkt. ;) Vandaar dat ik het haar even vraag, kwestie van te zorgen dat er geen misverstanden komen.

geerke: ik begrijp hem ook vaak maar voor de helft... Komt omdat je, naar mijn gevoel, vaak goed moet zoeken naar de kern van zijn bericht omdat hij met veel "oudere woorden" spreekt en rond de pot draait :o Heb hem ooit in 1 topic eens echt straight to the point gezien... Maar heb zomaar het idee dat ie toen beetje boos was. :D Weet nog dat ik toen al glimlachend dacht: "he, ik begrijp het eens nu!" :+ Verder heb ik niets tegen HC... Alleen zijn berichten lezen zijn vaak een kwelling voor mijn beperkte hersencapaciteit. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:47

Pharagirlke ik heb echt geen idee waar dit over gaat dat klopt, kijk wel eens in de ban en OW lijst en zie dan wel eens wat namen voorbijkomen, mensen die een OW hebben gekregen omdat ze in een fête verwikkeld zijn.
Ach kan je een poging gaan wagen die personen eens te gaan nalezen, maar dan nog wordt het mij niet duidelijk....Ik zit gelukkig geen 24/7 achter bokt anders zoi ik dr mss ook nog wel eens in verwikkeld kunnen raken.
Nee sorrie ik weet echt niet waar het over gaat.....Kom de naam Arabesk idd wel eens tegen, en ook in topics waar ze niet eens reageert ze is blijkbaar erg beroemd. Ik bedoel dit niet negatief hoor, lijkt me wel wat hebben als ze je naam steeds weer weten te herinneren.
Mijn oma zei altijd, ze kunnen beter over je banketstaaf dan van je eten :Y)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:47

Chiqa schreef:
Betteke schreef:
Topics worden voor minder op slot gegooid, ongelooflijk dat de mod's dit topic, waar twee bokkers erg duidelijk besproken worden, al 6 pagina's door laten gaan. 8)7

Mss is dr nog niet getemd?

KiWiKo schreef:
kreeg bijvoorbeeld van Mambo van de week een pb, dat ik weer eens heerlijk een soort van een stuk te ver ging in het verkondigen van mijn enigste eigenste waarheid...... En dan heeft ze gelijk, en dan denk ik bij mezelf........ tjsa Kimmie, effe gas terug is misschien wel verstandig :)
Meld dit bericht

:')

T is duidelijk dat er in dit topic een meningsverschil nog eens dunnetjes over wordt gedaan, denk ook niet echt dat dit de bedoeling is :)
Het punt an sich komt mij wel bekend voor, ga om die reden geen paardendiscussie meer aan, ik kom namelijk nog uit de tijd van pannekoekzadels, scherpe en gevaarlijke bitten en sjabrakjes, paardedenkens waren om onder het zadel te leggen, en een paard stond drie dik in het haar op het land.

Heb ze gewoon niets te melden ik ben veel te ouderwets :D

Edit; quote hersteld

Ik heb niet het idee dat hier een meningsverschil nog eens dunnetjes over werd gedaan. Ik zie twee mensen die elkaar even als voorbeeld gebruiken van hoe het ook kan, ook al zijn ze het soms met elkaar niet eens. Zij halen aan dat je elkaar best via pb even bewust kunt maken van dat je misschien even te ver gaat naar een betreffende andere bokker toe. Daar vind ik niks verkeerds aan.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:50

Arabesk schreef:
Het duurde zes pagina's voor ik doorhad dat het o.a. over mij ging :+

Ja wat zal ik zeggen... :O

Ik ga er denk ik geen energie in steken ;-) echt totáál níet interessant dit.

De opties:

1. mezelf proberen te verdedigen (al zou ik niet inzien waarom) en daar heel veel tijd aan besteden en energie
2. nog even naar de paarden
3. met een vriend iets gaan drinken in een gezellig dorpje hier verderop
4. met een zak chips en een dvd'tje met de kat op de bank

ik ga voor optie 2 en 3, en misschien later op de avond 4. Dacht dat ik dáár wel aan toe was onderhand, na twee weken nonstop werken en een brandje tussendoor

:wave:

Ik wens jullie veel plezier met de discussie o.a. óver mij _O-, ík ga wat léuks doen, zouden meer mensen moeten doen. :')

Moest wel hard lachen om die :)* hint, dat móet wel HC zijn geweest, dat lampje erger ik me zelfs aan af en toe :+

Overigens vind ik het vreemd dat 'het vriendje van', arno8 dus, er ook bijgehaald werd. Bokt loopt óf achter, of mensen kunnen niet lezen. Arno post al dik een jaar slechts bij zeer hoge uitzondering op bokt, omdat hij vindt dat het tijdverspilling is. :)*

Heerlijk toch als er over je gel*ld wordt? Blijkbaar is het de moeite waard, ik zou me vereerd voelen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:51

Na overleg met het team is besloten dit topic op slot te houden, omdat het hier niet meer om een inhoudelijke discussie gaat, maar om het zwart maken van andere gebruikers, wat binnen bokt niet is toegestaan.