Zwerte schreef:Ik vind eerlijk gezegd ook dit topic een stuk erger dan de genoemde personen... Komop zeg, leven en laten leven mensen!
Het is erg vervelend als een topic helemaal offtopic gaat door bepaalde mensen die altijd maar doorgaan, helemaal als deze daardoor op slot gaat. Maar het blijft een openbaar forum dus iedereen heeft recht om ergens op te reageren, of anderen dat nou leuk vinden of niet. Of hier nou om gevraagd is of niet! De opties die TS geeft lijken me eerlijk gezegd ook niet eens serieus, mag tenminste hopen dat het niet serieus bedoeld is! Iemand verbieden te reageren?![]()
Aangezien hij nu toch al met naam en toenaam besproken is kan ik het toch niet laten er ook wat over te zeggen:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd een beetje moet lachen om alle ophef over HC. Ik vind zijn bijdrage vaak juist erg nuttig en zijn taalgebruik vind ik juist erg leuk, een uitdaging om alles in de juiste context te lezen. Deze uitdaging gaat niet iedereen even goed af vrees ikIk ben ook nog nooit een aanvallend bericht van hem tegengekomen (eerlijk toegegeven: het genoemde topic heb ik niet gelezen), sterker nog, ik vind het altijd erg objectief en goed beargumenteerd. Daarbij staat hij zeker wel open voor andere visies, mits hier een goede onderbouwing bij zit, en laat deze laatste nou meestal het probleem zijn... Ik ben het zeker niet altijd met hem eens, maar dat hoeft toch ook niet? Haal eruit wat je eruit wil halen en let niet op de rest!
Als ik overtuigt ben dat ik goed bezig ben met mijn paardje, kunnen andere mensen hoog en laag springen, maar aangevallen zal ik me nooit voelen. Kan me echt niks schelen, het gaat er toch om wat ik zelf vind en wat mijn paard me vertelt? Als mensen zich zo snel aangevallen voelen, zit er dan niet toevallig een kern van waarheid in? Zo nee, leg het dan naast je neer en ga lekker verder. Anders is de foei-knop een erg handig dingetje!
Zo, nu houd ik me voor de verandering ook niet aan boktregels en bespreek een andere bokker maar een positieve noot miste ik nog in dit topic
Hier sluit ik mezelf helemaal bij aan, perfect neergezet!