Maya schreef:Ariebombarie schreef:nee maar wel mogelijk een OW.
Maar ook dat is geen ramp, tenzij je natuurlijk al een hele waslijst in een korte tijd verzameld hebtMenino schreef:maargoed, we zijn niet allemaal verslaafde boktjunkies natuurlijk, 7 dagen vind ik eerlijk gezegd niet heel lang .
Maar die pb's en termijnen waar je nu naar refereert zijn wel aan het allerlaatste stuk van de bemiddeling van toepassingDus als er al 2-3 maanden gepoogd is om contact te leggen en te houden teneinde de zaak op te lossen. Er is dus al een heel traject voorafgaand geweest
okido, ik had de reactie overigens weer verwijderd, omdat ik dacht dat het topic maar 1 pagina had. En ik, toen ik er achter kwam dat er 6 pagina's waren eerst nog even wilde lezen wat er gezegd was.
In ieder geval, ik vind dat positieve ervaringen zeker mee zouden moeten wegen. Het antwoord 'dat je dan als mod ook niet een lijn kan trekken van hoeveel goede ervaringen op moeten wegen tegen de negatieve' een beetje vreemd, want ookal kan je geen duidelijke lijn trekken, lijkt het mij dat je met zulke ervaringen wel een betere inschatting kan maken van of iets een misverstand is of niet. Tuurlijk kan iemand een hele vriendengroep optrommelen, maar dat is meestal te doorzien.
Eerlijk gezegd hè, en ik heb nog nooit een UN, sturende pb, of OW gehad (En ik ben hier toch al een poosje!) dus ik ben best objectief en voel me ook niet persoonlijk aangevallen ofzo door het mod-team