Runn_love_ schreef:Cinnepin schreef:@ Runn_love ja das wel waar, en idd vooral laat op de avond, ik word dan vaak bloedmelig dan houden we dit als excuus nu al april fooled het is nog niet eens aprilHadden ze dan March Fooled moeten plaatsen
drank? waar drank???hmm een passoa jus gaat er wel in, al lijkt t me nie slim, ben al zo melig als , ja als wat eigenlijk?
Sieltjuh schreef:Mariss schreef:Hier komt ie Runn_love_! Hahha, ik ook. Morgen om 7 uur moet ik er alweer uit. Nie zeuren Bij mij gaat de wekker 3 kwartier eerder Ik hou mijn mond
Cinnepin schreef:drank? waar drank???hmm een passoa jus gaat er wel in, al lijkt t me nie slim, ben al zo melig als , ja als wat eigenlijk?Als je avatar
Cinnepin schreef:drank? waar drank???hmm een passoa jus gaat er wel in, al lijkt t me nie slim, ben al zo melig als , ja als wat eigenlijk?Als een piemel dansend op ballen?
Cinnepin schreef:drank? waar drank???hmm een passoa jus gaat er wel in, al lijkt t me nie slim, ben al zo melig als , ja als wat eigenlijk?Doe dan Passoa 7-up
_Tivoli_ schreef:Cinnepin schreef:drank? waar drank???hmm een passoa jus gaat er wel in, al lijkt t me nie slim, ben al zo melig als , ja als wat eigenlijk?Als een piemel dansend op ballen? zo ja.
Sani schreef:Mijn wekker gaat morgen om 10 uur ofzo. Ga om 11.15 zonnebanken. Klinkt vervelend M'n kat staat me hier aan te staren van "Ga je nou nog slapen ofzo?? Dan kan ik op bed komen liggen!"
Straks hebben we het fout en krijgen we alsnog April Fooled Oké, zelfbediening, links de glazen, rechts de flessen.
Mariss schreef:Straks hebben we het fout en krijgen we alsnog April Fooled Oké, zelfbediening, links de glazen, rechts de flessen. *graait subiet naar rechts*