Ik ben al een tijdje bokker maar ik heb nog geen 1 april grap meegemaakt. Ben dus ook erg benieuwd wat voor grap er uitgehaald gaat worden. Weet iemand toevallig een link ofzo waar voorgaande grappen staan? Kan niks vinden namelijk en ben toch reuze benieuwd waar deze paranoia vandaan komt... (misschien wordt ik dan ook wel para...)
De 2006 grap was ik er nog niet, helaas. Die van adopteer een mod/mid was erg grappig . En die van de fotowedstrijd was gemeen, want ik had niks opgestuurd, omdat ik het niet geloofde .
Danielle_
Geplaatst: 29-03-09 17:36
Ik denk eigenlijk ook het laatste.
De grap is waarschijnlijk dat er geen grap is en dat iedereen denkt dat de grap in januari al is ingevoerd... Lijkt me stug dat ze een grap al 3 maanden van te voren invoeren, maar ja... Je weet het natuurlijk maar nooit met bokt.
De groene o's zouden ze ook wel eens zelf ingevoerd kunnen hebben!!
Zie ze al gniffelend voor me... een verrader in ons midden die ze geholpen heeft en nu heeft iedereen die dingen in hun onderschrift. En ze gaan echt wel kijken hoor. Ik doe er lekker niet aan mee, kan ik ook niet in de maling worden genomen Oh en iedereen die dan gekeken heeft terwijl ze een groene o hadden krijgen dan een fooled ding onder hun naam.
Tis al bijna 1 april... Ik gok toch dat dit stuk voor stuk afleidingsmanoeuvres zijn en dat de daadwerkelijke grap heel wat anders gaat zijn
aerdenhout1
Geplaatst: 30-03-09 22:08
Ik denk dat de 1 april grap is dat er GEEN 1 april grap is! 1/2 bokt is op zoek naar wat het nu kan zijn en dat is op zichzelf al een hele prestatie moet ik zeggen! Goed gedaan MODJES!!!!!!
Misschien doen ze wel een vet lelijk logo als nieuwe bokt logo morgen ofzo?
Anoniem
Geplaatst: 31-03-09 16:51
Loose schreef:
Misschien doen ze wel een vet lelijk logo als nieuwe bokt logo morgen ofzo?
Haha jaaaa! De meest lelijke uit het topic op FZ, en dan er bij zeggen "we hebben de inzendingen maar vast stop gezet want het team heeft unaniem besloten dat dit het nieuwe logo moet worden"
Tis al bijna 1 april... Ik gok toch dat dit stuk voor stuk afleidingsmanoeuvres zijn en dat de daadwerkelijke grap heel wat anders gaat zijn
nie huile nie
secricible
Geplaatst: 31-03-09 21:14
doordat er zo onprofessioneel wordt omgegaan met het nieuwe boktlogo, begin ik steeds meer het idee te hebben dat dit de 1-april grap is. Logo's moeten gewoon in het topic gepost worden, iedereen gebruikt elkaars logo.. Als ik een opzet zou maken en iemand anders zou er 200 euro mee winnen, zou ik niet blij zijn... Op het bericht voor een apart topic voor de logo's die ingezonden worden, wordt niet gereageerd. Vind het erg verdacht. Zou het geen leuke 1-aprilgrap vinden, mensen hebben er een hoop tijd aan besteed...