Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Vind het best wel een leuk idee al denk ik dat er wat meer features nodig zijn om het echt aantrekkelijk te maken. Ook vind ik 2 euro per maand wat veel, 10-15 euro per jaar lijkt me best een mooi bedrag
Lijkt me wat vroeg trouwens voor 1 april, maar we zullen zien
Mas schreef:Gevoel vind ik wat anders, ik weet nog dat er een hele rel was toen de BvT een eigen topic kregen... Dat is uiteindelijk ook allemaal meegevallen dus ik zie het probleem niet zo. Bovendien vind ik dat er behoorlijk goed gemodereerd wordt op bokt en als er gewoon duidelijke regels gemaakt worden voor het member forum lijkt mij dat er niet zoveel aan de hand is.
Moon schreef:Ik snap het hele gedoe met dat clan-vorming nog niet echt.
Ik denk namelijk niet dat dit zo snel zal gebeuren.
Je hebt nu ook allemaal huiskamer topics, die mensen voelen zich toch ook niet verheven tegenover anderen.
ThePast03 schreef:Wat is sowieso de meerwaarde van een afgesloten memberforum, kan iemand dat mij in eenvoudige bewoording uitleggen?
Waarom zou je een deel van de bokkers willen uitsluiten? Daar moeten dan toch goede argumenten voor zijn lijkt me?
ThePast03 schreef:Mas schreef:Gevoel vind ik wat anders, ik weet nog dat er een hele rel was toen de BvT een eigen topic kregen... Dat is uiteindelijk ook allemaal meegevallen dus ik zie het probleem niet zo. Bovendien vind ik dat er behoorlijk goed gemodereerd wordt op bokt en als er gewoon duidelijke regels gemaakt worden voor het member forum lijkt mij dat er niet zoveel aan de hand is.
Waarom zouden mensen die het kunnen/willen betalen wel mee mogen praten over het beleid en mensen die het niet kunnen/willen betalen niet?
Mas schreef:Lees....
Het memberforum is een plaats waar IDEEEN kunnen worden aangezwengeld door betalende bokkers. FZ blijft ook gewoon bestaan voor discussies over het beleid etc, dus dat alleen betalende members mee mogen praten over beleid is onzin.
Bovendien ligt het nemen van beslissingen rondom het beleid bij het modteam+beheer en alleen bij hen. Je kunt dus praten wat je wil op het memberforum én op FZ de beslissingen worden toch door het beheer genomen.
ThePast03 schreef:Mas schreef:Lees....
Het memberforum is een plaats waar IDEEEN kunnen worden aangezwengeld door betalende bokkers. FZ blijft ook gewoon bestaan voor discussies over het beleid etc, dus dat alleen betalende members mee mogen praten over beleid is onzin.
Bovendien ligt het nemen van beslissingen rondom het beleid bij het modteam+beheer en alleen bij hen. Je kunt dus praten wat je wil op het memberforum én op FZ de beslissingen worden toch door het beheer genomen.
Wat is dan precies de meerwaarde van zo'n memberforum?
Mas schreef:Het wordt (voor zover ik begrijp) een forum voor betalende bokkers, wat er precies aan onderwerpen besproken gaat worden dat is mij ook niet geheel duidelijk zeg ik eerlijk. Er wordt nu erg gevallen over het idee dat betalende bokkers mee zouden mogen beslissen over het beleid en daar reageer ik dan ook op.
Andersom zou ik de vraag kunnen stellen wat nu het bezwaar is tegen zo'n forum, want dat zie ik nog steeds niet. Maar ik vrees dat het dan een discussie wordt waar geen einde aan gaat komen
Overigens geeft Bart wel aan dat het memberforum maar een ideetje is en het dus helemaal niet zeker is of het er uberhaupt wel komt.
pharagirlke schreef:IMO vraag ik me af of bokt over vijf jaar nog wel bokt zal zijn. Het bokt dat ik kende was een welliswaar groot maar wel hecht forum, banners om de kosten wat te drukken maar geen commerciële zever. IK zou gold membership een hele bittere bijsmaak vinden.
Mensen betalen en krijgen voor dat geld (logisch) meer rechten, maar vraag me af of er dan ook niet in zekere zin neergekeken zal worden op niet betalenden... Of de betalers op lange termijn niet voorgetrokken zullen worden. Dat gebeurt ergens nu al gezien ze op een apart forum kunnen discusiëren over beleid terwijl elk FZ topic met een discussie over het beleid zonder pardon op slot gegooid word....
Neen, vind het geen goed idee...
Less schreef:pharagirlke schreef:IMO vraag ik me af of bokt over vijf jaar nog wel bokt zal zijn. Het bokt dat ik kende was een welliswaar groot maar wel hecht forum, banners om de kosten wat te drukken maar geen commerciële zever. IK zou gold membership een hele bittere bijsmaak vinden.
Mensen betalen en krijgen voor dat geld (logisch) meer rechten, maar vraag me af of er dan ook niet in zekere zin neergekeken zal worden op niet betalenden... Of de betalers op lange termijn niet voorgetrokken zullen worden. Dat gebeurt ergens nu al gezien ze op een apart forum kunnen discusiëren over beleid terwijl elk FZ topic met een discussie over het beleid zonder pardon op slot gegooid word....
Neen, vind het geen goed idee...
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, en ga helemaal in je mening mee.
Ik zou het jammer vinden wanneer het deze kant op gaat.
_lies_ schreef:Het neemt toch ruimte in beslag en tijd om een nieuw forum voor een bepaalde groep op te zetten?
Tijd die je beter ergens anders aan kunt spenderen naar mijn idee.
Want het heeft eigenlijk geen nut, zo'n forum, het wordt niks bijzonders, of wat dan ook.
Ik heb er ook niks tegen als het er wel komt hoor, mij maakt het niet uit, maar ze kunnen beter iets anders doen ipv een eigen forum vind ik.
lindake schreef:Mooi idee om iets te doen om donnaties te krijgen.
Maar een memberforum vind ook ik een zinloos iddee. Ik vind dat bokt nog altijd toegankelijk moet blijven voor iedereen (buiten dan op de teamledenfora).
Een extra functie zoals meer PB's in je PB boks etc... Vind ik wel een goed idee.
Anoniem schreef:lindake schreef:Mooi idee om iets te doen om donnaties te krijgen.
Maar een memberforum vind ook ik een zinloos iddee. Ik vind dat bokt nog altijd toegankelijk moet blijven voor iedereen (buiten dan op de teamledenfora).
Een extra functie zoals meer PB's in je PB boks etc... Vind ik wel een goed idee.
maar zou jij 2 euro permaand betalen alleen voor een grootere inbox ? en een aantal andere "nutteloze" opties ?