En hoe nu verder? (PB drama's)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: En hoe nu verder? (PB drama's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:35

Die wil ik wel via PB dan :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:37

Ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:38

nee dat is gewoon misdadig, daar ga ik niet mee lopen strooien.
(Soms steek je nog wel eens wat op van een cracker)
Nee deze houd ik lekker voor mijzelf straks sta ik in dat lijstje :P

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:38

suleilitha schreef:
Lachen, volgens die site zit ik in Zaandam, terwijl ik gewoon zonder proxies of wat dan ook zit te internetten. Deze is dus niet betrouwbaar.

Ik zit volgens die site in Amsterdam _O- :')

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:39

Bij mij klopt ie trouwens bijna.... alleen de satelietfoto zit er een kilometer of 12 naast.... :oo

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:40

Ik in de zee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:43

Ik in Australië was het maar waar

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 00:03

Ik zit in duitsland, dat klopt....alleen 100 km verderop ongeveer als het niet meer is. Daarentegen staat mijn plaatsnaam onder mn ava. Ik weiger anoniem te bokken zolang ik vind dat ik niets te vrezen hoef te hebben. Zieke mensen fietsen vast vaker langs hier dan dat er 1 van bokt deze richting op fietst.

Je hoeft ook niet bang te zijn sul, ben ik ook niet maar het is iid erg ziek als iemand zo ver zou gaan papjoch of niet of wie dan ook het zijn zieke enge mensen. Daarom staat er van mij zat te lezen en ik schaam me nergens voor en vind het niet erg dat iemand weet waar ik woon. Ik kan mn hond wel loslaten maar die knuffelt iedereen.....

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 00:32

Haha, ik zit in Soest. Nah ja, okay dan mogen jullie het weten ook - ik heb Paleis Sestdijk overgenomen. Ben namelijk nogal een koninginnetje. Wel veel werk al die kamers.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 01:44

Moderatoropmerking:
Dit topic gaat over gerel via PB's. Graag ontopic blijven, zonder persoonlijk gehakketak naar elkaar. Bokt is groot, je kan niet met iedereen vriendjes zijn, dan is de beste oplossing elkaar gewoon negeren.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 08:20

hihi als ik een dreigpb krijg (krijg ze nooit daar niet van ) dan zou ik een pb terugsturen met mijn adres, kom maar op :D

de koffie staat klaar, en als men dan onverhoopt geen trek heeft in koffie, staat de knuppel ernaast :)

Ik heb niks te verbergen, en als iemand mij zo intressant vind dat ze mijn huis willen bekijken.... zijn ze van harte welkom :)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:19

Karl66 schreef:
Dit topic gaat over gerel via PB's. Graag ontopic blijven, zonder persoonlijk gehakketak naar elkaar. Bokt is groot, je kan niet met iedereen vriendjes zijn, dan is de beste oplossing elkaar gewoon negeren.

Dit topic gaat er dus juist over dat "negeren" niet genoeg is voor je rechtvaardigheids gevoel, ze moeten echt geblokkeerd worden of retour afzender!

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:18

Dat klopt helemaal Amondi.
Deze pb's gaan veel verder en zijn in mijn ogen ook niet te tolereren.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:32

En dat Bokt groot genoeg is vind ik ook een dooddoener, gek genoeg kom je elkaar toch al redelijk vaak tegen en bovendien vind ik het belachelijk dat omdat iemand zich niet weet te gedragen iemand anders dan maar niet moet posten in dat topic. Dan maak je de vervelende bokker helemaal machtig en dan ook nog het wapen pb erbij....

Hier op de werkvloer is mijn werkgever er ook voor verantwoordelijk dat een mannelijke collega niet aan mij zit en of een andere collega mij niet slaat, daar staan sancties op zodat iedereen zich wel 3x bedenkt voor hij wat uithaalt. Denk dat voor Bokt net zo iets geldt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:37

Ben het wel met je eens Daniella.
Ik blijf het ergens wat vreemd vinden dat er wel sancties kunnen worden uitgedeeld aan bokkers die in een forum over de schreef gaan,maar per pb is kennelijk alles toegestaan zonder dat er iets aan gedaan kan worden.
En dat staat denk ik los van of je jezelf zulke pb's aantrekt of niet,ik ben niet zo snel onder de indruk van gedreig over het internet..Maar helaas zijn er genoeg geschifte mensen,zowel op internet als "buiten"en je hoeft maar 1 verkeerde te treffen..

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:47

Anoniem schreef:
Ben het wel met je eens Daniella.
Ik blijf het ergens wat vreemd vinden dat er wel sancties kunnen worden uitgedeeld aan bokkers die in een forum over de schreef gaan,maar per pb is kennelijk alles toegestaan zonder dat er iets aan gedaan kan worden.
En dat staat denk ik los van of je jezelf zulke pb's aantrekt of niet,ik ben niet zo snel onder de indruk van gedreig over het internet..Maar helaas zijn er genoeg geschifte mensen,zowel op internet als "buiten"en je hoeft maar 1 verkeerde te treffen..

Er zitten idd wel een aantal best geschifte mensen op bokt, ik ben er al 1 tegen gekomen. Maar over het algemeen vind ik het wel meevallen met de vervelende pb's, zoveel mensen zijn er niet op bokt die de sfeer echt willen verpesten. En de mensen die dat wel doen krijgen (meestal) een ban.

Vinden jullie mijn profiel -geschifte stalker-proof? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:56

Ik heb nog nooit een vervelende pb gehad. Het liefste houd ik me verre van ruzies en stookgedrag,al zeg ik wel wat ik vind en denk.
En als iemand dan denkt me te moeten bedreigen of uitschelden,be my guest,ik heb een dikke huid en gezien mijn werk kan ik wel tegen een stootje.

Of je profiel stalker proof is,geen idee. Gewoon goed nadenken wat jij wel of niet wilt delen met de rest van de wereld die internet opgaan..

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:11

Interessant topic dit. *D
m.b.t.: (dreig) pb's:
Hinke, gewoon deleten als je dreig pb's krijgt. ;)
Dat doe ik ook. Trek het je niet aan. Er boven gaan staan. :(:)
Op een gegeven moment weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Als ik snert in mijn vel zit ga ik er wel eens op in, maar laat ze verder.. :+
Je weet toch wie je bent en wat je waard bent. *D
Zoals Kim al zegt: Ik heb weinig te verbergen.
Ze doen het er maar mee, hoor. ;)

Als anderen daar van alles achter zoeken en me vervelend vinden, dan is dat hun probleem. 8-)

Ben ooit bedreigd door een handelaar via pb en toen kneep ik het ff maar gelukkig hield dat snel op. :o

Bestaat er ook zoiets als het uitdelen van OW's jegens stalkers? mensen die je constant op zoeken om vervolgens te gaan zitten zuigen?.. Schiet mij maar lek, dergelijke mensen zitten zich aan je te ergeren. Nou, dan laat je elkander toch lekker met rust? :?

Vind dat persoonlijk storender. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:18

Er is iig een zuiger die dit in veel topics flikt. Als de ander reageert temt ze snel en haar bevriende moddies doen de rest. Dat is veel storender dan een vervelende pb. Die heb ik overigens nog nooit gehad. Mensen die daadwerkelijk rare pb's krijgen lokken dat vaak ook uit denk ik. Dan moet je ook niet piepen.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:22

Ja, daar heb je een punt. ik vind datgeen jij beschrijft ook lager aan wal, Faye. Dat dat wordt getolereerd vind ik ongebgrijpelijk. :\

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:43

Zeg Hinke ik moet zeggen dat ik je onderschrift ook wel enigzins aanmatigend vind..
Ik hou daar niet zo van.

Nickysplace

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:47

Scubadoo schreef:
Pantoffel schreef:
Dit bedoel ik dus. Zover kan het dus gaan en waar begint het? precies, op zo'n forum en met pb's en dan......

Schaduwaccount

En toen was ze stil....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:48

Echwel schreef:
Zeg Hinke ik moet zeggen dat ik je onderschrift ook wel enigzins aanmatigend vind..
Ik hou daar niet zo van.

Zulke onderschriften vind ik nogal 'slachtofferrollerig' overkomen mensen, imo was je dan ej handen niet in onschuld en houd je het alleen maar in stand.
Persoonlijk draai ik met een boog om dat soort mensen heen, verwijt de ketel tot ie zwart ziet?

daniella74 schreef:
Hier op de werkvloer is mijn werkgever er ook voor verantwoordelijk dat een mannelijke collega niet aan mij zit en of een andere collega mij niet slaat, daar staan sancties op zodat iedereen zich wel 3x bedenkt voor hij wat uithaalt.

Mijn hemel wat voor werk doe jij in godensnaam, lijkt me levensgevaarlijk!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:51

Ik heb ook een keer een dreig pb gehad. En mij werd door de moderator verteld dat er niks mee gedaan kon worden. Omdat je de pb door kan sturen en naar eigen hand kan zetten....

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:59

Chiqa, ik ben controller :D
Totaal ongevaarlijke collega's maar mijn werkgever heeft wel in de contracten staan dat we bepaalde dingen niet met elkaar mogen doen :+.