Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karl66 schreef:Dit topic gaat over gerel via PB's. Graag ontopic blijven, zonder persoonlijk gehakketak naar elkaar. Bokt is groot, je kan niet met iedereen vriendjes zijn, dan is de beste oplossing elkaar gewoon negeren.
Anoniem schreef:Ben het wel met je eens Daniella.
Ik blijf het ergens wat vreemd vinden dat er wel sancties kunnen worden uitgedeeld aan bokkers die in een forum over de schreef gaan,maar per pb is kennelijk alles toegestaan zonder dat er iets aan gedaan kan worden.
En dat staat denk ik los van of je jezelf zulke pb's aantrekt of niet,ik ben niet zo snel onder de indruk van gedreig over het internet..Maar helaas zijn er genoeg geschifte mensen,zowel op internet als "buiten"en je hoeft maar 1 verkeerde te treffen..
Echwel schreef:Zeg Hinke ik moet zeggen dat ik je onderschrift ook wel enigzins aanmatigend vind..
Ik hou daar niet zo van.
daniella74 schreef:Hier op de werkvloer is mijn werkgever er ook voor verantwoordelijk dat een mannelijke collega niet aan mij zit en of een andere collega mij niet slaat, daar staan sancties op zodat iedereen zich wel 3x bedenkt voor hij wat uithaalt.