Tat_jana schreef:Horsetopia schreef:Hoe? jij deed toch niet mee? niet met jullie grap nee ben wel benieuwd wat de modjes voor ons in petto hebben zie nog niks raars alleen dat ik post op 32 maart Hihi
Rock schreef:Ooooohhhhh!!!! Ali had me al een kleine hint gegeven laatst... Volgens mij schuift bokt april op! Goh, heb jou de afgelopen week wel duizendenhints gegeven ook over mijn grap
A_lette schreef:Rock schreef:Ooooohhhhh!!!! Ali had me al een kleine hint gegeven laatst... Volgens mij schuift bokt april op! Goh, heb jou de afgelopen week wel duizendenhints gegeven ook over mijn grap Ahh Lenneke, (toch ) Dat je dat niet eens hebt gezien
Dan wacht je al dagen op 1 april... Dan verwacht je iets ontzettend spectaculairs waar je weer menig bokker in ziet trappen...Is het dit maar...
Haha nou ze vroeg laatst wat ik zou doen als ze op twéé april me zouden vragen mod te worden en nu snap ik waarom
Biepje schreef:Dan wacht je al dagen op 1 april... Dan verwacht je iets ontzettend spectaculairs waar je weer menig bokker in ziet trappen...Is het dit...Hier blijft het vast niet bij...
Nee hoor... [HK] Aprilgrappen [ Ga naar pagina: 1 ... 68, 69, 70 ] in [FZ] Forumzaken Lolacabana 1746 2952 32 maart 00:10BarockPinto Fantopic van Joy en Jill - cam babes [ Ga naar pagina: 1 ... 100, 101, 102 ] in [HK] de Huiskamer Nada 2545 16271 32 maart 00:10desty Volgens mij moet je eerst een ander topic openen voor hij t in een ander topic laat zien
Het is nog maar kwart over 12 jongens, beetje geduld Wie weet wat ze nog voor ons in petto hebben... en misschien ook wel niet