Ja psies haha Jullie kwamen aanzetten met die thema's als lente, winter enzo Dus ik dacht inderdaad! Kan je gewoon meer mee doen Zal nu eens even een paasversie maken :p
Ielsje
Geplaatst: 03-04-09 08:30
had er nog een vraag ondergezet waar je nu waarschijnlijk overheen gelezen hebt
Nou voor drukwerk en voor logo's op internet zit altijd een subtiele wijziging.. Voor internet gebruik je vaak wat meer schaduwtjes etc. om het er wat mooier uit te laten springen. Voor het borduren is haast geen aanpassing nodig. Alleen het kleine schaduwrandje onder het logo vervalt en de kleur op de achtergrond heeft geen verloop. Voor de rest blijft hij gewoon het zelfde! Dus niet alleen een omtrek gebruiken.
Het hangt er vanaf wanneer je wel of niet een ondertitel gebruikt. Voor een reclame deken zou het wel kunnen, maar voor de polo zou ik het weg laten. Hierin kan je een soort huistijlhandboek voor maken. Wanneer je dus de ondertitel gebruikt en wanneer niet.
Sorry, Sjimmy... maar ik vindt 'm niet echt mooi... ik ga nog steeds voor die van Julien! Mij is ook niet echt duidelijk wat het is.....
Cossie
Geplaatst: 03-04-09 11:30
Ja ik weet hij valt in het niets bij het prachtige logo van JulienSVU . Met de kleuren kan eindeloos gevarieerd worden. Het paardje wil ik nog iets groter maken maar het is een schets Het lijkt nu meer een embleem maargoed voor op een shirt oid wel een blikvanger.
bvdnl
Geplaatst: 03-04-09 12:33
Laatst bijgewerkt door bvdnl op 03-04-09 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt