MissJ schreef:Dan moet je hem verkleinen in lettergrote klein,dan past er meer op.Mijn onderschrift is maar 1 regel, en toch zie je het niet meer.
Kijk maar naar mijn onderschrift...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Dan moet je hem verkleinen in lettergrote klein,dan past er meer op.Mijn onderschrift is maar 1 regel, en toch zie je het niet meer.
Guinevere schreef:De bokt censuur werkt niet meer helemaal; gelult blijft gelult. Of is dat juist de bedoeling? (was vroeger niet zo).
Marije_jiplover schreef:Op pagina 1 van een topic staat de titel niet boven het topic, is me gister al een keer opgevallen en nu weer! Op de vervolgpagina's staat de titel er wel boven.
edit: Als je met je muis over de plaats beweegt waarde titel hoort te staan, krijg je hem wel weer te zien.
Mendiej schreef:Ik had er ook last van dat ik steeds werd uitgelogd, maar als je in het begin aanvinkt dat je altijd aangemeld wil blijven dan is dat ook over.
russel schreef:Zit ik een heel bericht te typen, druk op verzenden, krijg ik het inlogscherm, moet op nieuw inloggen, WEG bericht.
russel schreef:Zit ik een heel bericht te typen, druk op verzenden, krijg ik het inlogscherm, moet op nieuw inloggen, WEG bericht.
Schawtje schreef:Ligt het aan mijn computer of worden alle onderschriften van 3 regels halverwege de 3e regel afgekapt?
Marije_jiplover schreef:Kennelijk waren er dan net geen moddies online, want ik zie hier beneden toch echt Ibbel en Romkabouter staan.