NatasjavE schreef:Zou je iets moeten “doen”?Zoals een codewoord of iets in je onderschrift zetten?Dat was voorheen nogal eens het gevalIn het Algemeen1 stellen we jullie nooit teleur op 1 april, toch
Nou titels bij de avatar en onderschriften zijn uiteraard een hint.Maar ik heb uiteraard geen idee of je dat in je onderschrift moet zetten. Of hier moet gebruiken als codewoord.Zou denk ik iets te veel voor de hand liggen
Amaryllis schreef:NatasjavE schreef:Zou je iets moeten “doen”?Zoals een codewoord of iets in je onderschrift zetten?Dat was voorheen nogal eens het gevalIn het Algemeen1 stellen we jullie nooit teleur op 1 april, toch Nee nooit.
Amaryllis schreef:NatasjavE schreef:Zou je iets moeten “doen”?Zoals een codewoord of iets in je onderschrift zetten?Dat was voorheen nogal eens het gevalIn het Algemeen1 stellen we jullie nooit teleur op 1 april, toch Maar welk deel op bokt is algemeen1?
Ik heb even de berichten van Amaryllis gestalkt (dat ziet er overigens heel raar en uit verhouding uit ) Maar Jolliegirl was me voor haha
Jolliegirl schreef:Kopje algemeen. Alle sub's van Berdien zijn alg1En alle sub's van chocobroodje zijn alg 2.Dankje Daar ging wel mijn geweldige idee dat het alleen bij algemeen1 zou werken en niet bij 2
Kikker in je bil is het enige wat ik kan bedenken bij het logo..En idd no drama no glory is wel raar..
Jolien87 schreef:No drama, no glory?Dus in feite moeten we gaan lopen rellen? Zullen we je dan maar temmen?
Legaal rellen is leuk Dus no drama no glory... Ik ben voor!Al zal dat alleen tijdverdrijf zijn, en niet de manier naar de grap. Maar afijn