Kijkerdekijk, now we are talking! Die is nou echt mooi strak van vorm!!!! Mooie frisse kleuren en zo, duidelijk lettertype! Like it, JulienSVU!
Runn_love_ schreef:julien, waar maak jij zoiets ? met welk programma ?In Illustrator Maar das niet echt een programma om in een dagje te leren Thx voor de leuke reacties
ik vind dat het de laatste moet worden! en is er ook een printscreen van de hele pagina? ik zie/zag namelijk niet...
Met een goede cursus is het belangrijkste deel van Illustrator best in 2 dagen te leren (ik heb een Lynda.com video cursus gedaan)
Oh dat vind ik dan erg knap van je @ Mariska kan wel een hele printscreen maken hoor.. Maar de achtergrond van de logo's is zeg maar de achtergrond van waar het huidige boktlogo nu ook staat.
Zo bedoelde ik het niet helemaal.. meer dat dit niet een programma is om zelf uit te zoeken maar als je een goede tutorial hebt is het goed te doen
JulienSVU schreef:http://www.veraunica.nl/boktlogo1.jpgeerste kleur past bij de herfst, 2de bij de zomer, 3de bij de lente en de 4de voor de winter
Rianne_ schreef:ik vind paars juist beter bij herfst passen en groen bij lente. Ik dacht hetzelfde Zijn wel erg gaaf
Mooie kleuren en mooi logo. Erg geslaagd. Ik houd alleen niet zo van slogans in een logo, maar dat kan natuurlijk net zo makkelijk zonder.
Ik vind die van julien echt heel gaaf !!!!!Er zaten al veel mooie tussen, maar deze overtreft alles !!