Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 18:01

ja het ging over jou Ja

en tuurlijk mag je er wat van zeggen,maar waarom 3 berichten? als ze het niet aan wil nemen : dan niet toch?
en als ze aangeeft bezig te zijn het te verbeteren..prima! dan niet nog er over door blijven gaan..

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 18:06

Omdat ze om verheldering vraagt, en ik vind het jammer als ik denk dat ze er iets aan zou kunnen hebben, dat ze dan meteen in de verdediging gaat, dus wil ik het uitleggen. Maar je hebt natuurlijk gelijk, en zulke dingen kunnen ook via pb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 18:42

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 18:54

poeh nog zo'n irritatiepunt

zetten foto's neer plaatsen een bericht neer geen commentaar op mijn houding.
Dat gaat een goede bokker wel doen, ik persoonlijk vind dat je geen foto's neer mag zetten als je niet je EIGEN mening mag geven Haha!

Okay meesten bokkers geven wel commentaar van de houding en dan krijgen we ineens een bericht :
"JA DAT WETEN NU WEL GRAAG WAT ANDERS EN NIKS OVER MIJN HOUDING"

Tja als je iets maar 3x mag neerzetten dan blijven de topic's iig kort en makkelijk te lezen
Overigens wil ik niet door een bokker gecommandeerd worden dat ik er niks over mag zeggen doe ik dat toch heb ik weer last van een mod.

Misschien wordt het tijd voor nieuwe regels van HAW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 18:55

Misschien HAW gewoon afschaffen. Misschien beter voor een hoop ergenissen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 18:59

Nou iig wel bij mij van die penny's die denken dat ze goed kunnen rijden of mensen die veels te zwaar zijn voor hun pony en daar mag je helemaal niks over zeggen.

Ga je met een bokker pb'en tja en ze hebben een bord voor hun kop.
Zeg je in een forum dat ze echt te zwaar is dan krijg je gelijk al haar vriendinnen op bezoek.
En als er 3x gezegt wordt dat ze te dik is komt er weer een mod met een mededeling dat ze het nu wel weet

Dat moet een mod niet doen iemand die echt veels te zwaar is moet zo vaak mogelijk gezegt worden dit meisje roept al jaren dat ze aan het lijnen is en zie haar alleen maar dikker worden....daar mag je niks van zeggen

Welzijn van de pony is op dat moment belangrijker dan 100x zeggen dat ze te dik is misschien zoekt zo iemand nog een ander baasje en dan doet bokt toch iets goeds

niemandies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 19:09

ja ik zou het eigenlijk niet weten ik zit hier nog maar sinds gisteren dus

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 19:09

niemandies schreef:
ja ik zou het eigenlijk niet weten ik zit hier nog maar sinds gisteren dus

Dan lijkt me heel verstandig om niet dit soort dingen neer te posten Duivel

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:11

tita schreef:
Dat moet een mod niet doen iemand die echt veels te zwaar is moet zo vaak mogelijk gezegt worden dit meisje roept al jaren dat ze aan het lijnen is en zie haar alleen maar dikker worden....daar mag je niks van zeggen

Persoonlijk denk ik dat dat volkomen terecht is. Ik zie de sfeer en het niveau er niet beter op worden als je 100x in een topic herhaalt dat iemand te dik is, daarnaast wordt het vaak snel geroepen en is het inderdaad gewoon kwetsend voor mensen. Ik zou het pas een echte achteruitgang vinden als Bokt dat soort dingen wel toe gaat staan. Dat soort opmerkingen heeft niets te maken met 'eerlijkheid', dat is gewoon een respectloze manier van met elkaar omgaan. Wat ik zowel in het echte leven als op internet niet fijn vind.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:41

Tita, het probleem bij hetgeen wat jij zegt is, dat er verschillende meningen zijn over wat iemand te zwaar vind voor bij een bepaald paard/pony.

Op HAW geldt dat je vooraf moet nadenken voordat je foto's plaatst over wat voor reacties je kunt krijgen en of je dat wil.
Wanneer je van jezelf weet dat je (terechte ?) kritiek kunt krijgen op je gewicht tov je paard, ligt de beslissing bij jou of je de verzendknop indrukt om je topic te plaatsen. Wanneer je kiest voor verzenden, weet je dat er mogelijkerwijs ook reacties bij zullen zitten die over je gewicht gaan. Net als wanneer ik met een zwangere buik op een steigerende of weigerende knol ga zitten. Dan weet je dat er mensen zullen zijn die daar over kunnen vallen.

Het is niet aan Oscar of mij (als mods van HAW) om te bepalen wie wel/niet een topic mag plaatsen omdat hij/zij te zwaar/groot/klein voor een paard/pony is. Een gebruiker mag van mij best iets er van zeggen, mits het op een nette manier gebeurt en er tevens ook tips worden gegeven hoe er ondanks het punt van kritiek toch een meer aangename situatie gecreëerd kan worden voor het dier.
(Bijvoorbeeld een ruiter die erg zwaar is en achterover hangt de tip te geven om het gewicht niet achter de massa te plaatsen maar erboven.)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:44

Mickey: heb je ook het andere topic gelezen over het commentaar op HAW? Daar staan ook een aantal interessante meningen in.

Edit: Dit topic dus: viewtopic.php?f=25&t=803119
Nu wordt de discussie op 2 plaatsen gevoerd en dat is misschien niet zo handig.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:16

Inmiddels wel en ik heb daar ook gereageerd Knipoog