Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Bedoel je dat dat ik aangehaald heb?
viewtopic.php?f=10&t=803876&hilit=
katiavl schreef:Inderdaad, vind ik ook spijtig. Als je houding slecht is, kan het toch door tips verbeteren. De houding bepaald in vele maten hoe een paard loopt
katiavl schreef:Bokt is een discussieforum. Als je van te voren al aangeeft geen commentaar te willen over je cap of gebrek daaraan, de ligging van je zadel, je houding, of wat dan ook, geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling, daarom worden topics met zulke zinsnedes gesloten.
Houding mag dus wel besproken worden ook al zegt ts van nietdus mensen die daarover zaniken, hebben eigelijk het recht volgens de regels
khirshanta schreef:In dit geval vind ik van wel, als ze gewoon niet zo netjes erop zat, zou ik er geen punt van maken. Nu zijn de 'fouten' in haar rijden vooral door haar houding, dus wat moet je dan zeggen? Jaaaa, mooi... je zou zo naar de olympische spelen kunnen...
Als iemand om commentaar vraagt, neem ik aan dat ze ook commentaar willen. Je weet vantevoren dat verschillende mensen verschillende dingen denken, daarom plaats je het op bokt, maar jammer genoeg zijn er meer mensen die vinden dat je alleen 'ja' en 'amen' mag zeggen
russel schreef:Dan reageer je toch niet? Hoeveel paarden lopen er in de krul? Hoeveel paarden lopen er met een valse knik? Zeg ik niks van. Neem aan dat ze les hebben, wedstrijden rijden. Laten ze het daar maar zeggen.
russel schreef:Eigenlijk is het ook foute boel dat moddie mee kunnen posten. Misschien niet leuk voor ze, maar dat is wel van 2 walletjes eten. Zo heb je dus moddies die vriendjes zijn met bokkers, bokkers die eigenlijk een dubbele bodem hebben, die worden niet aangepakt. Dát is het kritiek van de vriendjespolitiek zoals bokt al zo vaak is verweten. Dáarom vinden velen het modstsyteem niet eerlijk.
Eigenlijk zou je als mod tijdelijk time-out moeten krijgen om mee te kunnen bokken. Zullen beduidend minder aanmeldigen zijn, maar anders mod voor een half jaartje of zo. De mids zouden wel weer anders kunnen zijn, maar die zouden dan geen toegang moeten krijgen tot de "achter de schermen" om het eerlijk te houden. Wel zouden zij sturend en bemiddelend kunnen zijn tussen gebruiker en mod.
Zo houdt je het gewoon eerlijk.
In het "echte leven" wordt het ook niet gewaardeerd dat je 2 petten op hebt. Je zou als politieman maar achter de bar staan in een bruin cafe, zeker als er van alles en nog wat komt, dus ook 'fout' publiek. Juist daarom worden dienders ontslagen vanwege hun dubieuze vriendenkring. Het mengt nou eenmaal niet.
Maar de verhoudingen zijn al ingevuld. Ik heb mij nl ook zeer verbaasd over de benoeming van enkele moddies. Die zaten heel duidelijk in een vriendenclubje. Dát is gewoon niet een onafhankelijke beginspositie.
katiavl schreef:Niet iedereen is hetzelfde als jou russel, dat alles niet tien keer herhaald moet worden snap ik, vaak is het ook omdat ts koppig is, maar dat is dan niet van de houding discussie.
Neem nu van de belg, mensen zeggen het is te jong, ts zegt hou op ik heb acht jaar ervaring ik weet wel wat ik doe, ik heb van een 12 jarige geen commentaar nodig ofzo. Dat is vaak het begin van een eindeloze herhalingsdiscussie
runningkawa schreef:russel schreef:Eigenlijk is het ook foute boel dat moddie mee kunnen posten. Misschien niet leuk voor ze, maar dat is wel van 2 walletjes eten. Zo heb je dus moddies die vriendjes zijn met bokkers, bokkers die eigenlijk een dubbele bodem hebben, die worden niet aangepakt. Dát is het kritiek van de vriendjespolitiek zoals bokt al zo vaak is verweten. Dáarom vinden velen het modstsyteem niet eerlijk.
Eigenlijk zou je als mod tijdelijk time-out moeten krijgen om mee te kunnen bokken. Zullen beduidend minder aanmeldigen zijn, maar anders mod voor een half jaartje of zo. De mids zouden wel weer anders kunnen zijn, maar die zouden dan geen toegang moeten krijgen tot de "achter de schermen" om het eerlijk te houden. Wel zouden zij sturend en bemiddelend kunnen zijn tussen gebruiker en mod.
Zo houdt je het gewoon eerlijk.
In het "echte leven" wordt het ook niet gewaardeerd dat je 2 petten op hebt. Je zou als politieman maar achter de bar staan in een bruin cafe, zeker als er van alles en nog wat komt, dus ook 'fout' publiek. Juist daarom worden dienders ontslagen vanwege hun dubieuze vriendenkring. Het mengt nou eenmaal niet.
Maar de verhoudingen zijn al ingevuld. Ik heb mij nl ook zeer verbaasd over de benoeming van enkele moddies. Die zaten heel duidelijk in een vriendenclubje. Dát is gewoon niet een onafhankelijke beginspositie.
Het niet mee posten is denk ik niet realiseerbaar.
Uit de hobbie van bokt word men mod.
Maar een mod mag bijv niet een topic modden waar hij/zij zelf aktief is. logisch natuurlijk anders ben je niet objectief.
Maar misschien kun je die lijn wel verder door trekken.
Ben je als mod erg actief in een bepaalde groep in de HK, dat als er een ander topic is, met ook een vaste gebruiker van het HK topic en er word op die hk gebruiker getemd, dat die mod dat topic ook niet mag beoordelen.
russel schreef:katiavl schreef:Niet iedereen is hetzelfde als jou russel, dat alles niet tien keer herhaald moet worden snap ik, vaak is het ook omdat ts koppig is, maar dat is dan niet van de houding discussie.
Neem nu van de belg, mensen zeggen het is te jong, ts zegt hou op ik heb acht jaar ervaring ik weet wel wat ik doe, ik heb van een 12 jarige geen commentaar nodig ofzo. Dat is vaak het begin van een eindeloze herhalingsdiscussie
Zegt dit dan niet iets van jouw zelf? Jij wilt er op reageren, dus jouw mening telt dan dus zwaarder. Dat een TS koppig is is toch niet jouw probleem? Iemand van 12 die 8 jaar rijdt, kan zelfs wel ZII rijden. Zijn er genoeg hoor. Zodra ik merk dat ik in een topic van een 12 jarige zit, haak ik af.
Idd niemand is zoals ik, gelukkig maar, maar Katia jij bent toch ook niet zoals iedereen hier?
katiavl schreef:Ik spreek toch alleen voor mezelf dus ik zie je probleem niet.
En dat zegt niks over mezelf, als ik iets van foute informatie zie wil ik het gewoon verbeteren. Zie naar het topic met de kat met vleugelsdaar heeft niemand geklaagd kan niet zozeer op een haw topic komen omdat ik er niet zo actief ben. En het gaat niet over een veertienjarige ts, maar een ts dat zegt dat iemand nonsens reageert omdat ze veertien is.
En ja als ik zie dat iemand kan zien van buiten of een twee jarige volgroeit is, zal ik inderdaad men zegje doen, en niet laten omdat het iemand zou storen. Dan heb ik liever dat de echte informatie doorstroomt.
Maar dat mag je weer niet, en dan klagen mensen dat er teveel bokkers zijn die niks weten
naadje24 schreef:tuurlijk mag commentaar gegeven worden...dat weet je als je foto's plaats ,MAAR eenmalig het melden is meer als genoeg en ook hoe...de ts'er geeft aan druk bezig te zijn met haar houding...moet er dan nog 3 x over doorgezanikt worden?
nee ts weet het en werkt eraan....klaar!
naadje24 schreef:tuurlijk mag commentaar gegeven worden...dat weet je als je foto's plaats ,MAAR eenmalig het melden is meer als genoeg en ook hoe...de ts'er geeft aan druk bezig te zijn met haar houding...moet er dan nog 3 x over doorgezanikt worden?
nee ts weet het en werkt eraan....klaar!