Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arnoud schreef:De meeste mensen zitten hooguit 30 seconden op een website, daarna 1 tot 2 minuten. In die 30 seconden moeten mensen hun info kunnen vinden, anders gaan ze weer weg.
Shadow0 schreef:Arnoud schreef:De meeste mensen zitten hooguit 30 seconden op een website, daarna 1 tot 2 minuten. In die 30 seconden moeten mensen hun info kunnen vinden, anders gaan ze weer weg.
Jeetje, 30 seconden maar? Ik heb af en toe het idee dat mensen hier leven, dag en nacht te vinden zijn
Suzanne F. schreef:Nu komen mijn net geposte berichten niet meer in "mijn eigen berichten" te staan. Heb al op 3 topics gereageerd maar ik zie ze niet in mijn lijst. Ook niet met pagina vernieuwen.
Suzanne F. schreef:Nu komen mijn net geposte berichten niet meer in "mijn eigen berichten" te staan. Heb al op 3 topics gereageerd maar ik zie ze niet in mijn lijst. Ook niet met pagina vernieuwen.
Alina schreef:Aaargh, de onderste helft van de onderschriften verdwijnt gewoon door de midden, laat een halve smilie of een rijtje stipjes achter...
en nee, ik weet dat er niet meer mag dan drie regels, maar ik had er maar twee, en toch is er al een weg
natasja50 schreef:esperance schreef:is de home knop ook weg? of zie ik het gewoon niet staan?
Ja die is weg maar ik type in de adresbalk www.bokt.nl en je hebt de oude home pagina...
Marreke schreef:Alternatieve zoekmethode: tik in de zoekbalk van Google site:www.bokt.nl *zoekwoord*
Let op dat er geen spatie tussen site: en www staat, maat wèl tussen .nl en het zoekwoord. Daar hangt een deel van de resultaten van af.
O, en ipv *zoekwoord* zet je natuurlijk het woord waarop je zoekt, zonder sterretjes (handig, uitleggen via internet)
De resultaten zijn zeker niet 100% maar het is beter dan niets.