Amaryllis schreef:Hokus pokus pilates pas..*zwaait met toverstaf**en er komt een voorraad lepeleieren tevoorschijn met genoeg lepeleieren voor heel bokt tot 2023 *
Oh lepeleieren.. met oreo Mijn toverstaf is kapoet. Geen 1 april-magic door mij Vrolijk Pasen voor jullie allemaal trouwens
CastaMickey schreef:It's my birthdaaaaaay van harte! Ik kruip gauw weer terug onder mijn meeleessteen, ik zie morgen denk ik wel wat er nog meer gaande is hier
GefeliciteerdVrolijk pasen Wel jammer had zo graag nu al lol gehad van de grap morgen middag ga ik waarschijnlijk op stap en savonds werken
Ja idd, maar inmiddels heeft haast iedereen wel door dat er om die tijd bijna nooit wat gebeurt op paar na zoals wij die hoop houden
CastaMickey schreef:It's my birthdaaaaaay Dan nu jij gefeliciteerd! Ik ben gelukkig weer van dat kadootje bij mijn naam af.
Ook voor jou gefeliciflapstaart Iedereen happy easterday liesenlizzy schreef:Waarschijnlijk krijgen we op 1 april wel een paasboktlogo Aaahhh bijna goed geraden
Essie73 schreef:CastaMickey schreef:It's my birthdaaaaaay Dan nu jij gefeliciteerd! Ik ben gelukkig weer van dat kadootje bij mijn naam af.Wanneer komt de grap?Zullen we deze mod gijzelen in ruil voor de grap
Ben ik nou gewoon zo onoplettend op bokt en is dit al heel lang zo, of hebben de modjes nieuwe bijschriften bij de tekst van welk forumdeel ze moderator zijn??Edit:Bv. Amaryllis Moderator Algemeen1 No drama, no glory!