Je kalender is alleen een beetje van de radar afals de de 1 april grap vandaag wel op 10 april zou zijn Het is trouwens op 32 maart
Sammie schreef:Je kalender is alleen een beetje van de radar afals de de 1 april grap vandaag wel op 10 april zou zijn Het is trouwens op 32 maart Wat bedoel je hiermee ? Met de dikgedrukte zin? De radar afals de de
Zit de cheese song te zoeken, in dit topic..Maar kan m niet vinden op mn mobiel Wie weet op welke pagina de 'samenvattingen' staan? Of simpelweg hoe die heet Dan kan ik t liedje even thuis laten horen
nienke555 schreef:Sammie schreef:Je kalender is alleen een beetje van de radar afals de de 1 april grap vandaag wel op 10 april zou zijn Het is trouwens op 32 maart Wat bedoel je hiermee ? Met de dikgedrukte zin? De radar afals de de De radar af als de de?Doet me denken aan malasian airlines
Ik ga het jammer vinden als de 1-aprilviering weer voorbij is. Dit is echt 0ntzettend leuk amusement.
Joaltijd schreef:Zit de cheese song te zoeken, in dit topic..Maar kan m niet vinden op mn mobiel Wie weet op welke pagina de 'samenvattingen' staan? Of simpelweg hoe die heet Dan kan ik t liedje even thuis laten horen Het liedje heette toch sweet dreams ?
badass schreef:Joaltijd schreef:Zit de cheese song te zoeken, in dit topic..Maar kan m niet vinden op mn mobiel Wie weet op welke pagina de 'samenvattingen' staan? Of simpelweg hoe die heet Dan kan ik t liedje even thuis laten horen Het liedje heette toch sweet dreams ?Big cheese was het toch?
Sammie schreef:Je kalender is alleen een beetje van de radar afals de de 1 april grap vandaag wel op 10 april zou zijn Het is trouwens op 32 maart Ach, beter vandden radar dan dat het waarheiid is.