Citaat:
Klopt RK, ik zie soms nieuwe gebruikers reageren op een manier waar mijn nekharen van overeind gaan staan (50 berichten of zo) en meteen opstuiven omdat de vage "rij"foto niet zo wordt gewaardeerd. Die komen er mee weg lijkt het soms wel. Terwijl diegene met aardig wat bokt vlieguren die er redelijk terecht commentaar op heeft omdat de foto geen blijk geeft van enig paarden/rijkennis en tegen de mishandeling aanhangt die krijgt een ow of ban vanwege het commentaar.
denk dat we het zo idd bedoelen
soms zie / lees je echt dingen waar je irl ook echt iets duidelijk over zou melden
en dat kan dus niet meer op bokt
op een "denk dat dat niet zo lief is vor je paardje "oid
krijg je meestal een pb waar je haren van overeind gaan staan
en duidelijk zeggen waar het op staat kan niet , mag het tere zieltje toch niet de waarheid vertellen
en soms zie je der voorbij komen ..man o man .. maar ja dezelfde tere zieltjes waarschijnlijk
shadow ..heb in het verleden nog wel eens een tem gedaan
met het bijgesloten vriendelijke verzoek of ze die persoon
aub zouden willen uitleggen dat het ook anders kan / gewenst is
daar hoeft dan vaak ook echt niet direct een ow oid voor te komen
wel denk ik dat het nuttig zou zijn als hulk opmerkingen soms duidelijk vermelden
wie er over de schreef gaat , daar dat niet altijd duidelijk is en iedereen denkt "oh dat is vat voor een ander (wat ik ze niet kwalijk neem omdat het soms ook echt niet te begrijpen is waarom de hulk er kwam ) en gaat ieder op de oude voet verder
2e edit .. dit dus als meelezer niet als meeposter
Laatst bijgewerkt door nickyu op 14-07-07 13:49, in het totaal 2 keer bewerkt