Verhip die irritante kleursmiley bevat alle kleurtjes op grijs na die de modjes ook hebben. Bokt goes disco maar die hebben we al eens gehad. Edit enne Jans zal ik temmen op je post, bevat geen nuttige informatie.
Hanafubuki schreef:Temmen.. op een mod? Oei oei oei Pas maar op, Badass Jans Ik wil nou wel eens een duidelijk hint
Bij deze gedaan en Jans mag zich er niet mee bezig houden zelf. Ps hij mag ook gewoon weggegooit worden. Maar het roept eventueel afwezige modjes wel hierheen.
Waarom is de o in nog in de topictitel een nul geworden? Zo had ik m 100 procent zeker weten niet geschreven.
Globaal onderwerp what the .. is dat ... Is vast een hint, globaal ( over de hele wereld ) ? Heeft het iets met meerdere landen te maken?
lovefi schreef:Globaal onderwerp what the .. is dat ... Is vast een hint, globaal ( over de hele wereld ) ? Heeft het iets met meerdere landen te maken?waar heb je het over? Zie je spoken???
Ik had een screen shot moeten maken, oliebol haha. En ik had mezelf nog zo beloofd niet mee te doen aan de 1- april gekte, maar toen ik dat zag moest ik reageren..