Leonoor schreef:xShanty schreef:Plaatje veranderen? Joh..... You can go check profiles, wie heeft het wel, en wie heeft het niet
Rock schreef:Rond een uur of 8 dacht ik aan? Mag iets eerder, mag iets later? En dan de rest van de dag natuurlijk Crisis! Vrijdag moet ik ook al vroeg
Leonoor schreef:xShanty schreef:aaah, dus ook geen plaatje veranderen om 12 uur 's nachts..Plaatje veranderen? Joh..... Je begrijpt toch wel dat wij simpele zielen niet verder komen dan de ava van vorig jaar? nou hoef ik mn wekker ook niet meer te zetten.. nou weten ze t toch al..
Ploegie19 schreef:Leonoor schreef:Plaatje veranderen? Joh..... Je begrijpt toch wel dat wij simpele zielen niet verder komen dan de ava van vorig jaar? nou hoef ik mn wekker ook niet meer te zetten.. nou weten ze t toch al.. En de server plat leggen, gaat toch nog wel door, hé?
Horsetopia schreef:En de server plat leggen, gaat toch nog wel door, hé? Sssst!Laat ze denken dat we niet slimmer zijn dan een ava van vorig jaar
Rock schreef:Ik denk dat het effect de hele dag wel te voelen is hoor Er wordt nog steeds gepraat over Farbenfroh
Butterfly schreef:Pebble schreef:Mensen ik ga ff tandenpoetsen *)Daarna geen eten meer hè, alle chocolade is voor mij JAWEL
Butterfly schreef:Horsetopia schreef:En de server plat leggen, gaat toch nog wel door, hé? Sssst!Laat ze denken dat we niet slimmer zijn dan een ava van vorig jaar Aja, oei, sorry....
Naah, ik word door mijn vader naar bed geschopt Welterusten iedereen, stuur maar honderd pb'tjes als bokt ontwaakt
Butterfly schreef:Pebble schreef:JAWEL Zo heeft mama Rock je niet opgevoed (Rock, help mij mijn chocola redden)Als 2 honden vechten om een been, loop IK ermee heen
Leonoor schreef:Neemt een paasEI, een glas cola, peuk en zakt achterover in stoel.Kom maar op Oh paaseitje en peukje doe ik ook met je mee tis nog geen 1 april, dus nu kan het nog
Horsetopia schreef:Als 2 honden vechten om een been, loop IK ermee heen A: ik ben geen hondB: mijn haas staat hier netjes voor mijn whiteboard