Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:14

Schimmelig schreef:
Ik vind mensen die het direct op de man in een topic spelen sowieso een beetje snielig, als dat dan persé toch moet - doe het via PB. Als je voor zo'n constatering geen bewijs hebt valt het wat mij betreft inderdaad onder 'zwart maken'. Het sowieso in het topic zetten is niet echt netjes

Heel veel mensen zijn het hier mee eens maar doen het zelf des te meer!

ik geef het toe,ik heb ook wel eens op de man gespeeld..maar uit actie krijg je reactie zeg ik dan altijd maar en waar 2 kuiven waar 2 schuld...

uiteraard dan via pb kan je zeggen...maar dan blijf je oneindige pb reeks houden,nee eerlijk gezegd vind ik het soms wel fijn dan een MOD dan in kan grijpen wanneer het echt TE ver gaat...
Alleen soms wordt er gewoonweg te snel ingegrepen en vind ik dat een beetje hanenkampen best mag zolang het niet te grof word alleen denken de mods daar dan vaak weer anders over..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:14

ow doelde je daarop
maar nogmaals, ja ik heb slimmerik aan de pb klopt en zover ik weet temt die heel wat af heb ik het idee.
Maar ik heb ondertussen nog meer mensen aan de pb hangen, wie gaat jou niks aan Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:16

Waar heb ik gevraagd wie jij aan de pb hebt hangen? Tong uitsteken

Iedereen speelt wel eens op de man denk ik trouwens, in een discussie gaat dat vlug, omdat het ook meestal persoonlijk is. Maar denk dat helft van de keer of meer niet eens bedoeld is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:17

Jammer als ze daarom gaan sluiten, is dan een kwestie van onmacht en afwachten tot er een simpele reden komt, dan heeft het topic ook geen zin, want dan mist het wel zijn doel na dit, want we hebben het nl wel over een issue.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:17

Dat heb je ook niet gevraagd, dat zeg ik maar even Lachen

ik denk dat het zeker wel gebeurd, ik ook
Maar van mezelf weet ik dat ik dat pas doe nadat ik me aangevallen/uitgelokt voel.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:16

ach als we het over pb's gaan hebben dat vind ik zo'n smerige manier van communiceren..

Die mag je niet bekend maken en ja waarom niet moet je dan maar alle dreig pb's voor het lief nemen.

Dat je helemaal verrot gescholden voor via een pb is acceptabel.
Ik vind dat pb's wel bekend gemaakt mogen worden vooral als er eentje op ruzie uit is.

Ik vraag me alleen af of die mods consequenter willen worden want doen ze dus niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:25

Dat mag niet omdat je niet kunt zien of ze veranderd zijn.
Wat ik wel kan snappen. Dat is niet te controleren, iemand zet er wat woorden tussen en zegt, dit heb ik per pb ontvangen van truusje.

En ik geef toe, als mensen mij gaan pb-en waar ik niet op zit te wachten, kunnen ze horen wat ik te zeggen heb Lachen
Dat is blijkbaar wat men ook wil, want openbaar mag het niet, oke dan gaan we achterbaks achter de gesloten deur verder. Zo voelt het voor mij ook, maar ik doe er wel aan mee, want eerlijheid voor de schermen mag niet. Vervolgens erger je je daar zo aan, dat je achter de schermen je gal spuit.
Netjes nee, totaal niet, Begrijpelijk, ja helemaal...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:30

Okay RK zo had ik het nog niet gezien dan zouden we dus pb moeten maken die je dus niet kunt veranderen.

Ik hou niet van pb's als je wilt schelden liever dan op het forum met als gevolg dat je vriendjes mee kunnen schelden..Haha! dan wordt het een ordinair forum.

Maar toch ik vraag me af waarom Bokt niet gewoon mods laat betalen de hoofdmods zodat die eerlijker en consequenter kunnen gaan optreden.
Heb al zo veel fouten dingen gezien. Sterker nog bokt is zo krom geworden dat het soms niet leuk meer is om te posten.
Omdat bokt JOU gaat vertellen hoe je moet forumuleren.

Ben blij dat mijn baas dat niet doet...als hij fout zit dan zal ik het hem laten weten ook...en dat geldt ook voor het personeel dat onder mij werkt....
Maar als ze iets goed doen dan ben ik ook niet te beroerd om te complimenteren.

Oja schimmelig er is niks mis met mijn posten ik gebruik niet veel hoofdletters maar wel alinea's dus het is goed te lezen dus niet zo zeuren aub

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:43

tita schreef:
Maar toch ik vraag me af waarom Bokt niet gewoon mods laat betalen de hoofdmods zodat die eerlijker en consequenter kunnen gaan optreden.
Heb al zo veel fouten dingen gezien. Sterker nog bokt is zo krom geworden dat b

Ellende wordt nu betaald heb ik begrepen (zal wel geen topsalaris zijn maar ja het is wát Haha! ). En terecht gezien het werk wat ze allemaal verzet. Ellende is trouwens medebeheerder geworden.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:47

ellende beter aan het werk jij Whoosh! Whoosh! Whoosh! Whoosh! Whoosh! Whoosh!

Misschien zou ze contact op kunnen nemen met fok daar hebben ze goede en duidelijke regels en er wordt geen onderscheid gemaakt....
Ik denk dat Bokt heel veel kan leren van een groot forum als Fok

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:50

Hoe modden ze dan op fok?
Wat is het verschil met hier?
Het enige wat ik daar merk dat je meer mag zeggen en niet alles in watjes hoeft te verpakken en er niet de hele tijd rekening word gehouden met tere zieltjes en al helemaal niet met de leeftijd penny . Daar is hier een apart hoekje voor, buiten dat hoekje hoeft daar imo geen rekening mee gehouden te worden

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:50

tita schreef:
Oja schimmelig er is niks mis met mijn posten ik gebruik niet veel hoofdletters maar wel alinea's dus het is goed te lezen dus niet zo zeuren aub

Ziek Ik wist niet dat één opmerking over onleesbaarheid gelijk bestempeld werd als zeuren Blauw oog
Misschien kan jij jouw posts zelf goed lezen, maar een ander heeft er wellicht wel moeite mee (no offence)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:51

Tita, grapje zeker? Bokt is volgens mij toch een veel groter forum dan fokt hoor?

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:56

fok ..geen fokt Knipoog

tita jouw berichten zjin denk ik duidelijker dan de mjine Knipoog

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:58

Bij fok is er een duidelijk beleid je mag dus alles zeggen wat je wilt als het maar rechtvaardig is dus als je zegt.

Ik vind jou dom of lelijk of whatever is geen probleem.

Maar mensen iets toe wensen kanker MISKRAMEN (mods weten wat ik bedoel) of erge dingen krijg je een PERMANENTE BAN.
Mensen dreigen of manipuleren is een ban.
Grof taalgebruik komt daar anders voor dan hier.

Is net wat je zegt RK je mag gewoon voor je menig uit komen op fok en ben je grof (regels zijn duidelijk) dan ga je eraf en je komt er nooit maar nooit meer op.
De hoofdmods van bepaalde topic's worden daar betaald dus men let beter op en is rechtvaardiger een mod die een verkeerde conclusie trekt gaat eraf..Haha!

Hier op bokt was een meisje dat van een oudere man kreeg te horen dat ze een lekker ding was.
Andere bokker keek in haar profiel en melde dat ze maar moest genieten van dat compliment want dat zou ze niet vaak meer te horen krijgen...die was een ow kijk dat is gewoon je mening uiten.
Wat is daar mis mee in mijn ogen.

Zo was er eerder iemand op Bokt best lelijk en werd gepest ze vroeg aan medebokkers of ze echt lelijk was.

Wat moet je dan op bokt zeg je de waarheid dan kwetst je haar met als een gevolg een OW ik vind het zo krom dat kan niet op bokt.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:58

xx_Horsiex schreef:
Tita, grapje zeker? Bokt is volgens mij toch een veel groter forum dan fokt hoor?

Nee hoor fok is de 10e grootste forum van de WERELD

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:01

Oh meende dat je het over fokt had, omdat ik op fok iets anders tegen kwam. Excuses.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:03

Iemand op uiterlijk afzeiken hoeft van mij ook niet
niemand heeft zichzelf gemaakt
(wel anders als ze het zelf vragen)

Maar antwoorden wat je op de manier van posten vind, of hoe je vind dat die persoon overkomt mag van mij best.
Dat zie ik niet als persoonlijke aanval, maar idd als een mening.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:06

En die mening mag niet want dan krijg je te horen dat je anders moet posten...en dat hoort niet in een land waar er vrije meningsuiting is.

Tja iemand afzeiken op uiterlijk misschien niet maar het was geen afzeiken maar zeggen dat ze er blij mee moest zijn ipv op bokt een topic te gaan openen.

sommige topic's hier zijn bij voorbaat als te mislukken als een normaal topic en iid is dat vaak de aanleiding van jongen mensen
of de jongeren.
Begrijp mij niet verkeerd.

Ja en vaak zijn het de ouderen die gaan discussieren en dan gaat de jongeren zich er mee bemoeien dan krijg je penny gehalte en irritaties en uiteindelijk krijgt iemand een ow

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:06

tita schreef:
Bij fok is er een duidelijk beleid je mag dus alles zeggen wat je wilt als het maar rechtvaardig is dus als je zegt.

Ik vind jou dom of lelijk of whatever is geen probleem.

Maar mensen iets toe wensen kanker MISKRAMEN (mods weten wat ik bedoel) of erge dingen krijg je een PERMANENTE BAN.
Mensen dreigen of manipuleren is een ban.
Grof taalgebruik komt daar anders voor dan hier.

Is net wat je zegt RK je mag gewoon voor je menig uit komen op fok en ben je grof (regels zijn duidelijk) dan ga je eraf en je komt er nooit maar nooit meer op.
De hoofdmods van bepaalde topic's worden daar betaald dus men let beter op en is rechtvaardiger een mod die een verkeerde conclusie trekt gaat eraf..Haha!

Hier op bokt was een meisje dat van een oudere man kreeg te horen dat ze een lekker ding was.
Andere bokker keek in haar profiel en melde dat ze maar moest genieten van dat compliment want dat zou ze niet vaak meer te horen krijgen...die was een ow kijk dat is gewoon je mening uiten.
Wat is daar mis mee in mijn ogen.

Zo was er eerder iemand op Bokt best lelijk en werd gepest ze vroeg aan medebokkers of ze echt lelijk was.

Wat moet je dan op bokt zeg je de waarheid dan kwetst je haar met als een gevolg een OW ik vind het zo krom dat kan niet op bokt.

Het bold gemaakte stukje vind ik ook onnodig grof zijn, is zoiets relevant in een discussie Verward Als een onzekere tiener een topic opent over haar uiterlijk kun je best wat nuance tonen, of als je iets wil tikken wat door de mede maatschappij niet als aardig wordt beschouwd het maar beter helemaal laten zitten. Zo'n TS heeft namelijk niks aan een mening waar ze niks mee kan, dus enkel roepen ''Ja! Jij bent lelijk'' lost haar probleem niet op. Je zou in plaats daarvan kunnen zeggen ''Lang haar zou je beter staan'' Lachen Het is mijn ervaring dat mensen die elkaar afvallen over het uiterlijk er meestal zelf onzeker over zijn.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:08

Schimmelig met jouw post kan ik nu helemaal niks mee.

Zomaar posten ik vind jou dom of lelijk dat doe je niet meestal heb je al 2-3 posten gepost voordat je grens bereikt is.

ZO heb ik ooit eens geschreven
Je zoekt het maar uit je bent vreselijk dom en egoistisch bezig je komt jezelf nog wel eens tegen..............hoppa daar had ik er een.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:09

Ik ga met schimmelig mee, dat had ik al gezegd in dat topic. Voor mij is niemand lelijk, iedereen is een mooie creatie op zich. En lelijk hangt af hoe je eisen zijn van schoonheid, voor iedereen anders. Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:15

tita schreef:
Schimmelig met jouw post kan ik nu helemaal niks mee.

Zomaar posten ik vind jou dom of lelijk dat doe je niet meestal heb je al 2-3 posten gepost voordat je grens bereikt is.

ZO heb ik ooit eens geschreven
Je zoekt het maar uit je bent vreselijk dom en egoistisch bezig je komt jezelf nog wel eens tegen..............hoppa daar had ik er een.

Vind ik niet zo gek, als het mijn forum was had ik je er direct vanaf geflikkerd (again, no offence) Tong uitsteken
Bepaalde opmerkingen hebben namelijk consequenties en niet alleen voor jou, maar bedenk eens wat je zo'n meisje met de opmerking aandoet Pling

Over dat 2-3 posten voordat jouw grens is bereikt... Je bent natuurlijk nooit 'verplicht' om de eerste er neer te zetten Knipoog

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:17

als iemand nu echt een domme actie uitvoerd mag dat best gezegd worden
(of bv een opmerking van "ben je nu echt zo blond of wil je het niet begrijpen "
moet kunnen (ben zelf ook genetisch belast met blontheid Haha! van geboorte dus
een echt ras blontje Haha! ))

iemand iets verwensen , bedreigen of beledigen op uiterlijk
is not done

we kunnen nu eenmaal niet allemaal mis universe zjin Knipoog

beauty is in the eyes of the beholder

die opmerking van "zou er maar van genieten want .."vind ik not done
misschien voelde ze zich wel bedreigd ..

je kan dan beter een tip geven vooraL DUIDELIJK te zijn
(veel mannen schijnen nog al doof te zijn voor nee dank u geen interesse)

en als iemand vraagt "ben ik echt lelijk)"
betekend dat dat die persoon dus niet echt een gede eigenwaarde heeft
je kan dan ook zeggen "je bent geen mis universe , maar dat weet je zeklf ook wel .."
oid
zeggen "ja je bent zo lelijk als de nacht "daar bereik je niks meer mee dan iemand heel veel pijn te doen , ook al is de waarheid hard Knipoog

volgens sommige zal ik ook wel zo lelijk als de nachtzijnn
neem het ze niet kwalijk (mijn lijf is nu eenmaal niet mooi (meer) maar het is wel het lijf
waar ik het mee moet doen ..kan niet bij de gamma een ander kopen Cool
maar in de ogen van mijn man en kind ben ik de aller mooiste Vork

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:23

Nee maar iemand hier op bokt wenst iemand anders een miskraam toe en wat krijg je dan ...een ow voor een dag kom op zeg..mijn vriendin las het s'avonds ook en die kan geen kinderen krijgen.

Voor haar deed het nog veel meer pijn

Mijn opmerking of suggesie hier boven was al na stuk of 10 posten en dat ging over iemand die een lening gaat afsluiten om een paard te kopen en de stalling ong 5 jaar betalen omdat ze geen paard kan kopen.
Als iemand dan zijn kop in het zand steekt en toch zijn zin wil door zetten dan mag je gewoon zeggen wat je ervan vindt en ik vond dat het best netjes geforumuleerd was Haha!

Ik heb liever dat de mensen de waarheid tegen mij zeggen en dat doen sommige ook.
Ook ik ben in sommige topic's door het slijk gehaald omdat ik nou anders met mijn paarden omga als anderen..