Ladybird schreef:Bij jullie weet je het maar nooit! Je kan veel van me zeggen, maar ik ben nog niet van het padje af.
Jullie hebben het nu over drank? tja tis vrijdag avond....Dan ben ik terug in frankrijk....ik zit aan de wijn.
Citaat:De landen zijn nu: EuropaFrankrijk, Italië, Denemarken, Zweden, Turkije, Finland, Groot-Brittannië, IerlandEuropa/AziëRuslandAfrikaMali, Nigiria, Tsjaad, Algarije, Marokko
Douraque schreef:Baileys Baileys Irish cream ... gebrouwen in Dublin= Ierland Stelletjes alcoholisten De landen die we zoeken zuipen graag alcoholische dranken http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Alcohol_belt.PNGHehe, na tig keer roepen/ typen wordt Ierland eindelijk erkend Tandpasta = Nederland?
Braaf tandjes gepoetst , slapen gaan ben ik aan toe.. Nog maar 3 (ellendige) dagen! , ik verheug me zo!(not)
Leo schreef:En of we afgeleid zijn. Potverdikkie, jullie vallen in herhaling als ik over tandpasta= Nederland begin
Sorry bokkers!ik zal proberen te zorgen dat mijn mede teamies wat meer tijd hebben om hier hints te plaatsen