Monddood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:27

Edit: weg.
Laatst bijgewerkt door Hhilde op 31-01-13 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:29

quera schreef:
Temt

geintje

van mij mag je, dan hoor ik ook eindelijk eens bij de club van de OW sparende mensen :')

quera schreef:
_Natasja_ schreef:
Hannah en Quera discussie hier klaar?
Zo niet, pb :)

Ik ben klaar :j

Je geeft snel op, maar ik ga me weer eens echt nuttig maken.

Mars

Re: Monddood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:47

Moderatoropmerking:
En hierbij dus het verzoek om onderlinge strubbelingen fijn per pb voort te zetten ipv in dit topic.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:51

Is al opgelost *D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:59

Dit is een beetje wat wij bedoelen Mars.
Mijn laatste bericht was +/- een half uur geleden na deze opmerking.

_Natasja_ schreef:
Hannah en Quera discussie hier klaar?
Zo niet, pb :)

Beide hebben wij daar een antwoord op gegeven, en waren er klaar mee.
Daarbij was de discussie ook wel ten einde.
En dan een half uur laten, nog zn opmerking, sorry maar wat moeten wij ermee???

We zijn volwassen mensen, snappen dat als er 1 keer gevraagd wordt of het klaar is, dan we dan ook moeten stoppen.
We zijn geen kleine kinderen die dat vaker moeten horen.

En Tas, volgende keer je tekst in het groen zetten, dan valt het meer op ;)

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:01

Zal t proberen.

Al wel ik eigenlijk een roze balk ipv zon groene Hulk!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:02

Jammer dat daarvoor zoveel pagina's in dit topic nodig voor waren.
Iedere geloofwaardigheid dat dit topic nog had, is nu helemaal weg.

De mods verwijten dat ze bokt als een kleuterschool behandelen, nouuu...kip of het ei? :D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:03

Gini schreef:

De mods verwijten dat ze bokt als een kleuterschool behandelen, nouuu...kip of het ei? :D

Nee, als wij als kleuters behandeld worden zullen wij ons ook als kleuters gedragen.

Maar ik ga naar huis, lekker eten :evaw:

Stiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:15

Zoals ik aan quera via pb inmiddels ook heb uitgelegd is de betreffende problematiek ontstaan tussen ons en en ander topic. Echter heb ik nooit de intentie gehad om een sneer te maken of het andere topic te beschuldigen dat hun de OP hebben getemmed. Dit is hun inmiddels duidelijk dus laten we AUB niet weer een oude vete uit vechten.

Ik heb zeer duidelijk mijn beweegredenen weergegeven. Als mensen vinden dat ik bewust uit was om te rellen dat is dat hun mening. Ik ga daar voor de rest niet op in. Mijn beweegreden staan volgens mij kristalhelder uitgelegd. Ik sta achter mijn OP, ik heb er ook geen spijt van en dat zal ook nooit gaan gebeuren. Het is humor met een knipoog en een boodschap en meer niet :)

Voor de rest denk ik dat we hier het onderwerp moeten laten rusten. De boodschap die ik wilde verzenden is luid en duidelijk ontvangen bij de plek waar ik dit wilde.

Het enige wat ik nu hoop is dat we binnen afzienbare tijd op een constructieve manier ons topic weer kunnen openen en gewoon weer gezellig kunnen kletsen zoals we dat altijd hebben kunnen doen.

Als de prijs daarvan is dat ik een BAN krijg dan is dit een prijs die ik er met liefde voor betaal. Zoveel mensen zoveel meningen en laten we die vooral van elkaar respecteren

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:16

Gaat dit nou serieus over 2 hk topics die elkaar zitten te dissen? 8)7
Wat moeten mods hier nou mee joh? :roll:

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:17

Nee dat was niet het probleem.

Maar uitleg mag je via pb vragen.
Laten we dit topic er niet verder mee vervuilen. :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:24

Nee hoor dat is niet nodig, blijf daar liever ver van verwijderd.
Geef alleen maar even aan hoe de laatste pagina's er voor een buitenstaander uitzien.
Je kunt toch niet serieus verwachten dat mods daar een oplossing voor hebben.

Heb het al ooit eerder geopperd, maar wat reuze handig zou zijn: mensen kunnen blokkeren. En dan niet zoals nu dat je alleen de berichten van de geblokkeerde niet kunt lezen, maar vooral ook dat de geblokkeerde ook jouw berichten niet kan lezen.
Zou in dit geval een hoop ellende schelen denk ik.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:28

HTM schreef:
Gini schreef:

Nee, als wij als kleuters behandeld worden zullen wij ons ook als kleuters gedragen.

Maar ik ga naar huis, lekker eten :evaw:

Hou je van bekvechten?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:36

IKbenEllen schreef:
En dan niet zoals nu dat je alleen de berichten van de geblokkeerde niet kunt lezen, maar vooral ook dat de geblokkeerde ook jouw berichten niet kan lezen.

Ik denk dat dat een nieuwe storm uitlokt, want als mensen merken dat ze geblokkeerd worden nemen ze dat mogelijk ook erg hoog op. En het komt altijd uit - er is vanzelf iemand die een link doorstuurt waarna een ander dat bericht niet kan zien...

Technische oplossingen helpen vaak maar een klein beetje, en het is bijna altijd te omzeilen als mensen daar echt moeite voor willen doen. En als ze geirriteerd zijn willen ze die moeite vaak doen. Dus ik denk dat dat niet echt zal helpen en de situatie misschien zelfs erger kan maken.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:37

Leven en laten leven... Tolerantie zou niet misstaan.. En een beetje diplomatie zou een goede oplossing zijn.. Maar ja.. Ook ik ga wel eens over de schreef...

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:42

IKbenEllen schreef:
Heb het al ooit eerder geopperd, maar wat reuze handig zou zijn: mensen kunnen blokkeren. En dan niet zoals nu dat je alleen de berichten van de geblokkeerde niet kunt lezen, maar vooral ook dat de geblokkeerde ook jouw berichten niet kan lezen.
Zou in dit geval een hoop ellende schelen denk ik.

Nee, mensen moeten zélf iets aanleren: negeren. Dit is niet een probleem op bokt, maar van mensen zelf. Want dit gebeurd op álle fora die je je kan bedenken; ruzies, gedoe, gezeik over modjes, mensen die elkaar niet kunnen luchten of zien..

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:59

Op fb kan ik mensen blokkeren, die kunnen mijn naam niet eens vinden dan.
Ik kan niet voor andere mensen bepalen dat ze dingen moeten negeren.
Wij hebben in onze hk ook wel eens een ongewenste gast gehad. Wat we ook deden (of niet: negeren), ze bleef maar zieken tot er een mod ingreep op ons verzoek.
Hoe makkelijk zou het zijn als je die persoon gewoon kon blokken. Ook voor de mods.

Natuurlijk kan diegene misschien via via nog proberen mee te lezen, of via sa... Maar het zou zeker schelen. Zie de afgelopen pagina's.
Desnoods alleen op hk berichten, want daar draait de ellende toch meestal om.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:15

IkbenEllen: maar Facebook is een heel ander soort platform, het is geen forum. Het voeren van open discussie staat daar niet centraal, op Bokt is dat toch wel de basis. Bij een situatie zoals jij beschrijft is blokkeren misschien beter (maar dat weet ik niet zeker), maar of het over het algemeen ook meer voordeel dan nadeel oplevert betwijfel ik echt. De misverstanden die kunnen ontstaan doordat mensen elkaars berichten niet kunnen lezen en dat niet weten lijken me erg groot.
Bovendien ontstaan de meeste problemen volgens mij (al weet ik dat niet zeker) via aanvaringen in 'gewone' topics die dan vervolgens richting de HK worden voortgezet. Dan is iedereen dus al geirriteerd - en of het dan nog helpt weet ik niet.
Ook bij het probleem met bekende meelezers (stalgenoten of familieleden komt bv voor) is het lastig: sommige daarvan reageren eigenlijk nooit behalve via roddels achter iemands rug om, en je weet dus niet eens wie je moet blokkeren.

Dus zelfs als het iets zou uitmaken, dan volgens mij toch maar een heel klein beetje.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:35

Ik snap je wel hoor. Het is ook maar een tip richting forum.

Wat betreft onduidelijkheden in normale topics: mensen waar ik het niet mee kan vinden neem ik ook buiten de hk niet serieus meestal. Dus hun berichten zijn voor mij op voorhand al zonder waarde.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:33

Gini schreef:
Hou je van bekvechten?

:j vooral met mensen die lekker happen :Y)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:57

_Natasja_ schreef:
Zal t proberen.

Al wel ik eigenlijk een roze balk ipv zon groene Hulk!

_________
| Zoiets??? |
_________
Laatst bijgewerkt door HTM op 31-01-13 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:57

IKbenEllen schreef:
Gaat dit nou serieus over 2 hk topics die elkaar zitten te dissen? 8)7
Wat moeten mods hier nou mee joh? :roll:

Ik moest ineens in één dag zoveel pagina's bijlezen, dat ik een hele interessante discussie inzake het onderwerp verwachtte, dat valt dan best tegen ;) . Pagina's lang over een vete tussen 2 HK waar ik het bestaan, tot vandaag, niet van wist. :D

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:53

Als ik het kort samengevat goed begrijp, dan zit er een groep volwassen mensen op Bokt, die het heel stoer van zichzelf vinden dat ze poep en pies durven zeggen en die een OW stoer vinden, want dan hoor je er echt bij. Die mensen hebben ruzie gekregen en zijn nu in twee groepen verdeeld en vechten die ruzie hier uit, zodat de rest van Bokt het ook echt niet kan missen.

Misschien moeten die mensen Bokt gewoon een keer afsluiten en de echte wereld ingaan. En dan aan hun vrienden en bekenden vertellen wat er hier speelt. En dan natuurlijk net zo serieus als ze hier zijn. En als ze daarna terug op Bokt komen, mogen ze vertellen hoe verschrikkelijk hard ze uitgelachen zijn...

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 11:25

Beste bokkers,

Onze welgemeende excuses voor de overlast aan jullie.

We vinden het jammer dat hetgeen wij wilden duidelijkmaken niet overkomt zoals t bedoeld was.
De zogenaamde vete was helemaal niet t punt waar we over wilden discussiëren.

Afbeelding

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 11:44

Ik snap heel goed wat jullie duidelijk wilden maken. :D