BartVB schreef:Het is duidelijk dat er iets niet helemaal goed is gegaan in de communicatie, ik heb de soms wat onhebbelijke eigenschap om slagen onder de arm te nemen (in het kader van niets is zeker in het leven) en dat levert hier nogal wat verwarring op. Daarnaast is het voor mij erg vervelend om met onvolledige informatie te moeten zeggen dat iets dat gebeurd is totaal niet kan, er is ook een team dat deze dingen gedaan heeft waar ik rekening mee moet houden.
Wat betreft het Arabesk verhaal is er de afgelopen tijd al redelijk wat veranderd wat betreft het natrekken van schaduwaccounts. Een werkgever bellen is iets dat toen, in retrospect, gewoon niet had moeten gebeuren. Het is ook iets dat nu niet meer gaat gebeuren. Heel veel duidelijker dan dat kan ik het niet maken. Als door die actie problemen zijn veroorzaakt dan hierbij mijn oprechte excuses. We hebben daar een inschattingsfout gemaakt, duely noted en gaan we zeker meenemen in de verdere aanpassingen van het beleid. Voor een deel is dat beleid overigens al een tijd geleden aangepast wat betreft dit soort acties.
Verder het meten met twee maten; als Arabesk een willekeurige rellende gebruiker was geweest die net op de site kwam kijken dan hadden we onze schouders opgehaald bij het bezwaar en was de ban blijven staan, het verhaal was namelijk niet heel waarschijnlijk. Aangezien een onterechte ban in dit geval erg vervelend zou zijn geweest voor alle partijen zijn we extra voorzichtig geweest, achteraf zeker niet op een handige manier, maar er is wel geprobeerd om haar bezwaar een kans van slagen te geven. Als we alles van te voren wisten was dit allemaal anders gelopen, dan was er iig niet gebeld naar de werkgever.
Wat betreft het nooit bellen; dat kan ik gewoon niet beloven. Kim is vandaag gebeld en daar hoor je ook niemand over klagen. En ja, dat is een heel ander verhaal maar het geeft wel aan dat 100% uitsluiten niet te doen is. Men hoeft iig niet bang te zijn dat we Bokkers op hun werk gaan bellen om een een SA o.i.d. te controleren.
Fijn om te lezen dat "jullie" niet meer mensen op het werk gaan bellen,
En het bellen naar Kim is idd een heel ander verhaal,
Zij heeft zelf aangegeven dat ze gebelt wilde worden om over de hele situatie te praten.
Wat ik overegens heel top vindt dat je dat gedaan heb

Ook vindt ik het fijn om te lezen dat je je niet "meer" zo verschuil in een heel verhaal met weinig inhoud,
en ook toe geef dat "jullie" heel fout zaten bijv tav arabesk,
Aleen had je oprechte excuses richting haar moeten zijn en niet voor eventueele problemen die door die actie hadden kunnen ontstaan