Ik heb ook een poging gewaagd , ik heb Julius nagetekend met een van zijn favoriete bezigheid (had ik het idee gekregen dan he ) een appeltje eten en zijn linker oor naar achteren draaien. Mijn logo heeft alleen niet bepaalt een volwassen uitstraling
Ik vind het idee erg leuk Marloes, aan het hoefijzertje in het midden en de tekst zelf zou ik niets meer veranderen, ziet er erg leuk uit! Misschien zou je de bokkende billen nog iets strakker kunnen maken, wellicht met een kleurtje of alleen de omlijning?
Wat een gaaf idee Lizzyke!! Misschien is het alleen leuker als 'ie anders wordt uitgewerkt. Ik zou de schaduw achter de lijnen weglaten en het allemaal zwart maken; enkel de appel een groen of rood kleurtje. Denk dat bordeauxrood beter staat, hoewel groen wel lekker verfrissend is.
Ze zijn allemaal van DJD, ik quotte ze alleen maar om mijn favorieten aan te geven. Ze zitten echter allemaal aan elkaar dus ik kon niet alleen één of twee ervan quoten
[edit] oh wat stom Ik zie nu dat ik niet gequote heb, maar alleen het plaatje heb gepost, excuus, excuus, dat was niet mijn bedoeling