Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:45

Gaat dat over dat nieuwe topic?

Iemand 'alcoholist' noemen is toch een constatering en niet zo zeer een scheldwoord Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:46

nee gaat over een oud topic

is het ook een constatering als je daar geen bewijs voor hebt en als je dat doet om iemand zwart te maken?
Bericht is inmiddels onvindbaar, dus op de mesthoop..dus zat het de mods ook niet helemaal lekker denk ik dan Bloos

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:50

Ik vind mensen die het direct op de man in een topic spelen sowieso een beetje snielig, als dat dan persé toch moet - doe het via PB. Als je voor zo'n constatering geen bewijs hebt valt het wat mij betreft inderdaad onder 'zwart maken'. Het sowieso in het topic zetten is niet echt netjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:12

En dat mocht dus, gezien de banlijst...
Zo simpel trek ik die conclusie

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 00:45

Schimmelig schreef:
Ik vind mensen die het direct op de man in een topic spelen sowieso een beetje snielig, als dat dan persé toch moet - doe het via PB. Als je voor zo'n constatering geen bewijs hebt valt het wat mij betreft inderdaad onder 'zwart maken'. Het sowieso in het topic zetten is niet echt netjes

Mee eens Ja

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 01:16

tita schreef:
ellende dat snap ik dat is ok helemaal niet netjes van haar maar ik zie dat meerdere mensen elkaars account lenen.

Tita, fijn dat je het voor haar opneemt ondanks de discussies Lachen Dit soort dingen vind ik leuk Lachen

Maargoed, de betreffende bokker woont samen met de andere bokker, dus het lijkt me wel dat je hetzelfde ip-adres hebt als je allebei een account op bokt hebt ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:20

Dan wil ook even aangeven dat ik het soms wel jammer vind hoe sommige topics verlopen. Dat topic over die rare foto RK, was een leuk topic om te lezen, of het allemaal bulls*hit is of niet, de topicposters vonden van niet. Dat was de meerderheid en dat iemand dan online readings doet, ach wat maakt het uit, maakt het weer wat smeuiger. Weer wat anders dan die tampon topics. Maar dan komt er iemand rellen, en dat zie ik zo vaak. Een bom gooien in het speelkwartier van een groepje dat met elkaar eens is. Het resultaat is dat het topic een nare wending krijgt. Kennelijk kan het steeds weer opnieuw zo gebeuren, want het zit lekker steeds op het randje, zo lekker ongrijpbaar. Snap de lol er niet van. Op zo een manier is er voor een hoop een hoop verpest. Dat je je mening geeft in zo een topic, oke, maar door blijven drammen totdat je je punt hebt en het topic kapot is. Sjeeeeee, wat een lol. Dat gebeurd het laatste jaar zoveel.

Dan komt er een gekleurde balk dat er geen online readings mogen gegeven worden, wat een kwats!!
In zo een topic mag je niet op de man spelen, maar worden de juiste personen dan wel aan gekeken? Degene die de lijn van het topic uitzet, de reader moet dus afhaken, topic kapot. Is dat eerlijkheid? Welke eerlijkheid bedoelen we?

Ik heb met veel vermaak het topic gelezen en ineens was de lol er af. Je hoeft niet altijd te posten hoor, lezen kan ook hoor bokkers!! De hoeveelheid berichten dat is niet belangrijk hoor, dat had je vroeger met knikkers tellen.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:29

Ik heb dat ook naar betreffende mod geschreven
Pak de bron aan, niet het vervolg.
Dan kun je blijven hulken en sluiten tot je een ons weegt.
Als er steeds iemand is die het expres komt kapot maken, dan weet je gewoon dat er reactie op gaat komen en dat is ook precies de bedoeling van die persoon...die lacht zich nu kapot, weer een vernield topic, precies waar die op uit was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:34

runningkawa schreef:
Als er steeds iemand is die het expres komt kapot maken, dan weet je gewoon dat er reactie op gaat komen en dat is ook precies de bedoeling van die persoon...die lacht zich nu kapot, weer een vernield topic, precies waar die op uit was.

Exact en dat irriteert mij steeds meer. Dan krijg je als antwoord, dan moet je maar weggaan bij bokt, althans die slogan heb ik al veschillende keren langs zien komen van betreffende bokker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:36

idd
en nee, ik wil niet weg, ben ik al veel te lang voor hier
Maar het is toch te gek dat dit gevoel wel meer gaar komen en bij veel bokkers er al is geweest, die zijn al weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:40

Ja, je kunt je afvragen waarom oudere bokkers altijd zo aangevallen worden over het feit dat als we over vroeger praten. Zij weten niet hoe dat was, maar wij moeten maar weg wezen. De informatiestroom was vroeger ook veel beter, meer inhoudt, maar de inhoudelijke bokkers zijn al een uitgestorven soort. Kwebbel en relbokkers zijn in de meerderheid gekomen. Hebben niets toe te voegen, op paardengebied weten ze geen pest, zul je ze ook nooit aantreffen. Bokt is nog altijd een paardenforum.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:49

En daar is door Bart zó goed aan tegemoet gekomen. Maar op de een of andere manier was op dat BvT topic óók de stemming niet terug te vinden. Blijft een moeilijk punt: voor de leiding hier op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:50

slimmerik schreef:
En daar is door Bart zó goed aan tegemoet gekomen. Maar op de een of andere manier was op dat BvT topic óók de stemming niet terug te vinden. Blijft een moeilijk punt: voor de leiding hier op bokt.

Ja en daar is een heel eigen forum voor in de plaats gekomen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:50

En aangezien jij niet op BVT kunt kun je daar alleen naar gissen waarom ze weg zijn gegaan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:55

Slimmerik, je pb kan ook gewoon hier geplaatst worden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:56

Nee, dat wordt een ban. Haha! Haha! Haha! Haha!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:57

runningkawa schreef:

Ik heb dat ook gedaan, meerdere keren zelfs. Ook toen een ander topic over readings kort daarvoor gesloten werd hierdoor. Maar toen kreeg ik te horen van betreffende mod dat ik de veroorzakers maar moest bedanken.....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:57

Nee RK we gaan daarmee ontzettend off topic... Bloos Daar waren we al mee bezig want volgens mij mogen er geen specifieke gevallen besproken worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:58

We blijven nog in het algemene dus dat kan. De schoen voor wie hem past. Maar dat is al gebeurd, lees ik. Misschien temmen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:00

temmen, dat weet slimmerik wel uit te leggen hoed dat moet Tong uitsteken

Hoezo dankbaar zijn diablo, die snap ik niet?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:03

Ik moest degenen maar bedankt waardoor het topic gesloten werd. Dus met andere woorden: zoek het maar uit. Als je wat te klagen hebt over een gesloten topic, ga je maar verhaal halen bij de schuldigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:07

en die schuldige hangt aan de pb, maar is de onschuld zelve..wij kunnen daar niks aan oplossen, dat moeten de mods in kunnen zien

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:09

Gaan we alstublief niet op de man spelen, anders gaat dit topic ook gesloten worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:11

Ik speel niet op de man, zeg alleen dat ik iemand aan de pb heb hangen en dat kunnen meer mensen als 1 man zijn lijkt me zo Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:13

runningkawa schreef:
temmen, dat weet slimmerik wel uit te leggen hoed dat moet Tong uitsteken

Hoezo dankbaar zijn diablo, die snap ik niet?

runningkawa schreef:
Slimmerik, je pb kan ook gewoon hier geplaatst worden Lachen

Had het over deze, zou gewoon spijtig zijn dat dit topic gesloten word, omdat dit al zo lang open is geweest. En wie weet doen ze iets met de informatie

Trouwens dat bovenste krijg je een un voor, ik weet het uit ervaring.... Dromen
Laatst bijgewerkt door lesilla op 14-07-07 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt