Iemand 'alcoholist' noemen is toch een constatering en niet zo zeer een scheldwoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Ik vind mensen die het direct op de man in een topic spelen sowieso een beetje snielig, als dat dan persé toch moet - doe het via PB. Als je voor zo'n constatering geen bewijs hebt valt het wat mij betreft inderdaad onder 'zwart maken'. Het sowieso in het topic zetten is niet echt netjes
tita schreef:ellende dat snap ik dat is ok helemaal niet netjes van haar maar ik zie dat meerdere mensen elkaars account lenen.
runningkawa schreef:Ik heb dat ook naar betreffende mod geschreven
Pak de bron aan, niet het vervolg.
Dan kun je blijven hulken en sluiten tot je een ons weegt.
Als er steeds iemand is die het expres komt kapot maken, dan weet je gewoon dat er reactie op gaat komen en dat is ook precies de bedoeling van die persoon...die lacht zich nu kapot, weer een vernield topic, precies waar die op uit was.
slimmerik schreef:En daar is door Bart zó goed aan tegemoet gekomen. Maar op de een of andere manier was op dat BvT topic óók de stemming niet terug te vinden. Blijft een moeilijk punt: voor de leiding hier op bokt.
runningkawa schreef:Ik heb dat ook naar betreffende mod geschreven
Pak de bron aan, niet het vervolg.
Dan kun je blijven hulken en sluiten tot je een ons weegt.
Als er steeds iemand is die het expres komt kapot maken, dan weet je gewoon dat er reactie op gaat komen en dat is ook precies de bedoeling van die persoon...die lacht zich nu kapot, weer een vernield topic, precies waar die op uit was.
runningkawa schreef:temmen, dat weet slimmerik wel uit te leggen hoed dat moet
Hoezo dankbaar zijn diablo, die snap ik niet?
runningkawa schreef:Slimmerik, je pb kan ook gewoon hier geplaatst worden