Onderschriften zijn anders, boomhut, hut oooh de goede oude tijd. Ik had zo n gave hut in de grote appelboom. Samen met mijn vader gemaakt. Ik ben toch al een kinderspelletjes mens, ben denk ik nooit groot gegroeid. Houdt van glijbanen, schommels, de wip, sleeen, huttenbouwen.sneeuwballen gevechten, sneeuwpoppen maken knutselen. Gewoon een klein kind nog. Heerlijk gewoon. Alleen voor een 47 jarige soms kennelijk wat raar. Ach ja
Het wordt vrijdag idd heel mooi weer. Kan best dat ik bokt voor een deel laat voor wat het is en lekker buiten ga rondklooien. Zaterdag zowiezo sauna . Hoop dat het vrijdag al,hangmat weer buiten is.
Maar dagje bokt op zwart om buitenspelen te bevorderen. Of een dagje speeltuin samen met mede bokkers,
Laatst bijgewerkt door karuna op 30-03-16 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb zo'n gevoel dat bokt op 1 april gewoon stuk is.. Of dat alles word veranderd naar oud nederlands..
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 30-03-16 19:39
Uit spuit de bocht gaat uit. lous Nooit mijn beste iets geweest. Elastieken ook niet. Knikkeren was een veel beter plan.
O ja lous heeft kinderspel in haar os
Vero
Geplaatst: 30-03-16 19:40
schommelen,glijden,sneeuw,huttten enz, is gewoon voor jong en oud
of van die draai dingen dat deed ik vroeger ALTIJD. vond het altijd zo jammer als hij bezet was
of springtouwen, dat je van die kunstjes op springtouwen probeerde te doen en knikkeren ik had 2 zakken helemaal vol
en nu stop ik
Laatst bijgewerkt door Vero op 30-03-16 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 30-03-16 19:40
delfts blauw ipv bokt blauw , zuurstok roze of kaneelstok bruin met spikkels.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 30-03-16 19:41
Leuk, alleen nu ga ik daar heel erg van kotsen.
Kan alleen niet meer echt goed klimmen dankzij dit stomme lijf. Als je soms die leuke klimtoestellen ziet. Dan zou ik zo graag daar helemaal in losgaan.
Galathil
Geplaatst: 30-03-16 19:41
Alle onderschriften van de modjes hebben echt wat te maken met kinderspelletjes...