Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maya schreef:De resultaten van die enquête evenals eventuele bijbehorende aanpassingen staan nog niet online, omdat we daar nog mee bezig zijn
Enquête van Nieuws is ook uitgevoerd en aan de hand daarvan zijn een aantal zaken fiks veranderd en zijn we achter de schermen ook nog bezig met de verdere verandering
@ Stitchje, soms valt niet alles op bij de moddies, daar kun je eventueel voor TEM'en of een pb sturen. Daarnaast kan soms lijken dat er voor de rest van Bokkers niks mee gedaan wordt, maar wordt er wel via een sturende pb of een Officiële Waarschuwing bijgestuurdDit ook omdat we in principe eventuele sancties / bijsturen niet met andere Bokkers bespreken
criollolover schreef:laatst had iemand een telefoonnummer gevraagd in de topic over schriel, was ook al tijden niet gereageerd in die topic. tot mijn grootste verbazing werd deze niet gesloten
Martine123 schreef:ik heb een keer een waarschuwing gehad omdat ik in een oud topic reageerde... ook al zoiets
Nerwen schreef:Of wat dacht je van privécommunicatie (lees: onschuldige sms'jes waar totaal geen persoonlijke info, niks, instaat) openbaar maken. Dan gaan ze ook helemaal over de rooie...
slimmerik schreef:Nerwen schreef:Of wat dacht je van privécommunicatie (lees: onschuldige sms'jes waar totaal geen persoonlijke info, niks, instaat) openbaar maken. Dan gaan ze ook helemaal over de rooie...
Dat valt best wel mee
Oamaru schreef:Pff. Wat een gedoe allemaal, als je het zelf beter kan wordt dan moderator. Die mensen hebben ook een leven naast Bokt, en niet alles kan perfect worden geregeld.
Chiqa schreef:Oamaru schreef:Pff. Wat een gedoe allemaal, als je het zelf beter kan wordt dan moderator. Die mensen hebben ook een leven naast Bokt, en niet alles kan perfect worden geregeld.
Nou dat soort mensen die zo klagen dat bokt een dictatuur zou zijn zie ik liever niet als moderator hier hoor![]()
Oamaru schreef:Maar misschien snappen ze het allemaal wat beter dan.

) pas achter een fikse ruzie in een topic als het allang en breed voorbij is. Dan kan je wel willen bijsturen, maar lukt dat niet altijd. Daarom zien we graag dat mensen TEM'en, of stuur de mods van het betrokken forum even een pb'tje dat het ergens uit de hand loopt. Natuurlijk kun je ook proberen om zelf op een prettige wijze de reacties wat te kalmeren. Maya schreef:OW's of sturende pb's ontvangen hebben heeft idd geen bijzondere invloed op het al dan niet moderator kunnen worden. Het hangt er natuurlijk wel vanaf waar je die OW's en sturende pb's voor hebt gehad, en of je daar ook een beetje naar geluisterd hebt. Iemand die herhaaldelijk is aangesproken op haar wijze van reageren / discussiëren en daarmee doorgaat zal idd niet zo snel moderator worden.
Ik vind alleen dat ik mezelf nuanceer en daarmee verduidelijk
Het heeft in principe ook geen bijzondere invloed, het hangt alleen af van hetgeen waarvoor iemand ze ontvangen heeft. Daarnaast kan iemand ook rustig een of meerdere OW's voor wijze discussiëren hebben ontvangen in het verleden, maar als dat iets van 3 jaar terug is, dan kijken we daar niet naar. Is dat echter van een maand terug, dan wel.