Mods kunnen idd een voorkeur of afkeer hebben voor personen, wij zijn ook maar mensen. Maar daarvoor zijn we dus met meerdere.

Zoals al eerder gezegd, een OW of ban wordt niet bepaald door één moderator. Dus het zal niet afhangen van de mening van die éne mod die jouw nou net niet of wél kan hebben.
detour schreef:...
Maar klopt het niet dat als jullie misschien persoonljik meer met de een adn de ander hebben, de een milder bejegenen dan de ander? Of zijn jullie echt zo objectief? Iedereen heeft toch zijn voorkeuren?

Dit is even voor mij persoonlijk: ik ken verschillende mensen van Bokt. Indien er dan m.b.t. die mensen een sanctie genomen moet worden, hou ik mij daar buiten of (indien het mijn fora betreft), geef ik wel mijn mening, zeg dat ik die persoon persoonlijk ken en laat het aan een andere moderator over.
Verder over de humor. Er valt idd soms moeilijk een lijn te trekken, wat kan wel/wat kan niet? Daarom is het fijn dat zulke dingen besproken kunnen worden met mede-mods. Zo zie je verschillende meningen, bekijk je het probleem van meerdere kanten.
Ik heb wel eens te maken met topics waarin een jongere TS een serieuze vraag stelt/verhaal vertelt en vervolgens wordt er op de 'Penny-alarm-knop' gedrukt en de menigte is vertrokken, tig pagina's lang. Die gaan dan al lang niet meer over (het probleem van) de TS, maar wel over zwarte arabische hengsten met roze strikjes. Ook ik kan dan wel eens lachen om bepaalde uitspraken, maar de TS is zich mssn van geen kwaad bewust en zat wel echt met iets, voelt zich door het topic mssn nog slechter... Dat is iets wat je wel in je achterhoofd moet houden.
Verder vind ik persoonlijke sneren verpakt in een humoristisch kleedje niet grappig en dus ook not done.