Mensen zich laten verdedigen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Mensen zich laten verdedigen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:17

Ik denk dat het bewijs zo klaar is als een klontje.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:21

Hmm raar dat zij geen bezwaar mag maken, want dat zou je toch altijd mogen doen?
Zelfs met een BOT.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:22

Ik bemoei me er even tegen aan...
Rk kan/mag geen bezwaar maken tegen de beslissing. Is haar mee gedeeld. Dus gissen over waarom ze dat nog niet gedaan heeft, hierbij het antwoord.....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:22

Oh, zie dat jullie er al achter waren..... Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:25

Nadya schreef:
Rk kan/mag geen bezwaar maken tegen de beslissing. Is haar mee gedeeld. Dus gissen over waarom ze dat nog niet gedaan heeft, hierbij het antwoord.....

Nou heeft RK zich nog nooit door zoiets laten weerhouden maar ik denk dat ze beseft dat het zinloos is omdat het wel degelijk waar is misschien??

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:26

Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor...
Ontopic: aan de ene kant is het wel zo eerlijk om ook jou kant van het verhaal te mogen doen maar aan de andere kant denk ik dat er veel zijn die het niet kunnen opbrengen om een fatsoenlijk stukje te typen...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:27

Ik word er een beetje moe van, was het een andere gebruiker had bokt niet op zijn kop gestaan. Denk ik...

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:27

Hoe zeer ik het ook spijtig vind dat RK weg is, denk ik niet dat 1 post ter verdediging zin heeft.

Het lijkt mij dat er in een opwelling van alles gezegd wordt, die niet gezegd moeten worden, waardoor de boel nog meer kan escaleren.
Natuurlijk zullen zich hier "veel" bokkers melden die het hier mee eens zijn. Dit komt puur omdat zij RK terug willen zien.

De mensen die dit hele gebeuren niet gevolgd hebben of RK niet missen, zullen niet snel geneigd zijn om hier een pro op te melden.

Wat mij betreft is dit topic dus ook een open deur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:28

slimmerik schreef:
Nou heeft RK zich nog nooit door zoiets laten weerhouden maar ik denk dat ze beseft dat het zinloos is omdat het wel degelijk waar is misschien??

Bovendien zou er iemand in de comissie zitten waar ze mee in de clinch lag, dus dat er nog sprake is van een bezwaar vind ik dan niet kloppen als er zo'n uitspraak is gedaan.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:31

krak schreef:
ikenindi schreef:
jeetje, wat een gezeur steeds... volgens mij staat er in t topic van rk dat t normaal gesproken mag, maar nu niet, en er staat ook waarom niet...

vind t jammer dat ze nog zoveel aandacht krijgt op deze manier, maar schijnbaar heeft ze een hoop los gemaakt?

en je kan wel zeggen dat t daar niet alleen om gaat, maar normaal gesproken mag iemand zich dus wel verdedigen... staat ook weer in t topic...

het gaat hier NIET om rk

en ja dat heeft wel veel losgemaakt, oa dat de moderators zich gewoon schandalig schaamteloos gedragen!

En 'wij' als Bokt zijnde niet dan? Emoties liepen hoog op en als dan ook nog eens Jan en alleman topics gaan openen over de ban van RK kan ik me voorstellen dat de Mods niet meer zo heel erg vriendelijk gaan reageren. Er zijn van beide kanten grove fouten gemaakt, maar laat dat zich alsjeblieft oplossen tussen RK en de beheerders of het Modteam. Wij hebben daar niks mee te maken. Hoe aardig je de user dan ook vind.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:53

slimmerik schreef:
Nadya schreef:

Nee, ze heeft officieel meegedeeld gekregen dat er geen bezwaar mogelijk is tegen dit besluit. Dus het is geen kwestie van 'weerhouden'. Ik weet nu wat meer van de andere kant, zal vanavond nog even met mijn vriend praten over wat er mogelijk is op internet qua hacken en IP-adressen, maar dat er iets niet klopt, is me nu steeds duidelijker geworden. Ja

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:54

katiavl schreef:
Ik word er een beetje moe van, was het een andere gebruiker had bokt niet op zijn kop gestaan. Denk ik...

Dat denk ik ook, op een paar uitzonderingen na..... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:58

Nadya schreef:
zal vanavond nog even met mijn vriend praten over wat er mogelijk is op internet qua hacken en IP-adressen,

ja dat kan, je kan iemands IP kraken kan zelfs een kind...Internet staat daar vol mee;

{Edit link toch maar even weggehaald voor mensen op ideeen komen}

Alstu..
Alleen als het uitkomt heb je dus echt een groot probleem, heel groot.
Daarom zal dat ook niet met een simpel forum accountje zomaar gebeuren, want
je zet er van alles voor op het spel.

Maar goed volgens mij waren er meer dingen ze wist haarfijn te vertellen wat
er gezegd zou zijn...ze zich verpsorken heeft.......dus gaat dat hele hack gebeuren niet meer op.

Maaar wat ik wel hoop is dat het ooit allemaal geklaart kan worden, ook voor de kant van ons als boktleden want kan je gerust vertellen dat ik me momenteel goed belazerd voel want ik had dit nooit verwacht.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-08-08 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:00

Ik voel me ook serieus belazerd, wie er ook heeft meegelezen daar. Eigenlijk zelfs echt als een mes in de rug.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:02

Tieneke schreef:
Ik voel me ook serieus belazerd, wie er ook heeft meegelezen daar. Eigenlijk zelfs echt als een mes in de rug.

Ach gut Het is inderdaad achterbaks, maar houd de eer aan jezelf Lachen . Diegene heeft zichzelf er meer mee dan jou, laat dat niet veranderen!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:07

Nadya schreef:
Nee, ze heeft officieel meegedeeld gekregen dat er geen bezwaar mogelijk is tegen dit besluit. Dus het is geen kwestie van 'weerhouden'. Ik weet nu wat meer van de andere kant, zal vanavond nog even met mijn vriend praten over wat er mogelijk is op internet qua hacken en IP-adressen, maar dat er iets niet klopt, is me nu steeds duidelijker geworden. Ja

Er zal best veel mogelijk zijn. Maar dan zou diegene een half jaar lang RK haar account èn het account van de mod gehackt hebben. En wie heeft er in godsnaam baat bij wat er op het modtopic speelt? RK had er duidelijk spijt van dat ze geen vinger meer in de pap had en ik proefde uit haar posten dat ze heel nieuwsgierig was hoe het modteam tot bepaalde beslissingen kwam.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:09

Offtopic Slimmerik, jouw ava is dat satchmo?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:10

IndianLady schreef:
Offtopic Slimmerik, jouw ava is dat satchmo?

Ja

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:14

En zou ze zo nieuwsgierig zijn als ze zelf toegang had tot de 'interne informatie' ?

Ik houd hier niemand de hand boven het hoofd hoor, maar ik twijfel alleen maar aan een aantal gegevens..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:15

Even reactie op de beginpost. Heb niet alle pagina's doorgelezen wel wat.

Wat een onzin zeg om iemand zijn Ban of Bot te laten verdedigen in een post. Je krijgt echt niet zomaar een Ban of Bot dan moet je echt wel de regels zwaar overtreden hebben. Daar wordt dan ook direct naar gehandeld en terrecht! Je wilt geen rotzooi op je forum hebben.

Dan is het echt niet nodig om iemand zichzelf te laten verdedigen, excuses aan te bieden etc. Regels zijn overtreden, en die zijn voor iedereen na te lezen en de voorwaarden heb je geaccepteerd toen je lid werd, en daar wordt naar gehandeld.

Oftewel wil je geen waarschuwing, Ban, Bot etc. dan moet je, je gewoon aan de regels houden Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:21

NaNi schreef:
En zou ze zo nieuwsgierig zijn als ze zelf toegang had tot de 'interne informatie' ?

Ik houd hier niemand de hand boven het hoofd hoor, maar ik twijfel alleen maar aan een aantal gegevens..

Juist dan Ja Ze maakte daar graag zinspelingen naar, zodat ik wel eens dacht: dame je weet meer. Maar ik kan dat niet bewijzen. De mods en beheerders dus wel.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:23

Zit wat in, zó vaak zit ik niet op bokt, dus zo vaak zaten we ook niet samen in discussietopics...

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:33

Iemand kan zich verdedigen door bezwaar te maken bij de bezwaarcommissie, een post op Bokt met het hoe en waarom voegt helemaal niks toe. Het wordt dan net zo goed een welles-nietesverhaal als zonder die verdediging. Laat die discussie zich maar gewoon tussen het modteam en 'de beklaagde' afspelen, zonder dat jan en alleman zich ermee gaat zitten bemoeien.
Een ban of een bot krijg je niet zomaar, daar is over nagedacht door het moderatorteam. Kan je het mee eens zijn of niet, je kan altijd een mod een PM sturen als je vindt dat iets niet gaat zoals het hoort te gaan, maar verder, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, klaar.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:49

Het probleem is alleen dat het discutabel is of dat bewijs wel zo voldoende was... al weet ik niet alle details, heb wel de kant van RK gelezen, en daardoor alleen al vind ik het wel op z'n minst twijfelachtig...

@tieneke; mocht idd iets minder, sorry, maar ik werd een beetje gek van die vage verklaringen, aangezien iedereen van het beheer dat zegt. Ach gut

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:51

Volgens mij is het 'bewijs' het ip-adres en dat ze gezegd heeft dat ze ons vast zeikerds vinden ofzo? Nagelbijten / Gniffelen