Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nadya schreef:Ik bemoei me er even tegen aan...
Rk kan/mag geen bezwaar maken tegen de beslissing. Is haar mee gedeeld. Dus gissen over waarom ze dat nog niet gedaan heeft, hierbij het antwoord.....
slimmerik schreef:Nou heeft RK zich nog nooit door zoiets laten weerhouden maar ik denk dat ze beseft dat het zinloos is omdat het wel degelijk waar is misschien??
krak schreef:ikenindi schreef:jeetje, wat een gezeur steeds... volgens mij staat er in t topic van rk dat t normaal gesproken mag, maar nu niet, en er staat ook waarom niet...
vind t jammer dat ze nog zoveel aandacht krijgt op deze manier, maar schijnbaar heeft ze een hoop los gemaakt?
en je kan wel zeggen dat t daar niet alleen om gaat, maar normaal gesproken mag iemand zich dus wel verdedigen... staat ook weer in t topic...
het gaat hier NIET om rk
en ja dat heeft wel veel losgemaakt, oa dat de moderators zich gewoon schandalig schaamteloos gedragen!
slimmerik schreef:Nadya schreef:Ik bemoei me er even tegen aan...
Rk kan/mag geen bezwaar maken tegen de beslissing. Is haar mee gedeeld. Dus gissen over waarom ze dat nog niet gedaan heeft, hierbij het antwoord.....
Nou heeft RK zich nog nooit door zoiets laten weerhouden maar ik denk dat ze beseft dat het zinloos is omdat het wel degelijk waar is misschien??
katiavl schreef:Ik word er een beetje moe van, was het een andere gebruiker had bokt niet op zijn kop gestaan. Denk ik...
Nadya schreef:zal vanavond nog even met mijn vriend praten over wat er mogelijk is op internet qua hacken en IP-adressen,
Tieneke schreef:Ik voel me ook serieus belazerd, wie er ook heeft meegelezen daar. Eigenlijk zelfs echt als een mes in de rug.
Nadya schreef:Nee, ze heeft officieel meegedeeld gekregen dat er geen bezwaar mogelijk is tegen dit besluit. Dus het is geen kwestie van 'weerhouden'. Ik weet nu wat meer van de andere kant, zal vanavond nog even met mijn vriend praten over wat er mogelijk is op internet qua hacken en IP-adressen, maar dat er iets niet klopt, is me nu steeds duidelijker geworden.
IndianLady schreef:Offtopic Slimmerik, jouw ava is dat satchmo?
NaNi schreef:En zou ze zo nieuwsgierig zijn als ze zelf toegang had tot de 'interne informatie' ?
Ik houd hier niemand de hand boven het hoofd hoor, maar ik twijfel alleen maar aan een aantal gegevens..