Irritaties -> slechte spelling!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verania

Re: Irritaties -> slechte spelling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:12

MandyR schreef:
Nee hoor oliebol Haha! achterwege is zonder n
Ach het blijft moeilijk. En zulke kleine foutjes zullen de meeste zich vast niet aan ergeren.

o echt hmm ja nu je het zegt

haha

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:13

verania schreef:
runningkawa schreef:
Met je verheldering snap ik je bericht wel. Sorry!

okey, als je de mijne bedoelt dan.

maar goed vind het altijd wel jammer dat mensen zich zo snel al kunnen ergeren aan dingen,
iedereen is anders maakt mij ook niet uit,
maar het ergeren begint bij een verkeerd woord, een pleerol die niet goed hangt, een dop van de tandpasta,
vind het zo zonde van de tijd om me aan dingen te ergeren.

laten we hier een sport van maken
wie vind bij wie een fout met schrijven/typen,
lijkt me best grappig en zo komen er een hoop mensen achter dat het eigenlijk niet zo erg is allemaal.

zal ik beginnen met zoeken whaha

en dan niet mezelf hoor die is hier al aan de beurt geweest

gr shirley

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:22

Ik ben ook echt niet goed in spelling, dat moet ik zeker toegeven, maar ik probeer wel zoveel mogelijk mijn best te doen.

Wat ik heel vaak lees is: "me paard", "mij hoofd", "bene", "drijve", "hun hebbe", "hun doen", etc. Dat zijn fouten die iedereen op dit forum kan zien, en door luiheid worden gemaakt. Daar kan ik me dus wel vreselijk aan ergeren.

Ik verwacht echt niet dat iedereen foutloos kan typen (dat kan ik ook niet), maar houd het wel leesbaar!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:33

MLoeser schreef:
Ik ben ook echt niet goed in spelling, dat moet ik zeker toegeven, maar ik probeer wel zoveel mogelijk mijn best te doen.

Wat ik heel vaak lees is: "me paard", "mij hoofd", "bene", "drijve", "hun hebbe", "hun doen", etc. Dat zijn fouten die iedereen op dit forum kan zien, en door luiheid worden gemaakt. Daar kan ik me dus wel vreselijk aan ergeren.

Ik verwacht echt niet dat iedereen foutloos kan typen (dat kan ik ook niet), maar houd het wel leesbaar!

inderdaad dat leest ook erg lastig , weet welk toppic je bedoelt
maar als ik dat al in het kopje ziet staan of na een paar regels lezen denkt pff lastig, reageer ik al niet eens, en al helemaal niet als er al een hoop wat hebben gezegd van de fouten,
mag aannemen dat die persoon best kan lezen, het word wel irritant, als er dan alleen maar gezegd word dat dit dat en weet ik veel wat fout geschreven word,
word dan weer irrittant voor de mensen die het wel willen lezen en wel willen antwoorden.
maar eerst een hele zooi onzin moeten lezen van ergenissen,
ik zou het dan per pb even doen en niet zo openbaar.

of gewoon X aanklikken
Knipoog