MandyR schreef:Nee hoor oliebolachterwege is zonder n
Ach het blijft moeilijk. En zulke kleine foutjes zullen de meeste zich vast niet aan ergeren.
o echt hmm ja nu je het zegt
haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MandyR schreef:Nee hoor oliebolachterwege is zonder n
Ach het blijft moeilijk. En zulke kleine foutjes zullen de meeste zich vast niet aan ergeren.
verania schreef:runningkawa schreef:Met je verheldering snap ik je bericht wel. Sorry!
okey, als je de mijne bedoelt dan.
maar goed vind het altijd wel jammer dat mensen zich zo snel al kunnen ergeren aan dingen,
iedereen is anders maakt mij ook niet uit,
maar het ergeren begint bij een verkeerd woord, een pleerol die niet goed hangt, een dop van de tandpasta,
vind het zo zonde van de tijd om me aan dingen te ergeren.
laten we hier een sport van maken
wie vind bij wie een fout met schrijven/typen,
lijkt me best grappig en zo komen er een hoop mensen achter dat het eigenlijk niet zo erg is allemaal.
zal ik beginnen met zoeken whaha
en dan niet mezelf hoor die is hier al aan de beurt geweest
MLoeser schreef:Ik ben ook echt niet goed in spelling, dat moet ik zeker toegeven, maar ik probeer wel zoveel mogelijk mijn best te doen.
Wat ik heel vaak lees is: "me paard", "mij hoofd", "bene", "drijve", "hun hebbe", "hun doen", etc. Dat zijn fouten die iedereen op dit forum kan zien, en door luiheid worden gemaakt. Daar kan ik me dus wel vreselijk aan ergeren.
Ik verwacht echt niet dat iedereen foutloos kan typen (dat kan ik ook niet), maar houd het wel leesbaar!