Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:Weetje, ik bedenk mij wat.
Men wil dat anderen gaan 'lesgeven' aan de hand van foto's. Ieder lesgeefmens geeft goed commentaar als het goed gaat, waarom dan niet op HAW? Zonder complimenten is het leven een bal gehakt.
Cayenne schreef:magda_90 schreef:Weetje, ik bedenk mij wat.
Men wil dat anderen gaan 'lesgeven' aan de hand van foto's. Ieder lesgeefmens geeft goed commentaar als het goed gaat, waarom dan niet op HAW? Zonder complimenten is het leven een bal gehakt.
Er wordt toch ook niet gezegd dat er alleen maar negatief commentaar gegeven mag worden?
Je moet het alleen wel onderbouwen.
Sammie schreef:Joscaa schreef:En als je het neerzet voor rijtechnisch commentaar, is af en toe iets positiefs tussen door geen slecht ding lijkt mij?
Er wordt toch ook nergens beweert dat je enkel negatief commentaar mag geven. Positief commentaar bestaat nl. ook
pharagirlke schreef:Cayenne schreef:Er wordt toch ook niet gezegd dat er alleen maar negatief commentaar gegeven mag worden?
Je moet het alleen wel onderbouwen.
dus als je een paard ziet dat ontzettend leuk loopt moet je zeggen;
"dat en dat en dat moet je zo oplossen, maar hij loopt wel leuk"
en dan moet je vervolgens ook nog 200% zeker zijn dat niemand anders dat al gezegd heeft want...
Sammie schreef:Het is vast niet wat je wilt horen, maar is de pb knop misschien een oplossing in die situatie VValar?
Nouks schreef:Ja, na EA nu ook HAW allemaal via PM. Reacties worden verwijderd of topics worden al voor de eerste reactie gesloten. Zoek het allemaal maar lekker via PM uit.
Sammie schreef:Het is vast niet wat je wilt horen, maar is de pb knop misschien een oplossing in die situatie VValar?