.
Heb gelezen dat je kunt vragen om 1 maand geband te worden. Ik denk dat ik dat ga doen omdat ik te veel tijd verlies door te bokken en eigenlijk moet leren... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Heb gelezen dat je kunt vragen om 1 maand geband te worden. Ik denk dat ik dat ga doen omdat ik te veel tijd verlies door te bokken en eigenlijk moet leren...

op dit moment had ik dus echt moeten leren

Dat is een geweldig idee! Zit nu ook tegen alle tickets aan te hikken die ik moet nakijken. Boktban zou erg goed van pas komen ja
Baaaaaart?
nielsd schreef:Eline: Bart had het toch ook iets dergelijks als 1 aprilgrap gemaakt?
nielsd schreef:Eline: Bart had het toch ook iets dergelijks als 1 aprilgrap gemaakt?
Juul schreef:nielsd schreef:Eline: Bart had het toch ook iets dergelijks als 1 aprilgrap gemaakt?
Dat was toch dat je andere gebruikers kon bannen?
kon je anderen bannen! Cyntje schreef:[naam] schreef:Dat was toch dat je andere gebruikers kon bannen?kon je anderen bannen!
had ik er zo al 5 die sowieso al mogen 'afkoelen' van me!
Cyntje schreef:@[naam]: Dat zou niet goedkomenhad ik er zo al 5 die sowieso al mogen 'afkoelen' van me!
Maarja 
de mods van tegenwoordig zijn echt lui
nielsd schreef:Inderdaad maar als je iemand ´bande´ kreeg je zelf een ban.

iloveyah87 schreef:je vergeet ook de slapeloze nachten
Dus ingelogd blijven lijkt me een beter idee!