Waarom geen HAW forum, gewoon om te laten zien hoe het gaat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sees

Re: Waarom geen HAW forum, gewoon om te laten zien hoe het gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:05

Was er niet zoiets als een subforum speciaal voor de 'jonkies' hier op Bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:06

klopt...maar dat wil niet zeggen dat ze daar niet buiten mogen komen Lachen
maar aanwezigheid van de oudjes wordt daar niet gewaardeerd....

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:07

Nee dat heb ik wel gemerkt idd. Er was toch ook een subforum voor de oude garde? Dat vond ik dan wel weer jammer want daar was ik weer niet lang genoeg voor op Bokt. Maw ik hoor nergens bij Huilen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:09

oohhh...arme jij Ach gut Haha!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:16

Moehahahaha ja discriminatie op Bokt is ook al schering en inslag Clown dáár zouden ze wat aan moeten doen Haha! .

Maar goed, uiteindelijk denk ik dat we het allemaal wel eens zijn dat nutteloos commentaar erg irritant is (mooi is dat hè van een discussie, uiteindelijk komen we er wel uit Tong uitsteken) maar iedereen gaat er anders mee om. Misschien dat de modjes iets strenger op kunnen treden of is daar geen beginnen aan?

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:20

Tja, dat is een mooie nieuwe regel Haha! Het is verboden om nutteloos commentaar te geven Knipoog

Alleen waar liggen daar de grenzen? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:22

runningkawa schreef:
jongere bokkers die niet durven posten?
Eigenlijk schiet ik daar van in de lach... Naar mijn idee heeft de meerderheid een grotere bek dan hun kunnen, die posten vrolijk door.

Dat is ook het probleem Lachen. Daarnaast mogen ze hier op bokt alles zeggen wat ze willen en dat doen ze dus ook met veel enthousiasme. Helaas Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:24

Nutteloos;
Als de TS al heeft uitgelegd waarom iets op die manier is, maar er dan toch over door gezeverd wordt. En duidelijk zichtbaar is dat het paard er niet slechter van wordt.
Want dat vind ik de enige reden van door mogen zeveren...als een paard er last van heeft.
Paard gaat boven ruiter imo Lachen

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 13:24

Mee eens dat dat nutteloos en irritant is, alleen blijf ik me afvragen hoe je dat kan voorkomen en tot die tijd doe ik dus maar of mijn neus bloedt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:50

Zo'n grote zakdoeken heb ik niet Tong uitsteken

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 08:24

Hahahaha RK, je bezit wel de nodige dosis zelfspot, dat mag ik wel.

Ik ben benieuwd wat de regels van HAW in gaan houden...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 13:41

MISTRAL94 schreef:
Nav dit topic [HAW] Bonte TomTom 8 weken in training

Waarom komt er geen forum voor mensen die wel graag willen laten zien hoe het rijden of wat dan ook op dat moment gaat maar niet zitten te wachten op rijtechnisch commentaar? Kan me goed voorstellen dat mensen eens foto's willen plaatsen om te laten zien hoe het op dat moment gaat. Meeste mensen hebben les dus krijgen opbouwend commentaar wel van de instructeur. Is daar vraag naar en is dat evt. ook een optie?

Hier ben ik het wel mee eens Lachen
Er zijn inderdaad bokkers die het leuk vinden om rijfoto's te laten zien maar niet zitten te wachten op rijtechnisch commentaar (daar heb je toch inderdaad je instructeur voor?)

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:44

Ik ben het helemaal met je eens! Lachen Als ik bv leuke foto's/filmpjes van het rijden heb, heb ik de neiging om te plaatsen om te laten zien wat we hebben "gepresteerd" maar toch doe ik het niet, ik heb veel les en als ik iets verkeerd doe wil ik dat leren van mijn instructrise en niet van een vreemd iemand op internet. (niet dat ik niet open sta voor verbeteringen hoor!)

Wat mij wel is opgevallen bij HAW: ik heb het idee dat bepaalde bokkers persé commentaar willen geven. Toen ik een hele tijd terug nog een topic had geplaatst was dat van mijn oefenparcour, m'n paard was vrij in de mond met springen, maar had nog wel contact met haar, wordt er gereageerd: Je mag je handen wel íets meer meegeven. Dan heb ik zo iets van: moet je nou gewoon persé commentaar geven? Kan je er niet tegen dat je niks kan verzinnen en dat m'n paard en ik hard ons best hebben gedaan? Dat vind ik echt vervelend, dus JA ik ben in voor een forum dat je je paard kan showen zonder een topic met 20x hetzelfde commentaar als dat je zelf aangaf Lachen

groetjes mandy13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:56

Het zal op zich wel jammer zijn als mooie foto's van knappe paarden achterwege gaan blijven omdat RT opmerkingen niet de opzet zijn, maar gewoon het paard opzich wil laten showen.

Krijg je toch helemaal een penny HAW, juist het volwassen fokgebeuren vind ik fijn om eens te zien.

Van de foto's van TOMTOM erg genoten, jammer als hij ze nu niet meer gaat plaatsen omdat hij irri's krijgt en zijn topics gesloten gaan worden.

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 16:00

russel schreef:
Krijg je toch helemaal een penny HAW, juist het volwassen fokgebeuren vind ik fijn om eens te zien.

Ben ik het deels mee eens. Ik kan zo 1-2-3 ook niet bedenken wat er dan gereageerd moet worden, maar vaak zie je topic met het eigen commentaar er bij, dan staat er nog vet gedrukt: Eigen commentaar niet herhalen! en wat gebeurt er? het wordt herhaald en niet 1 keer ook, het zou toch zonde zijn als je veel mooie en leuke foto's moet mis lopen omdat mensen daar geen zin in hebben? Lachen (net als jou voorbeeld met TomTom.)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:54

Ik ben het met je eens Nathalie! Ik plaatste wel eens foto's, maar dan gewoon om te laten zien. Zo ook met mijn joge pony inrijden. Toen kreeg ik allemaal commentaar waarom ik hem niet naar africhtingsstal deed enz. maar ik wilde alleen de foto's laten zien.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 22:33

@ mistid: misschien was deze commentaar wel juist...

Verder ben ik het eens met de reacties hier. Ik vind het nuteloos om een een HAW forum te openen waar geen rijtechnische commentaar gegeven wordt. Als je gewoon wilt laten zien hoe mooi je paardje wel niet is dan kijk je gewoon niet naar de reacties en denk je: iedereen zegt dat ik een leuk paardje heb. Probleem opgelost *LOL*.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 22:51

Moet iedereen wat zeggen dan? Je kan ook alleen kijken, probleem is dan wel dat het topic dan binnen een uur is weggezakt en niemand meer zal kijken.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 23:21

Ik denk niet dat iedereen op bokt ooit heeft gereageerd op 1 HAW topic Lachen.

Je kan inderdaad gewoon kijken, maar er zullen ook veel mensen zijn die willen posten als ze foto's zien Lachen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 23:39

Het probleem is niet het posten. Het probeem is dat de meerderheid zelf niet weet waar ze over praten en al helemaal niet kunnen rijden.In mijn topic werd bijvoorbeeld een keer of 4 een andere oorzaak voor "het probleem" genoemd. Mocht er dan eens een commentaar juist zijn dan wordt het 56 keer herhaald.

Dat is dus het probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 05:54

mandy13 schreef:
ik heb het idee dat bepaalde bokkers persé commentaar willen geven.

Dat komt dus door de onzinnige regel dat je verplicht bent met rijtechnisch commentaar te reageren. Gewoon zeggen dat je een leuk paard hebt "mag niet".

Ik snap nog steeds niet waarom deze regel niet losgelaten wordt. Onzinberichten worden namelijk al geweerd door het oneliner-verbod.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 08:15

Toch reageer ik ook regelmatig op haw zonder rijtechnisch commentaar te geven. heb er nog nooit wat van gehoord Bloos
Maar dat scheelt denk ik wel dat het idd zelden een oneliner is.
Dus zo enorm streng wrdt imo die regel dan ook niet gehanteerd.
ja. misschien bij mensen die alleen daar zomaar wat posten.