Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dáár zouden ze wat aan moeten doen
.
) maar iedereen gaat er anders mee om. Misschien dat de modjes iets strenger op kunnen treden of is daar geen beginnen aan?
Het is verboden om nutteloos commentaar te geven
runningkawa schreef:jongere bokkers die niet durven posten?
Eigenlijk schiet ik daar van in de lach... Naar mijn idee heeft de meerderheid een grotere bek dan hun kunnen, die posten vrolijk door.
. Daarnaast mogen ze hier op bokt alles zeggen wat ze willen en dat doen ze dus ook met veel enthousiasme. Helaas
.

MISTRAL94 schreef:Nav dit topic [HAW] Bonte TomTom 8 weken in training
Waarom komt er geen forum voor mensen die wel graag willen laten zien hoe het rijden of wat dan ook op dat moment gaat maar niet zitten te wachten op rijtechnisch commentaar? Kan me goed voorstellen dat mensen eens foto's willen plaatsen om te laten zien hoe het op dat moment gaat. Meeste mensen hebben les dus krijgen opbouwend commentaar wel van de instructeur. Is daar vraag naar en is dat evt. ook een optie?

Als ik bv leuke foto's/filmpjes van het rijden heb, heb ik de neiging om te plaatsen om te laten zien wat we hebben "gepresteerd" maar toch doe ik het niet, ik heb veel les en als ik iets verkeerd doe wil ik dat leren van mijn instructrise en niet van een vreemd iemand op internet. (niet dat ik niet open sta voor verbeteringen hoor!) 

russel schreef:Krijg je toch helemaal een penny HAW, juist het volwassen fokgebeuren vind ik fijn om eens te zien.
(net als jou voorbeeld met TomTom.)
.
.
. mandy13 schreef:ik heb het idee dat bepaalde bokkers persé commentaar willen geven.