Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karl66 schreef:Nouks, ik geloof niet dat wij elkaar tegenspreken. Ook als er een geschreven regel komt, dan zullen we nog steeds bij elk individueel geval bekijken of het topic vanwege de reden achter de regel gesloten moet worden of dat het topic open kan blijven omdat we denken dat het geen problemen met de reden achter de regel zal geven.
Ons doel is namelijk helemaal niet om inzamelingstopics te sluiten. Ons doel is om een problematische nasleep te voorkomen.
Flowerpull schreef:En toenstraks was het nog dat het niet is toegestaan? Ik word er kierewiet van
ruitje schreef:Ik vraag mij af hoeveel van de mensen die hier op bokt zitten te zeuren al naar de mogelijkheid hebben gekeken om zelf een forum/site te maken voor Swieb.
Ik denk vrij weinig...
Altijd makkelijk om ergens over te zeuren, maar ga dan een nuttige actie ondernemen als het je echt stoort...
Swieb heeft meer aan die site, dan aan het feit dat 'jullie' gelijk krijgen op Bokt, toch?
Citaat:Nouks, achter de schermen gebruiken wij het als regel. Pas sinds dit topic komen wij erachter dat het niet in de regels staat en we zijn dus op dit moment ook aan het kijken of het en hoe het dan in de regels moet komen te staan.
sexy_back schreef:@ sterre: nou en? dan maar geen bokt...
ruitje schreef:Ik vraag mij af hoeveel van de mensen die hier op bokt zitten te zeuren al naar de mogelijkheid hebben gekeken om zelf een forum/site te maken voor Swieb.Ik denk vrij weinig...
Altijd makkelijk om ergens over te zeuren, maar ga dan een nuttige actie ondernemen als het je echt stoort...
Swieb heeft meer aan die site, dan aan het feit dat 'jullie' gelijk krijgen op Bokt, toch?
sexy_back schreef:oh ja hoor ellepel dit mag wel, want als mod/beheerder/bemiddelaar sta je onder en boven de "regels" van bokt...![]()
het gaat me nu niet meer om swieb enzo, maar om het feit dat hier maar een rare gang van zaken is....
ellepel schreef:sexy_back schreef:oh ja hoor ellepel dit mag wel, want als mod/beheerder/bemiddelaar sta je onder en boven de "regels" van bokt...![]()
het gaat me nu niet meer om swieb enzo, maar om het feit dat hier maar een rare gang van zaken is....
alle boktmodjes voor straf een hele dag in de hoek staan![]()
![]()
maar ja kunnen nog wel tig pagina's volkletsen, ze doen toch wat ze zelf willen.
zo is bokt nou eenmaal. vrijheid van meningsuiting kennen ze hier niet
Nouks schreef:Hmmm.... Ik kan me herinneren dat het geld-inzamel-topic-voor-nieuwe-server-voor-Bokt wel was toegestaan...
Nu snap ik best dat die wel toegestaan was, maar toch: ben benieuwd naar de resen om deze topics niet toe te staan.