Zelf kan ik me vinden in beide kanten van het verhaal. Bokt is niet meer te vergelijken met 'toen', alleen al om de enome hoeveelheid mensen die tegenwoordig aan het forum deelnemen, waardoor je je jaren hier rond kunt dwalen zonder bepaalde namen ooit te zien. Het forum heeft wat dat betreft aan 'intimiteit' en persoonlijke sfeer ingeboet. In die zin kan ik me voorstellen dat VvdD nooit meer zo kan worden als 'vroegâh'.
Toch mis ik het forum VvdD absoluut en vind ik een forum als Paardenpraat een totaal andere sfeer uitstralen. Het was juist zo ontzettend leuk dat er verslagen in alle soorten en maten waren over de meest uiteenlopende dingen. Als ze nu nog te vinden zijn staan ze meestal in de topics op HK en in de heel specifieke subfora, waardoor het Boktpubliek zich veel meer in hokjes beweegt. Daardoor kom je mensen die een andere tak van paardensport bedrijven veel minder snel tegen en wordt je kringetje een stuk kleiner. Dat vind ik best een gemis

Het kan best zijn dat een nieuw VvdD gaat mislukken omdat we er te hoge verwachtingen van hebben of te veel kijken naar hoe het wás, maar ik kan me voorstellen dat het een optie zou kunnen zijn om het een jaar te proberen ofzo